Welk geel (fluorescerend) hesje moet ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

beyond cool

MF veteraan
12 mrt 2004
43.448
2
Nijkerk
Ik ben er uiteindelijk over uit geraakt dat een geel hesje de zichtbaarheid in het verkeerd verhoogt. Ik merk bijvoorbeeld dat vrienden op het voetpad mij sneller herkennen nu ik een hesje draag.

Ik heb momenteel een hesje wat ik ooit eens gratis gekregen heb, met op de achterkant het logo van General Electrics. Alleen wappert het hesje nogal als ik meer dan 40 km/u rij, en dat gebeurt nogal eens.

Welk merk hesje kan ik het best kopen en moet ik dan kiezen voor geel, fluorescerend of fluorizerend? Ik dacht dat dat laatste alleen bij tandpasta's het geval was.
 
Beter is denk ik een Gele helm en een gele motorjas :Y

En een paar reflecterende strepen op je motor plakken, blauw en oranje ofzo :)

Kans is groot dat dan iedereen je ziet, en mischien zelfs nog wel voor je aan de kant gaat :Y
 
Ik heb er een van Oxford, o.a. te koop bij Motozoom. Zit prima, is een soort strech stof dus zit strak om je jas en wappert absoluut niet. Moet je wel de goede maat nemen natuurlijk, een te grote wappert alsnog waarschijnlijk.

Ik ben nu bezig met de tweede. Bij de eerste was na 1,5 jaar dagelijks gebruik de rits kapot, maar die was intussen ook meer zwart dan geel. Nu de huidige (dezelfde als de eerste) alweer ruim een jaar dagelijks in gebruik.

Waarschijnlijk komen er nu een hoop reacties over dat een hesje zinloos en lelijk is, want daar zijn nog maar 10.000 andere topics over.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog 2, dus eentje is over. Gratis af tehalen.
Is altijd handig als de motor het niet meer doet, en je er mee naar huis moet lopen.
 
Dit iets voor je!?

hesje.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan