Een Jag, en het lukte hem ook nog. Nou is de R850R niet de snelste stoplichtsprinter, maar toch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, als hij zo nodig sneller wil zijn en de ter plaatse toegelaten max snelheid (100) flink overschrijdt moet hij dat weten. Ik ga dan niet als een dolleman achter hem aan jakkeren om hem weer voor te komen. Zulke lui heb ik liever voor me dan achter me.Je bent hem laten winnen dus?
Ligt eraan welke motor... ik ben in afwachting van mijn Zero SR en dan praten we verderDe Tesla's hebben het voordeel dat het volledige koppel direct in bereik ligt terwijl de motor dit vaak pas bij een hoger toerental bereikt. Daardoor zijn ze bloedsnel weg en heb je de eerste slag al verloren.
Na de 100 vind ik het geen sprint meer.Ja, als hij zo nodig sneller wil zijn en de ter plaatse toegelaten max snelheid (100) flink overschrijdt moet hij dat weten. Ik ga dan niet als een dolleman achter hem aan jakkeren om hem weer voor te komen. Zulke lui heb ik liever voor me dan achter me.
Ligt eraan welke motor... ik ben in afwachting van mijn Zero SR en dan praten we verder
Vanavond nog een sportief uitziende Mercedes die het wilde proberen,
liet hij merken door al wat te 'drukken' toen het licht nog op rood stond.
Ik durf nog steeds niet vol gas weg te rijden in de eerste versnelling, dus bij groen de eerste 50 meter naast hem gebleven, toen wat gas bijgegeven.
Bij het volgende verkeerslicht kwam hij naast me staan, en stak sportief het duimpje omhoog.
Hayabusa - Mercedes: 1-0!
Hans
Mee eens, maar hij bereikte de 100 dus eerder dan ik.Na de 100 vind ik het geen sprint meer.
Dit is wel een mooie lijst om te kijken hoe veel/ weinig of niet je met een vierwieler kan spelen voor de "kill".
http://www.autosnout.com/0-100kph-Times/0-100kph-in-less-than-7-seconds.php
Leuk lijstje!, zie dat ik de eerste honderd er uit trek, nu hoef ik voorlopig geen stoplicht sprintjes meer te doen.
Ik zou sowieso geen stoplichtsprintjes doen, tenzij je zeker weet dat fietsers en voetgangers ver weg zijn. Poos geleden wou een Nissan Skyline een sprintje doen, maar aan de overkant was een zebra en een fietsoversteekplek. In Amsterdam, waar een rood licht voor fietsers en voetgangers maar een beperkte betekenis heeft. Dan sta je misschien wel in je gelijk, maar het bloed van een paar schoolkinderen van je kuipruit moeten wassen is ook zo wat.
Maar het stinkt ...Heb ooit bij het verkeerslicht achter een 2 takt racemotor gestaan (geen idee wat voor iets). ik stond erachter met een Integra Type-R, heb hem lopen uitdagen, toen het groen werd de motor uitgezet, man wat klinkt dat toch gaaf zo'n 2 takt!
Maar het stinkt ...
3 weken geleden alweer, een 2015 Porsche GT3 RS. Tot de ~140 was ik nét iets sneller met mijn SV. Daarna had ik geen kans meer, maar toen kwam het volgende stoplicht al.
Vergeet 't maar gerust als hij 'm vloert...moet jij wel ECHT een bliksemstart hebben gemaakt en hij 'm hebben verhoerd...
De Porsche lag waarschijnlijk te slapen, want ik had al moeite met een audi RS3 voor te blijven toen we samen de autosnelweg opreden. (tot 140)3 weken geleden alweer, een 2015 Porsche GT3 RS. Tot de ~140 was ik nét iets sneller met mijn SV. Daarna had ik geen kans meer, maar toen kwam het volgende stoplicht al.
GT3 is 0,6 sec sneller, dus die sliep denk ik achter het stuur.3 weken geleden alweer, een 2015 Porsche GT3 RS. Tot de ~140 was ik nét iets sneller met mijn SV. Daarna had ik geen kans meer, maar toen kwam het volgende stoplicht al.