Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wist niet dat ik hem nog niet gehad heb maar ook hier vandaag binnen.HOERA!!!!!!!
Ik heb mijn Motoplus ontvangen. Precies 1 week later dan bedoeld.
Althans dat denk ik, want na mijn telefoontje van gister, zal dit nog niet de nazending zijn.
Het heeft postnl behaagd om het blad in mijn brievenbus te stoppen.
Wat ook zo fijn is:
In dit blad staat de laatste info voor de TT. Alleen jammer dat die vorig weekend al is verreden.
Al met al K** met peren!
Vroeger las ik ook het Engelse Fast Bikes. Niet dat politiek correcte dat veel Europese magazines kenmerkt, maar dikwijls lekker Engels platvloers, recht voor zijn raap en vanuit de praktijk geschreven. Altijd ook wel een of meer artikelen over oudere machines. Dit blad bestaat nog steeds maar abo is pittig duur geworden.Is er niet een engels/Amerikaans motorblad met de kwaliteit van bijvoorbeeld topgear? Kickstart vind ik wel een mooi blad, maar bestaat ook teveel uit testen van nieuwe motoren, zou graag een blad zien dat voor de helft uit nieuws en de andere helft over het verleden gaat.
En die ook hier verkrijgbaar is.
Ik had altijd performance bikes, maar ben nu ook over op fastbikes. Omdat pb dus niet meer bestaat helaas. Ze zijn de laatste tijd wel iets volwassener geworden. Maar nog zeker niet hun wilde haren kwijt.Vroeger las ik ook het Engelse Fast Bikes. Niet dat politiek correcte dat veel Europese magazines kenmerkt, maar dikwijls lekker Engels platvloers, recht voor zijn raap en vanuit de praktijk geschreven. Altijd ook wel een of meer artikelen over oudere machines. Dit blad bestaat nog steeds maar abo is pittig duur geworden.
Subscribe to Fast Bikes
Wij maken een gespecialiseerd muziekblad dat 1200 abonnees heeft, en geen losse verkoop.De lullige waarheid: in Nederland is "Print" op weg naar de uitgang terwijl digitaal publiceren maar niet winstgevend wordt. De ganse keten is al een jaar of 10 aan het bezuinigen, maar of de prijs voor een magazine moet met minstens 75% omhoog, of dit soort special interest drukwerk houdt op te bestaan. Tot het zo ver is, zal de kwaliteit (inhoudelijk, opmaak, bezorging etc.) blijven dalen. Ook adverteerders ontdekken dat Facebook, Twitter enz. mega goedkoper maar minstens net zo effectief zijn als centjes naar tanende magazines brengen.
Jammer, wat mij betreft.
Treffende observatie. En ik merk dat een abonnement op een tijdschrift voor mij niet werkt. Ik lees ze zelden volledig, ze belanden vaak op de stapel "moet nog een keer", maar dat komt er nooit van. Dus koop ik eigenlijk alleen voor de zomervakantie een stapeltje tijdschriften. Ben nog wel geabonneerd op "De Bassist", maar die lees ik ook steeds slechter.De lullige waarheid: in Nederland is "Print" op weg naar de uitgang terwijl digitaal publiceren maar niet winstgevend wordt. De ganse keten is al een jaar of 10 aan het bezuinigen, maar of de prijs voor een magazine moet met minstens 75% omhoog, of dit soort special interest drukwerk houdt op te bestaan. Tot het zo ver is, zal de kwaliteit (inhoudelijk, opmaak, bezorging etc.) blijven dalen. Ook adverteerders ontdekken dat Facebook, Twitter enz. mega goedkoper maar minstens net zo effectief zijn als centjes naar tanende magazines brengen.
Jammer, wat mij betreft.
Dat is dus voor het grootste deel liefhebberij. Niks mis mee, in tegendeel, maar niet de basis waarop je een groot motorblad zou kunnen maken.Wij maken een gespecialiseerd muziekblad dat 1200 abonnees heeft, en geen losse verkoop.
Dat is krap, maar het kan.
Echter, alle medewerkers zijn vrijwilligers en krijgen niets betaald. Alleen onkostenvergoeding (vervoer) en gratis concertkaartjes en CD's/DVD's.
Zoals de jongens van Performance Bikes, die nog weleens met alleen een stuur terug kwamen lopen van de verste bocht op het circuit. "Nee, deze wegligging valt tegen "Dat is dus voor het grootste deel liefhebberij. Niks mis mee, in tegendeel, maar niet de basis waarop je een groot motorblad zou kunnen maken.
Als een gedrukt tijdschrift niet meer te melden heeft dan een on-line uitgave, dan is het einde nabij. Dus wil drukwerk een toekomst hebben dan is meer diepgang noodzakelijk. En een kritischere houding dan de gemiddelde (motor-) test die ik nu lees hoort daar dan bij.
Ik ga er elk toiletbezoek even voor zitten hoor.Treffende observatie. En ik merk dat een abonnement op een tijdschrift voor mij niet werkt. Ik lees ze zelden volledig, ze belanden vaak op de stapel "moet nog een keer", maar dat komt er nooit van. Dus koop ik eigenlijk alleen voor de zomervakantie een stapeltje tijdschriften. Ben nog wel geabonneerd op "De Bassist", maar die lees ik ook steeds slechter.
Ik kan ook maar geen goede digitale tv-gids vinden. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn.Oplossing zou een digitale tv-gids zijn, maar ik vindt ze allemaal even verschrikkelijk. Net als alle andere online magazines eigenlijk.
En ja, ik ben ouderwets in die dingen.....
Of de digitale versie van de uitgave is zo beroerd leesbaar dat je wel terug valt op de gedrukte uitgave.Dat is dus voor het grootste deel liefhebberij. Niks mis mee, in tegendeel, maar niet de basis waarop je een groot motorblad zou kunnen maken.
Als een gedrukt tijdschrift niet meer te melden heeft dan een on-line uitgave, dan is het einde nabij. Dus wil drukwerk een toekomst hebben dan is meer diepgang noodzakelijk. En een kritischere houding dan de gemiddelde (motor-) test die ik nu lees hoort daar dan bij.
Wanneer komt die dan?Dan leest het gedrukte tijdschrift van motoplus vele malen beter
Maar dan moet het wel op tijd bezorgd worden.
Dit dus de digitale motoplus versie is beroerd en ik ben niet de enigste die dit dus ervaart.De digitale versie van motoplus is naar mijn mening erg k*t. Je kan niet normaal een pdf kijken ofso het is een pagina. Het leek mij dus een goed idee dat je als lid ze kan downloaden als pdf om te lezen onderweg oid. Maar kan me voorstellen dat het dan makkelijk doorsturen is.
Afgelopen vrijdag 7 juli moest hij komen uitgave 14.Wanneer komt die dan?
Ik hoop morgen van vorige week.
O jee, ik heb me afgelopen week juist opgegeven voor Motoplus digitaal. Nou, ik zal wel zien.Of de digitale versie van de uitgave is zo beroerd leesbaar dat je wel terug valt op de gedrukte uitgave.
Zie motoplus wat een ellende is dat digitaal proberen te lezen.
Die hele digitale website is een groot drama.
Zo vreemd in elkaar gezet.
Dan leest het gedrukte tijdschrift van motoplus vele malen beter.
Maar dan moet het wel op tijd bezorgd worden.
Zeker niet. Als je een artikel via de motoplus site wil lezen is het ook wel is een hele lange lap tekst zonder enige alinea's. En als je het digitale blad wil lezen dan moet je inzoomen om het te lezen, waardoor je niet echt lekker door kan lezen.Dit dus de digitale motoplus versie is beroerd en ik ben niet de enigste die dit dus ervaart.
Het is minder makkelijk gemaakt in verband met kopiëren en delen denk ik.Zeker niet. Als je een artikel via de motoplus site wil lezen is het ook wel is een hele lange lap tekst zonder enige alinea's. En als je het digitale blad wil lezen dan moet je inzoomen om het te lezen, waardoor je niet echt lekker door kan lezen.
Zou mooi zijn als het als een e-book kan worden gedownload of beschikbaar is als je een abonnement hebt (nou weet ik niet of dat technisch/software matig ook mogelijk is).
Ja lijkt me ook inderdaadHet is minder makkelijk gemaakt in verband met kopiëren en delen denk ik.