Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja trekhaak was uit de verpakking gehaald, had op de staat gelegen, en geprobeert te monteren, dus zaten hier en daar ook wat krassen op, was geen probleem.ook een gebruikte kapotte ?
Zo,n SM is niet te vergelijken met een CBR1000 die veel meer weegt,dat gezegd hebbende is bijvoorbeeld een 300 weer veel lichter,
maar ook lichter dan een 690.
Gooien en smijten gaat met een 950 ook heel goed,
Dat topic had ik inderdaad ook al gelezen. ik heb vandaag weer een mail gedaan naar iemand met een KTM 300 en mail terug gekregen. het is altijd weer een beetje hetzelfde verhaal .vorige eigenaar was een monteur of had een motorzaak en die heeft hem helemaal gereviseerd en kreeg er geen bonnen bij dus moest hem maar geloven op zijn woord. heb er zelf maar een 4 keer mee gereden in 2 jaar tijd. alleen de motor valt nu stil in lage toeren als die rijd maar in hoge toeren rijd die gewoon goed. en dan vragen ze nog 4000 euro. ik denk dat ik maar stop met zoiets te zoeken. kan beter mijn XR 600 houden en er nog eens een keer zo goedkoop mogelijk 2 takt crossmotortje erbij kopen waarvan je vooraf weet dat die gereviseerd moet worden. dan heb je dat in ieder geval al gehad als je dat toch al moet gaan doen. weet je zeker dat je weer even vooruit kan. .althans ik wel want ik cross zo'n revisie niet in een paar uur aan gort.
Ik ben begonnen met een Suzuki RM125 van 1978. Goed lopend en best een net ding. Voor 300 gulden... maar ja, dat was in 1995...
Tja ben nog van de oude garde die alles nog omrekent naar guldens,2500,- is dan meer dan 5000,- gulden vind ik een heel bedrag
voor een afgetrapte crosser,in mijn tijd kocht je die voor een appel en een ei
Ik heb mijn CR500 met kenteken begin 2003 voor 1750,- gekocht,met veel reserve delen erbij.
Ding was gereviseerd en in een heel nette staat.
ben bezig aan een KX500, blok had ik al jaren.bedoeling was om in een KR1 te steken voor op circuit, maar nooit afgemaakt vanwege teveel trillingen. Heb nu een complete KX500 gekocht zonder blok voor 1000 euro. kompleet zal hij me dik onder de 2000 gekost hebben mét nieuwe plastiek. je vindt ze niet voor onder de 4000 (bij ons toch niet).
Ik ben het helemaal met Janbros eens, alhoewel ik wat tweetaktolie niet echt kieskeurig ben. In mijn RD flikker ik in wat voorhanden is, nu is dat bij benzinepompen meestal geen B keuze maar mijn voorkeurolie (Castrol) is niet overal verkrijgbaar. Met alle verschillende olie die er in ging reed ik het onwaarschijnlijke aantal kilometers van 58000 met de eerste zuigersook een gebruikte kapotte ?
en who cares ? voor een performante 2-takt weet je nu eenmaal dat je bepaalde zaken op orde moet hebben. net zoals met 2-takt olie, prijs interesseert mij niet, het moet gewoon top zijn. is uiteindelijk véél goedkoper
Welk bouwjaar is je KX? Zo'n Kawa geeft ook hele dikke klappen, mooi!!!
En anders een RD350