Welke bike is de beste

Ja inderdaad goed gelezen ik heb er ook weinig verstand van. Daarom vroeg ik het hier. en sorry ervoor dat ik een nieuwe topic ben gestart maar ik kon even niet zo snel een andere vinden.( mijn fout)

Maar zeker geleerd hier. Wil langer leven dan mijn 22ste dus ik ga voor een minder vermogen motor en als ik een jaartje of 25 ben dan komt die snellere er wel.

Voor diegene die serieus reageerde thanx.

Voor de andere....... :? laat maar kan er wel om lache :W :W :W :W
 
Is een heel persoonlijke keuze, het is beter dat je gaat proefrijden, dan dat jij je keuze laat bepalen door mensen hier op het forum. Gewoon je eigen ding kiezen, of ben je bang dat je met jouw keuze buiten de groep zou vallen??

Proefrijden totdat je erbij neervalt en de bike die het lekkerste rijd meteen kopen. Succes met je aankoop, we horen het wel.

Greetz FH
 
Kan aan mij liggen hoor
maar 600cc is ook al supersport (..nou,.. ja, tja,.. behalve de CBR dan }) )


Mijn '98 Gix750 is vergeleken met de 1992 CBR1000F van m'n buurman een rijdende
doodswens
iets meer Pk's een stukje minder koppel,... maar wel 50Kg lichter

So far so good,.. maar dat wil niet zeggen dat het niet mis kan gaan
 
Kan aan mij liggen hoor
maar 600cc is ook al supersport (..nou,.. ja, tja,.. behalve de CBR dan }) )
full


B|
 
Wat ook nergens over gaat is dat iemand die net begint met motorrijden gelijk op een 1000cc of zelfs een busa wil stappen.

:Z
Onzin, ben zelf ook op een r1(1999) begonnen en dat ging prima, gewoon voorzichtig aan in het begin tot het allemaal wat begint te wennen, en niet gelijk in groepen gaan rijden(ongewild ga je toch altijd een beetje meedoen...)
 
Ik denk dat het belangrijkste is dat je leert van je motorrijden. En dat kan op iedere motor.

Ik ben zelf begonnen met vaak hetzelfde rondje te rijden. Dan leer je waar de putdeksels zitten en dan kun je je gaan concentreren op het bochtenwerk (zonder verassingen) Klinkt misschien saai, maar het bouwt wel vertrouwen.\

:] Have fun!! :] (En plaats een plaatje als je je bike hebt!!)
 

Als je het mij vraagt is dit juist een zeer verstandige jongen! Allereerst hoe hij al reageert op sommigen die blijkbaar niet meer serieus kunnen reageren (reageer dan niet). Als hij geen ervaring heeft, geen idee van de motoren... twijfelt... dan had hij ook eigenwijs zijn eigen weg kunnen gaan... maar nee, hij vraagt advies aan mensen met ervaring!!!

:Y

Ik vind het goed van je, natuurlijk blijft het kiezen van de motor een persoonlijke keuze en zal je moeten proefrijden om dingen te ervaren...
Maar ik weet ook uit eigen ervaring dat je moeilijk een proefrit kan maken wanneer je net je rijbewijs hebt... ik kreeg simpelweg niet elke motor mee...
Ik wilde een VTR sp1, maar zat er ook mee dat het niet verstandig zou zijn... uiteindelijk ook gekozen voor een cbr600f, makkelijke fiets, en daarom gevaarlijk!!! Hij begint je uit te dagen grenzen op te zoeken!! De VTR heb ik ondertussen wel... maar geloof me maar: daar zoek ik nog laaaannngggg de grens niet meer op!!! |(
Suc6 met de aanschaf en onthou: dat je met je verstand moet rijden! :} ;)
 
Wat ook nergens over gaat is dat iemand die net begint met motorrijden gelijk op een 1000cc of zelfs een busa wil stappen.

:Z
Onzin, ben zelf ook op een r1(1999) begonnen en dat ging prima, gewoon voorzichtig aan in het begin tot het allemaal wat begint te wennen, en niet gelijk in groepen gaan rijden(ongewild ga je toch altijd een beetje meedoen...)


Zo is dat en een prettige bijkomstigheid is dat je gelijk genoeg riet verzameld om een leuk tuinhuisje mee te dekken.
 
Heb eerst 3 jaar op een cbr600f gereden en daar mee geleerd wat motorrijden is, nu 3 maanden mijn nieuwe speeltje cbr1000rr en moet zeggen tot 7000 toeren is hij echt vriendelijk daarboven stukken minder *O* ! Maar of het verstandig is om op een blade te beginnen ik vraag het me af want t gaat echt hard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan