Welke Bus huren?

Boutjes

I'd like to speak to the manager!
8 mei 2006
8.839
29
19 juli ga k mezelf uitleven op Zolder en ben van plan om een busje te huren om zo mn motor mee te kunnen nemen. Nu was mijn vraag welk busje hier het meest geschikt voor is en hoe kan ik daar het beste (zonder te boren) mn motor in vast zetten?
 
Laatst bewerkt:
zou een busje nemen waar die inpast :+

regel een oprijplaat om hem erin te zetten en regel minimaal 2 spanbanden en voor de zekerheid wat dekens/dik karton.
 
als je een bus huurt, kijk dan of er van die strips met gaten in de vloer zitten.
Daar kan je de haken van je spanbaden in vastmaken.
 
als je een bus huurt, kijk dan of er van die strips met gaten in de vloer zitten.
Daar kan je de haken van je spanbaden in vastmaken.

Dat is wel een goeie ja, maar verder niemand die eerder een busje heeft gehuurd :?
 
Ik weet niet waar je wilt huren maar in de meeste bussen past zo een motor. bijvoorbeeld een opel vivaro/nissan primastar/renault trafic/volkswagen transporter.

Ik heb zelf een trafic kort chassis en dat past makkelijk. De meeste verhuur bedrijven hebben er wel de grondogen in zitten en dat is genoeg om hem mee vast te zetten.
 
eigenlijk altijd per aanhanger, gewoon vragen naar een busje met transportogen en bij voorkeur een antislipvloer

Ben naar val de vienne geweest met een bus zonder antislip vloer en dat ging best zolang je je voorwiel maar tegen het schutbord zet en de voorrem vast zet.
 
Ben naar val de vienne geweest met een bus zonder antislip vloer en dat ging best zolang je je voorwiel maar tegen het schutbord zet en de voorrem vast zet.

het zal ook niet zo meevallen een busje met antislipvloer te huren want die zijn er niet zoveel, met palets enzo is dat zwaar irritant B| maar als ik mocht kiezen
;)
 
voorwiel tegen het tussenschot stuurharnas erop en vastsjorren aan de ogen die in leke bus gemonteerd zijn eventueel de achterbok eronder en staat zo vast als een huis
 
het zal ook niet zo meevallen een busje met antislipvloer te huren want die zijn er niet zoveel, met palets enzo is dat zwaar irritant B| maar als ik mocht kiezen
;)
heb in me eigen bus idd ook een antislipvloer *O*


een stuur harnas is idd erg handig van booster kan je ze bijna bij elke knappe motorzaak kopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan