Welke mooie brik heb jij gespot ! Deel 2

Ha die Ted !

Tja..., ooit zal het een soort van fraai ding geweest zijn. Maar het doet m'n motorhart wel een tikkie pijn, dat (ook al vond, en vind ik dit soort brommers totaal niet mijn ding...) zoiets zo staat te verguppen... :/

En wat de (verbouwde) achterbrug betreft, die wijkt sowieso al af, gezien de kettingspanners.

...een beetje van alles wat fiets, idd... ;)


Oh..., en wat de afgelopen editie op Spa betreft..., vrijdag kon is sowieso al niet. Zaterdag had ik een afspraak met klanten (en die gaan voor), dus..., voor zondag had ik de boel min of meer klaar staan.

Op zaterdagavond nog ff checken...; en..., huh..., 25 Euro pp entree..., en nu ook zomaar bijna 7 euro om je motor te parkeren.
Eh..., dus bijna 60 euro armer voor alleen nog maar naar binnen... :/

En eigenlijk voor het leuk net ff te vroeg mn mand uit..., dan nog ff bijna 700 kilometer rijden die dag (heen en terug)..., dus..., vrouwlief en ik kijken elkaar aan..., en we hebben allebei maar besloten dat het (ook) deze keer (weer) niet wat werd... :/




df73abb88d2b25455c36653f01dbd8be.jpg
 
Ons Weekend het CSB Team op Spa was geen su6 Rene Vrijdag lekker gereden op zijn Bol Dor 1 6zie Ton zijn broer de 2e
komt hij binnen en de motor viel stil kleppen deksel eraf wat bleek geen olie ( boven ) inlaat nokkenas vast gelopen ? nu gaat het blok open
voor onderzoek dus weer werk .
 
Die fiets heb ik ook al een paar keer gezien, staat in de buurt van Carré, zonde dat hij daar staat te vergaan......
 
Ons Weekend het CSB Team op Spa was geen su6 Rene Vrijdag lekker gereden op zijn Bol Dor 1 6zie Ton zijn broer de 2e
komt hij binnen en de motor viel stil kleppen deksel eraf wat bleek geen olie ( boven ) inlaat nokkenas vast gelopen ? nu gaat het blok open
voor onderzoek dus weer werk .
Ja zag de (droge) foto's op FB voorbij komen... :/
 
Die fiets heb ik ook al een paar keer gezien, staat in de buurt van Carré, zonde dat hij daar staat te vergaan......
Yep, klopt helemaal !

Kawa kijkt met z'n koplamp uit op de Onbekende Gracht, en dat is idd achter Carré.
Op het hoekje Onbekende Gracht / Nieuwe Achtergracht.

Google kent de motor ook... :+

Kan zomaar een nieuwe toeristische attractie worden... ;)


kawa.JPG



(schermafdrukken van Google Streetview)


kawa 2.JPG
 
Laatst bewerkt:
Via het kenteken plaatje kun je toch achterhalen op de motor nog bestaat ( RDW ) ? en ook de Eigenaar of leeft die hippie in een bejaarde huis ?
 
Google ook maar eens naar Wegman Motoren Aalsmeer die man moest eigenlijk opgesloten worden .
een hele bloemen kas vol met Classic`s staan weg te rotten . als je dan vraagt die wil Ik wel kopen zegt de man nee die verkoop Ik niet ?
ja maar die dan . het zelfde verhaal ga maar door . alles is verroest zo zonden
 
Google ook maar eens naar Wegman Motoren Aalsmeer die man moest eigenlijk opgesloten worden .
een hele bloemen kas vol met Classic`s staan weg te rotten . als je dan vraagt die wil Ik wel kopen zegt de man nee die verkoop Ik niet ?
ja maar die dan . het zelfde verhaal ga maar door . alles is verroest zo zonden
8)7 Bestaat in Nederland dus ook, je ziet het regelmatig op Discovery .
American pickers, 2 gasten die ouwe zooi opkopen maar ook motorliefhebbers zijn.
Komen ze bij een spookstadje waarvan de helft vd alle schuren volstaan met motoren van 1 ouwe knakker maar verkopen :N
Stonden er werkelijk honderden...
 
De Natuur zal wel bezit hebben genomen van zijn lap grond ? er komen toch geen klanten meer om te kopen
 
Als Ik zo de foto`s zie denk Ik dat die motor zeker 10 of 15 jaar ? stil staat
Ted, om je een idee te geven ; de banden waren bijvoorbeeld niet alleen leeg, maar op de knik ook al helemaal gescheurd..., zo compleet vergaan was het rubber al... :/
 
8)7 Bestaat in Nederland dus ook, je ziet het regelmatig op Discovery .
American pickers, 2 gasten die ouwe zooi opkopen maar ook motorliefhebbers zijn.
Komen ze bij een spookstadje waarvan de helft vd alle schuren volstaan met motoren van 1 ouwe knakker maar verkopen :N
Stonden er werkelijk honderden...
FF een zijspoortje, en ik weet "zwaar off-topic", maar hier vlakbij ook zoiets...: Verpauperde garage Van Dam in Hoogersmilde doet het goed als fotolocatie voor bruidsparen (+foto's)


Misschien dat die Wegman er op zo'n manier ook wel zwaar bijbeunt... :+



...tegenwoordig staan er hekken om het oude vervallen garagepand (foto van Google Straatzicht...) :/
i-mwKxDcs-L.gif




...de laatste keer dat ik er ff gestopt ben, was in 2015 (toen al wel met hekken..., nog net zichtbaar, daar rechts)
i-KzwSnQQ-L.jpg




...in 2007 zag het er nog zo uit... :t
i-B2fVCDz-L.jpg


i-Bbnxm6g-L.jpg


i-5pj9nK9-L.jpg










Maar goed ; on topic maar weer... ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens Kwasuz . speurneus is de motor nog verzekerd ? hoe is het mogelijk ? je kan ook de plaat eraf halen en dan de verzekering
stopzetten of de fik erin met oud & nieuw . Ik ben toch benieuwd naar de eigenaar van waarom ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan