Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, een originele stator was een factor 2 duurder dan een opnieuw gewikkelde uitvoering van Carmo…Welke onderdelen? Ik heb helemaal geen onderdelen nodig, behalve dan bougies, olie, filters, kettingset, banden.
Mwa mwa vind ik nogal lief. Ik vind het echt een walrus qua stuureigenschappen.Met jouw eisen kom je in het sport-tour segment
Suzuki GSX650F komt als eerste naar boven bij mij. Ziet er redelijk sportief uit, super degelijk en met mijn 1.83 kom ik heel aardig weg met m'n benen. Heb er nooit langer dan 50km op gereden, maar dat beviel op zich goed kwa zithouding. Kwa sturen vind ik m mwa mwa, maar dat is misschien persoonlijk.
Dat is het ook, maar daar mocht de TS van mij zelf achter komen, wie weet vind hij dat wel heerlijk. De GSX600F (model ouder) vond ik beter sturen.Mwa mwa vind ik nogal lief. Ik vind het echt een walrus qua stuureigenschappen.
Maargoed, ik zou gewoon voor een Hayabusa gaan.
Moet ik er wel een zien te vinden met turbo en verlengde achterbrugMwa mwa vind ik nogal lief. Ik vind het echt een walrus qua stuureigenschappen.
Maargoed, ik zou gewoon voor een Hayabusa gaan.
Sowieso. Anders gaat dat ding niet snel genoeg rechtdoor.Moet ik er wel een zien te vinden met turbo en verlengde achterbrug
Moet hij wel rood zijn. Heb je dat ook verholpenSowieso. Anders gaat dat ding niet snel genoeg rechtdoor.
Mooi ding, toevallig vanmiddag op een gezeten maar zat toch wel wat ver voorover. Helaas niet mogen rijden dus kan nog niet echt inschatten of dat een probleem voor me is.
Is al een paar keer aan de orde gekomen, zwaar sturen etc……
als die te zwaar stuurt, dan moet je je banden oppompen, en/of het stuurslot er af halen
Dit is echt een gevalletje ik weet niet beter.
als die te zwaar stuurt, dan moet je je banden oppompen, en/of het stuurslot er af halen
Jep... ik heb werkelijk waar geen idee hoe een VFR rijd... (of zou moeten rijden)Dit is echt een gevalletje ik weet niet beter.
Jij verdedigt de VFR dus ik ga er maar even van uit dat je er eentje hebt of zo, kom er even mee bij me langs dan mag je een stukje op mijn MT09 rijden (mooi vergelijkbaar qua power) ik denk dat als je daarna weer op je VFR stapt dat het lijkt alsof er een zak cement op je tank ligt.Jep... ik heb werkelijk waar geen idee hoe een VFR rijd... (of zou moeten rijden)
Ik heb inderdaad een VFR... Is een totaal andere motor dan een MT09. Een MT09 heeft een veel hoger hooligan karakter dan een VFR. Begrijp me niet verkeerd, een MT09 is een fantastische motor (met een hele hoge wilikhebbenfactor), maar niet bepaald een sport tourerJij verdedigt de VFR dus ik ga er maar even van uit dat je er eentje hebt of zo, kom er even mee bij me langs dan mag je een stukje op mijn MT09 rijden (mooi vergelijkbaar qua power) ik denk dat als je daarna weer op je VFR stapt dat het lijkt alsof er een zak cement op je tank ligt.
Maar dat is exact wat ik er mee doe? Sporten en toeren.Ik heb inderdaad een VFR... Is een totaal andere motor dan een MT09. Een MT09 heeft een veel hoger hooligan karakter dan een VFR. Begrijp me niet verkeerd, een MT09 is een fantastische motor (met een hele hoge wilikhebbenfactor), maar niet bepaald een sport tourer
Maar dat is exact wat ik er mee doe? Sporten en toeren.
Minder agressief is een ander woord voor minder vermogen,geen enkele motor is agressief,het agressieve deel is de berijder.
Ik doe ook af en toe heel sportief rijden op mijn bobber... (en dat gaat gevoelsmatig heel erg hard )
Maar in mijn beleving is een MT09 toch echt wel een hele sportieve motor... een VFR kan ook sportief zijn, maar is veel minder 'agressief'
Minder agressief is een ander woord voor minder vermogen,geen enkele motor is agressief,het agressieve deel is de berijder.
Tja maar daar heb je geen vermogen voor nodig,vroeger reed ik met m,n RD350 ook meer op het achterwiel dan normaal,De agressie zit hem ook voor een groot deel hoe het vermogen word afgegeven... Bepaalde motoren en motorconfiguraties nodigen sneller uit tot 'hooligan' rijstijl. Bijvoorbeeld een MT07 voelt veel agressiever dan mijn VFR, terwijl de VFR een stuk meer vermogen heeft. Een MT07 krijg je ook veel makkelijker op het achterwiel. Een MT09 is daar nog weer de overtreffende trap van. (en ja, als ik ruimte zou hebben, dan staat een MT09 hoog op mijn verlanglijstje, als aanvulling op mijn verzameling)
Agressieve gasrespons zit in de motor. Heb een 250 met ca 50 a 55 pk. Die is veel agressiever dan mijn 100pk 990.Minder agressief is een ander woord voor minder vermogen,geen enkele motor is agressief,het agressieve deel is de berijder.
verder is een MT09 nou ook weer geen pk pakhuis met z,n rond de 120pk en met z,n hoge stuur meer toer dan een VFR.
Mag agressiever aanvoelen,maar met 55pk is het echt geen onbeheersbaar apparaat wat je verrast,ik heb zo,n motortje ook gehad.Agressieve gasrespons zit in de motor. Heb een 250 met ca 50 a 55 pk. Die is veel agressiever dan mijn 100pk 990.
Niet alleen door het gewicht, maar ook doordat hij zo aan/uit schakelt, is een heel intense motor om op te rijden. Op geen enkel manier geschikt voor het sport tour segment, maar ter voorbeeld.