Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
kom ik gisteren met mijn motorpak bij motoport in almere en heb me helm in me hand en zet die op de balie, het water loopt er vanaf...

zegt die blondie achter de balie.

Huh regent het buiten het was toch droog :X :X :X

al die opmerkingen van dit topic schoten door me hoofd :W
 
kom ik gisteren met mijn motorpak bij motoport in almere en heb me helm in me hand en zet die op de balie, het water loopt er vanaf...

zegt die blondie achter de balie.

Huh regent het buiten het was toch droog :X :X :X

al die opmerkingen van dit topic schoten door me hoofd :W

Kom net onder de douche uit, en was vergeten dat ik op de motor was.


Was nog een heel gesjouw voordat ik 'm in de badkamer had
 
ja al dat soort opmerking schoten door me hoofd *O*

vandaag op werk me motor geshowed :]
na werk gaat een collega erop zitten. schopt eerst tegen me achterkant van me motor aan omdat hij zijn voet niet genoeg optilt. daarna zegt ie is dit het gas. die had ie goed *O* . daarna linker handvat is dat de rem :X :X :X ik had het niet meer O-) daarna meerdere vragen die allemaal fout waren van rem tot schakelen maja.

daarna toen ie afstapte komt ie met ze voet op me helm :X |( gelukig geen schade

maja ik d8 dat ik niks wist van motoren maar er zijn ergere _O-
 
Bij dat soort mensen maakt vasthouden ook niet uit.. geheid dat ze dan koffie erover gooien ofzo! dat zijn van die clowns die in 7 sloten tegelijk lopen en in 10x hun autorijbewijs nog niet hebben.. :+

ik bedoel.. als zoiets gebeurt, dan zeg ik: hier heb je de helm, en de bon, en geef me maar de waarde terug of koop een nieuwe..

You break it, you buy it...!

maar als je em op de grond zet zegt maar, dan vindk dat je zelf niet voorzichtig genoeg met je spullen omgaat.. dat was meer het punt.. :)
 
Bij dat soort mensen maakt vasthouden ook niet uit.. geheid dat ze dan koffie erover gooien ofzo! dat zijn van die clowns die in 7 sloten tegelijk lopen en in 10x hun autorijbewijs nog niet hebben.. :+

ik bedoel.. als zoiets gebeurt, dan zeg ik: hier heb je de helm, en de bon, en geef me maar de waarde terug of koop een nieuwe..

You break it, you buy it...!

maar als je em op de grond zet zegt maar, dan vindk dat je zelf niet voorzichtig genoeg met je spullen omgaat.. dat was meer het punt.. :)

ja maar doe altijd voorzichtig en ik dacht zet hem op de gron en start mijn motor maja die gast wilde er even opzitten en had hem al ver weg gelegd maar hij tilde zijn been op en liep van de motor weg daardoor kwam ie toch te dicht bij me helm in de buurt :X
maja van fouten leer je :Y die gast :W komt er niet meer in de buurt
 
volgende x aan je spiegel hangen.. ook daar geen last meer van :) btw, ik zet hem zelf het liefste gelijk op, maar dat kan natuurlijk niet altijd!! :+
 
het is ook mishandeling.....

maar om bij voorbaat al aangesproken te worden met zo'n motor...... plaatje was ter illustratie dat het sommigen wel gelukt is. Al ben ik benieuwd hoe.... heb een keer mn koppeling zo ongeveer laten schieten en hij kwam nog nie omhoog.

misschien omdat het een politiemotor is... die zijn enigzins verbouwd
Hier zijn de politie Pan's uit actie genomen na een dodelijk ongeluk met een agent.. bij hoge snelheid zijn ze namelijk instabiel...
In Bike magazine stond er nog een stuk over in..

Die politie Pan's hier zijn 25KG zwaarder dan standaard en hebben daardoor lineare vering (die achter ook zwaarder uitgevoerd is). Maar dit mocht niet baten..
 
ja al dat soort opmerking schoten door me hoofd *O*

vandaag op werk me motor geshowed :]
na werk gaat een collega erop zitten. schopt eerst tegen me achterkant van me motor aan omdat hij zijn voet niet genoeg optilt. daarna zegt ie is dit het gas. die had ie goed *O* . daarna linker handvat is dat de rem :X :X :X ik had het niet meer O-) daarna meerdere vragen die allemaal fout waren van rem tot schakelen maja.

daarna toen ie afstapte komt ie met ze voet op me helm :X |( gelukig geen schade

maja ik d8 dat ik niks wist van motoren maar er zijn ergere _O-
Daarom heb ik er ook zo'n hekel aan als mensen ongevraagd op mijn motor gaan zitten B|

Zie je op de beurs ook wel eens, nieuw model en dan een totaal vertrapte achterkant, zonde...
 
Laatst bewerkt:
"Al die speciale verrichtingen zien er gemakkelijk uit, dat wordt een eitje"


(schoonvader heeft 3 juli zijn allereerste motor-ervaring) 8-)
 
Hier zijn de politie Pan's uit actie genomen na een dodelijk ongeluk met een agent.. bij hoge snelheid zijn ze namelijk instabiel...
In Bike magazine stond er nog een stuk over in..

Die politie Pan's hier zijn 25KG zwaarder dan standaard en hebben daardoor lineare vering (die achter ook zwaarder uitgevoerd is). Maar dit mocht niet baten..

ze moeten ook nie die nieuwe 1300 hebben. maar de oude 1100 is tot 220 goed stabiel te krijgen. en dat is zn top zo ongeveer
 
Daarom heb ik er ook zo'n hekel aan als mensen ongevraagd op mijn motor gaan zitten B|

Zie je op de beurs ook wel eens, nieuw model en dan een totaal vertrapte achterkant, zonde...

Mja, wat wil je, meestal staan ze net zwevend boven de grond opgesteld met hun wielen en dan krijg ik m'n been er niet over gesmeten zonder op het stepje te gaan staan B| . Niet da ik zo klein ben en geraak met m'n been makkelijk over de mijne, maar sommige mensen vinden het duidelijk een belachelijk zicht en dan heb je idd snel beschadigde motoren |(
 
sommige mensen vinden het er ook stom uitzien als ik mijn enkel beethoudt om eroverheen te "tillen", maar dan raak ik het kontje tenminste niet :P
 
sommige mensen vinden het er ook stom uitzien als ik mijn enkel beethoudt om eroverheen te "tillen", maar dan raak ik het kontje tenminste niet :P
hoe hoog is jouw motor dan??? of ben je gewoon een houten klaas??? ;)

maar ik ken het probleem dat mensen kijken hoe je op een motor stapt.
ik neem vaak een aanloop, doe 1 ratslag, 2 keer een voorwaartse salto en ik zit.
pas 1 keer met mijn ballen op de tank gekomen! *O*
 
Laatst bewerkt:
hoe hoog is jouw motor dan??? of ben je gewoon een houten klaas??? ;)

maar ik ken het probleem dat mensen kijken hoe je op een motor stapt.
ik neem vaak een aanloop, doe 1 ratslag, 2 keer een voorwaartse salto en ik zit.
pas 1 keer met mijn ballen op de tank gekomen! *O*

Ik hoef maar te fluiten en hij staat onder het raam, net als Jolly Jumper van Lucky Luke :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan