Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal eerst effe een voorgeschiedenis vertellen, bij ons in de buurt zit een "discotheek" waar de beveiliging wordt "geregeld" door de Hell's Angels. (Zij zijn vroeger ooit een keer ingehuurd om al het uitschot eruit te werken, maar sinds toen willen ze dus niet meer weg :P )
En nee, dit is geen grap, die komt nu namelijk *D

Gesprek tussen m'n moeder en mij :)

Ik: Ik ga de 12e september naar een Mega Meeting.
Ma: Waar is dat ergens dan?
Ik: In Veenendaal vlakbij de Mac.
Ma: Met wie ga je daar naar toe dan? Met de Hell's Angels?
Ik: :? Euh ja, ze vonden mijn R6 zo goed passen bij al die Harley's, dat ze me aspirant lid hebben gemaakt :X
Ik: Ik mag voorop rijden en ze ernaar toe leiden :P
Ma: Serieus?
Ik: Wat denk je zelf? :z
 
Laatst bewerkt:
Nou ik stond onlangs in Frankrijk ook langs iemand die te lui was om zijn oordoppen uit te doen.

Hij verstaat cassiere niet en ze moet alles 3 keer herhalen dus zegt hij ter verduidelijking : "J'ai des boutons dans mes oreilles" :X :X :X

Die haar gezicht had je moeten zien.

Ik probeerde te doen of ik hem niet kende...

Vertaling : "Ik heb puisten in mijn oren." |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij de pomp, bij het afrekenen van wel 9 euri ...

bediende: "Spaart u zegeltjes?"
ik: "Nee, dank je."
bediende: "Maar deze actieweek krijgt U dubbele zegels!"
ik: "Dat schiet lekker op met een tank van 13 liter..."
 
moeder: doe je voorzichtig, val je niet???
ik: nou mam, dat was ik iig niet van plan!

van die domme vragen (ok, ze bedoelt het goed, maar toch)
 
Ik zal eerst effe een voorgeschiedenis vertellen, bij ons in de buurt zit een "discotheek" waar de beveiliging wordt "geregeld" door de Hell's Angels. (Zij zijn vroeger ooit een keer ingehuurd om al het uitschot eruit te werken, maar sinds toen willen ze dus niet meer weg :P )
En nee, dit is geen grap, die komt nu namelijk *D

Aha, De Ster in Nieuwkuijk dus... inderdaad "discotheek".
***tent |(
 
kaatje komt met haar rs 125 aangereden bij tankstation, staat pipo met koekblik bewonderend te kijken. doe helm af en volgende gesprek volgt:
pipo:leuk speelgoed he?!
kaatje:nou, speelgooed.....
pipo:jah, vind het zelf ook erg mooi spul allemaal
kaatje:jahaaa(was t allang zat)
pipo:hoe hard kan zo'n ding nou?
kaatje:nou, bij 170 houdt het toch aardig op
pipo: owja, zeker een 750 cc he? heb zelf ook zo'n ding gehad. :?

heb maar niks meer gezegd

ik beschouw mijn motor ook als speelgoed hoor :)
 
man bij stoplicht in groene daewoo nexia gebaart *ben je gek*
ik gebaar *talk to the hand*
draait ie zijn raampje naar beneden, schreeuwt ie "je kunt nu wel doen of het niks was, maar je viel bijna voorover omdat je zo hard reed en plots moest remmen he ?"

ik "je hebt me door" zucht :x
 
anderhalf jaar geleden van t fietspad afgehaal met m'n brommert (derbi GPR)
die agent helemaal in schock, ik moest op de weg!
hij geloofde me pas toen ik het framenummer liet zien... B|
(zelfs na mijn gele stickers en bromfietsplaatje dus nog steeds van: tis een motor)
 
Ben der welgeteld 1x geweest ooit lang geleden, en dat was 1x teveel!!!!!!
Neuh, ben er wel wat vaker geweest, als je 16 bent is het best mooi hoor :+
Kom er nou alleen nog met carnaval eigenlijk. Kan ik tenminste kruipend naar huis als het nodig mocht zijn O-)
 
man bij stoplicht in groene daewoo nexia gebaart *ben je gek*
ik gebaar *talk to the hand*
draait ie zijn raampje naar beneden, schreeuwt ie "je kunt nu wel doen of het niks was, maar je viel bijna voorover omdat je zo hard reed en plots moest remmen he ?"

ik "je hebt me door" zucht :x

Geweldig!!!! :} :} *D
 
Ooit es onderuitgegleden in een bocht,
en toen ik bezig was om mijn motor op te rapen, werd ik dringend verzocht om een beetje aan de kant te gaan/op te schieten door een koekblik dat er langs wou.. De reden dat de automobilist in kwestie deze opmerking heeft overleefd, had waarschijnlijk alles te maken met de mate van verbazing waarin ik mij bevond.
 
Ooit es onderuitgegleden in een bocht,
en toen ik bezig was om mijn motor op te rapen, werd ik dringend verzocht om een beetje aan de kant te gaan/op te schieten door een koekblik dat er langs wou.. De reden dat de automobilist in kwestie deze opmerking heeft overleefd, had waarschijnlijk alles te maken met de mate van verbazing waarin ik mij bevond.

Aha.. ik was dus niet de enige die zoiets heeft meegemaakt. Was het toevallig ook in de altijd vriendelijke stad Den Haag? B|

Ik lag namelijk met een hersenschudding op de grond en mijn motor blokkeerde de weg. Dus moesten de auto's wachten voor mij..
 
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd ofzo??

Eeh nee, niet echt, ik ben ook onder behandeling.



Heb je schade? (na net aangereden te zijn door een koekblik)
 
stond gister ergens stil, krijg ik de vraag van een meisje hoe ik hem dan overreind hou als ik rij, want dan kan ik mijn voet niet aan de grond houdn :+
ok, twas klein meisje, maar wel leuk :)
 
Was niet eens een koekblikker, maar notabene Motorfreakje die met haar ZXR400 25 kW aan kwam zetten en bij het zien van mij met mijn RS250 riep: Mooi! Nu ben ik niet meer de langzaamste :P

Daarna nog veel plezier gehad trouwens :)

Vijf minuten daarvoor werd nog gevraagd wanneer ik volvermogen mocht gaan rijden. Maargoed... denk dat alles RS rijders die opmerkingen wel gewend zijn (mooie brommer etc.).


Nog een: Kom ik volledig powerranger-gekleed bij een benzinepomp OP DE SNELWEG. Zet mijn HELM af, vraag om een pakje Lucky Strike en wat vraagt die bediende: Ben je wel 16? Met daarna als smoes dat hij dat moet vragen...

De laatste van mijn eigen vriendin voordat ik ging CIRCUIT-rijden: Doe je wel rustig aan? :+
Alsof "doe je voorzichtig" nog niet dom genoeg was :X
 
Laatst bewerkt:
Komt tie,
Ik nog gauw ff mijn motor afspuiten met de hoge druk, onder zeil zetten en mijn nest in duikelen.
Aangezien ik ook af en toe post in het "vrigezellen" topic lag ik dus o.a. te denken aan mijn favoriete buurvrouw van 28 :p
Gaat om 23.15 de deurbel :? ik mijn camping-smoking aan en doe de deur open en.....

staat favo buuf voor de deur :)
in mijn hoofd begint het engelen gezang aan te zwellen en gaat track 01 van wijlen Barry 'Love Docter' White aan in de cd-speler.....

begint ze gelijk te gillen dat ik lek.
hmmm wat een afknapper! ik nog beidehand zeggen dat ik mijn Dependslip dan maar wat meer dan 1 maal per week moest verversen ;)

Schoenen aan en naar beneden...... Guess what? die motor lekte idd..... Het water wat nog 8r gebleven was nadat ik die ff had schoon gespoten.

Nah ze schaamdE zich rot en ik? ik zAg een natte motor en een vrouw met het kwaliteits predicaat "lekker wijf" :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan