Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gister bij een tankstation, kom ik met mijn dnepr met span aandenderen :] , stop bij een pomp, komt er een goof aanzetten: mooi man een echte MZ, da's russisch he?
ik: nee het is geen MZ, MZ is ook niet russisch..
hij: ja maar het is een tweetakt en ze lijken er dan wel erg op!!
ik :?
 
Nog niet lang mijn rijbewijs, sta ik gister bij de mac in apeldoorn met mijn helm in de hand, pak aan.

"Meenemen of hier opeten?" |(
:? ow ja, met een helm in je hand kun je hem natuurlijk niet ter plekke opeten (een helm kun je namelijk niet neerleggen op een tafeltje bij de Mac, daar wordt ie helemaal vies van, toch?), dus het is wel heel logisch dat je m meeneemt. Wat stom dat ze dat niet snappen zeg |(

Of ben jij zo iemand die er nog niet achter gekomen is dat ie ook op z'n motor spullen kan meenemen? |(
 
:? ow ja, met een helm in je hand kun je hem natuurlijk niet ter plekke opeten (een helm kun je namelijk niet neerleggen op een tafeltje bij de Mac, daar wordt ie helemaal vies van, toch?), dus het is wel heel logisch dat je m meeneemt. Wat stom dat ze dat niet snappen zeg |(

Of ben jij zo iemand die er nog niet achter gekomen is dat ie ook op z'n motor spullen kan meenemen? |(

Ik had laatst nog 2 big macs en grote patat, voor thuis, in m'n tanktas verstopt toen ik door de mcdrive reed :9
 
Paar jaar terug met de motor bij een paar graden vorst van Den Haag naar Groningen gereden. Kom daar om 9.00 's morgens aan, vraagt een collega daar: "is wel koud zeker, dan heb je vast wel handschoenen aan?".

Ik: "ja hoor, maar het kan ook wel zonder, gewoon onderweg af en toe even op je vingers blazen..."

Mike
 
Hij: "maar je mag met een motor toch overal 20 km/u harder?"

Ik heb van een politieagente in Delft een keer letterlijk te horen gehad dat ze wist dat het met de motor altijd wat harder gaat en dat daar niks mis mee was, alleen dat 90 in de bebouwde kom wel overdreven was. 70 ofzo was wel prima.

Mike
 
Ik heb van een politieagente in Delft een keer letterlijk te horen gehad dat ze wist dat het met de motor altijd wat harder gaat en dat daar niks mis mee was, alleen dat 90 in de bebouwde kom wel overdreven was. 70 ofzo was wel prima.

Mike


Zulke agentes moeten er meer van komen.. Was het nog een lekker ding ook?
 
Nee das waar, die herten zijn niet echt, als je daar tegenaan rijdt gebeurt er niets :?

375.gif
 
mijn vrouw doet met de hond aan behendigheid, ik was al eerder gegaan met de moto, ben ik de boel aan het opbouwen in motorpak vraagt er één "zit je hond achterop"?
ps. het is een Jack Russell.

ik :?
 
Laatst wezen tanken.... loop het tankstation binnen bij de balie doe ik me handschoenen uit.... zegt die man is het niet warm met handschoenen aan...
waarop ik andtwoord en als ik val.... niet zo hard rijden zegt ie ook zo mooi |( |(
 
Je hebt gezegd: "Kom doen we even een ritje in jou auto en dan steek jij hand uit de deur en hou je hem heel even tegen het asfalt... En dat met 80 km/u..."
 
Nog niet lang mijn rijbewijs, sta ik gister bij de mac in apeldoorn met mijn helm in de hand, pak aan.

"Meenemen of hier opeten?" |(

Er zijn ook motorrijders die het meenemen :) maar...

Hier opeten vragen ze aan de balie ... als je echt wil lachen moet je het dus ook bij de balie gaan staan opeten ... krijg je erg leuke blikken 8-)
 
Laatst wezen tanken.... loop het tankstation binnen bij de balie doe ik me handschoenen uit.... zegt die man is het niet warm met handschoenen aan...
waarop ik andtwoord en als ik val.... niet zo hard rijden zegt ie ook zo mooi |( |(

Niet lullig bedoelt, maareuh... leestekens miss?

Is voor mij iig makkelijker :)
 
Er zijn ook motorrijders die het meenemen :) maar...

Hier opeten vragen ze aan de balie ... als je echt wil lachen moet je het dus ook bij de balie gaan staan opeten ... krijg je erg leuke blikken 8-)

ik zie het al voor me, je bic mac openvouwen op de balie, nonchalant voorover gaan hangen met je ellebogen op de balie. Vraag wel even of de aardige mevrouw even je helm wil vasthouden O-) ohwjah, smakken en met open mond kauwen helpt nog meer verbazing te wekken :)
 
De buurman laatst:
Hij: zoow leuke motor zeg! Sinds wanneer heb je je rijbewijs dan?
Ik: Sinds 1 april. Nu moet ik twee jaar lang 25KW rijden, een soort beginnersrijbewijs.
Hij: Oja en dan moet je zo'n blauw bordje met een "L" erop ofniet?

:?
:z
 
Niet een opmerking van anderen, maar van mezelf :o
Ik had een afspraak met één van onze directieleden, dus ik ging naar het kantoor van de centrale directie. Stap daar in volledig motorpak, helm onder de arm binnen en word door de receptioniste te woord gestaan: "Fred komt er zó aan!" Ik: "Oké, dan kleed ik me alvast uit..." :X


Van een andere orde: Van het weekend ging ik met mijn geliefde en onze jongste naar een jachthaven in Heeg om een ligplaats te bespreken. Voor de verandering zit ik bij mijn lief achterop en de jongste in het zijspan. De havenmeester komt aanlopen, we praten wat. Even later gaan wij even rondkijken. Als we terugkomen heeft de havenmeester al een paar rondjes om onze combinatie gemaakt en biedt spontaan aan: "Als jullie in de zomer de motoren willen parkeren kun je ze wel in de loods zetten, dan staan ze droog en daar komt er niemand aan".

:} :} :} :} :} :} :}
 
Ik kreeg ook laatst deze: "Heb jij een motorrijbewijs?" :X (Ik kwam aanrijden bij een maatje die lang weg was geweest, 1e keer dattie mijn motor zag.)

Mijn antwoord:" *zucht* Niet nodig, ik heb altijd brommer gereden..."

Hahahaha :}

Ik heb een motor te leen van een vriend van mij. EN toen ik blij op mn werk verscheen werd ik gevraagd door een paar collegas:'go mooie motor, van jou?' ik: 'nee, ik mag op m passen, is van een vriend die op vankantie is...'
collega: 'o, heb jij wel een motorrijbewijs dan?'
ik: :?
collega: '....nou?'
ik: 'nee ik ben aan het oevenen...'

en een soortgelijke vraag kreeg ik later die week weer..... :Z
 
Niet een opmerking van anderen, maar van mezelf :o
Ik had een afspraak met één van onze directieleden, dus ik ging naar het kantoor van de centrale directie. Stap daar in volledig motorpak, helm onder de arm binnen en word door de receptioniste te woord gestaan: "Fred komt er zó aan!" Ik: "Oké, dan kleed ik me alvast uit..." :X

Zo kwam ik ooit eens bij een directielid langs die meteen zei: "kom binnen, trek je broek uit..." ;-)

Mike
 
hmmmm... stom toeval.

ik zelf maakte nu net de domste opmerking ever.
ik ging ff wat leuke posts van jullie laten zien (vooral die van de bmw rijder) tot ik ineens een leuk "motor geluid hoorde". aangezien hier zelden motoren rijden toch maar ff kijken. ik zei tegen me zusje wat hoor ik daar nou voor bruut geluid.. dus kijk vol verwachting zie ik een trekker uit 1940 voorbijrijden. deze komt zeker in de top 10!! ik ben namelijk een mega motor-fan en herken van veel motoren het geluid wel..(vandaar ook de nieuwschierigheid :X ) dit is echt mijn grootste blunder ooit.

mijn zusje (ook aankomend motor freak) lacht me nog steeds errug hard uit B|
Groene tractor?
 
Van een andere orde: Van het weekend ging ik met mijn geliefde en onze jongste naar een jachthaven in Heeg om een ligplaats te bespreken. Voor de verandering zit ik bij mijn lief achterop en de jongste in het zijspan. De havenmeester komt aanlopen, we praten wat. Even later gaan wij even rondkijken. Als we terugkomen heeft de havenmeester al een paar rondjes om onze combinatie gemaakt en biedt spontaan aan: "Als jullie in de zomer de motoren willen parkeren kun je ze wel in de loods zetten, dan staan ze droog en daar komt er niemand aan".

:} :} :} :} :} :} :}

Als dat de Eendracht was in Heeg dan liggen wij daar al jaren en dan heb ik onze havenmeester toch goed opgevoed. In het begin moest je vragen om een plaatsje in de loods voor je motorfiets O-)

Paul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan