Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
-T: "Sorry, maar dat betekend gesloten voor motorverkeer op méér dan 2 wielen. Vooral die meer dan 2 wielen doet 't hem".

Goeie instructeur :) Ik heb vorig jaar een keer een discussie gehad met een meerijdende instructeur (jep, ook voor het a'tje) die glashard beweerde dat we eigenlijk die weg helemaal niet in mochten bij exact datzelfde bord.
 
Ze vragen dit soort dingen vooral omdat ik er niet uitzie als de gemiddelde ''stoere motorrijder'' .... (weeg maar 60 kg :X ) en ook zeggen sommige mensen tegen mij(denk jaloers :Y )jij past daar niet mee :z (als ze mijn motort zien :9 )
Nee, maar dat maakt het juist zo spannend... |(

Ik heb het ook regelmatig dat ik met de ligfiets rijd; "Val je nou niet de hele tijd om?"
"Jawel, maar 't ligt zo lekker!"
 
Geen koekblikker maar wel heeeel raar.

Ik ging kleren kopen met mijn zus, en ik had een broek van Diesel. De broek was 160 euro. Hij zag er gaaf uit, dus ik proberen. Toen ik em in de spiegel zag, viel hij eigenlijk wel mee. En zeker voor een 160 euro broek, wil ik dat hij wel echt goed is!

Mijn zus vond ook dat ik een vreemd figuur had erin, dus maar niet doen. We hadden in die winkel al voor 200 euro gekocht.

Komt er een man aan, die daar werkt, tegen de 40. "Deze niet?" vraagt hij?
: Nee, zegt mijn zus, zijn figuur ziet er een beetje vreemd uit in die broek.
Zegt meneer: "Als hij te duur is, mag je het gewoon zeggen hoor"...
 
Geen koekblikker maar wel heeeel raar.

Ik ging kleren kopen met mijn zus, en ik had een broek van Diesel. De broek was 160 euro. Hij zag er gaaf uit, dus ik proberen. Toen ik em in de spiegel zag, viel hij eigenlijk wel mee. En zeker voor een 160 euro broek, wil ik dat hij wel echt goed is!

Mijn zus vond ook dat ik een vreemd figuur had erin, dus maar niet doen. We hadden in die winkel al voor 200 euro gekocht.

Komt er een man aan, die daar werkt, tegen de 40. "Deze niet?" vraagt hij?
: Nee, zegt mijn zus, zijn figuur ziet er een beetje vreemd uit in die broek.
Zegt meneer: "Als hij te duur is, mag je het gewoon zeggen hoor"...

en toen liep je naar de toonbank en zei je: ik wil deze graag terugbrengen...


dat is iig wat ik gedaan zou hebben...


(niet dat ik voor zulke belachelijke prijzen kleren koop...)
 
onlangs kwamen kleintje_b en ik met haar dochter van 8 bij een snackbar. We kwamen op de motor aan, die we voor de deur neerzetten. Naar binnen met motorpakken, helmen enz. We waren er ook al eerder geweest, steeds op de motor, en hij herkende ons zelfs.

Wij bestelden dus eten en na de maaltijd rekenden we af en gingen ons aankleden en verder klaarmaken voor vertrek. Ik had wat wisselgeld geweigerd, dus die man dacht: "Ik maak ook een gebaar!" en bood de kleine een waterijsje aan voor onderweg. Wij keken elkaar aan en zuchten: "Oké, eerst ijsje eten dan maar".

Reactie van die man: "Oh, jullie zijn op de motor!"

|( :X
 
onlangs kwamen kleintje_b en ik met haar dochter van 8 bij een snackbar. We kwamen op de motor aan, die we voor de deur neerzetten. Naar binnen met motorpakken, helmen enz. We waren er ook al eerder geweest, steeds op de motor, en hij herkende ons zelfs.

Wij bestelden dus eten en na de maaltijd rekenden we af en gingen ons aankleden en verder klaarmaken voor vertrek. Ik had wat wisselgeld geweigerd, dus die man dacht: "Ik maak ook een gebaar!" en bood de kleine een waterijsje aan voor onderweg. Wij keken elkaar aan en zuchten: "Oké, eerst ijsje eten dan maar".

Reactie van die man: "Oh, jullie zijn op de motor!"

|( :X


Gedraag je eigen eens man tering heej |(
Is trouwens helemaal geen rare vraag, maar juist een mooi aanbod.
 
Geen koekblikker maar wel heeeel raar.

Ik ging kleren kopen met mijn zus, en ik had een broek van Diesel. De broek was 160 euro. Hij zag er gaaf uit, dus ik proberen. Toen ik em in de spiegel zag, viel hij eigenlijk wel mee. En zeker voor een 160 euro broek, wil ik dat hij wel echt goed is!

Mijn zus vond ook dat ik een vreemd figuur had erin, dus maar niet doen. We hadden in die winkel al voor 200 euro gekocht.

Komt er een man aan, die daar werkt, tegen de 40. "Deze niet?" vraagt hij?
: Nee, zegt mijn zus, zijn figuur ziet er een beetje vreemd uit in die broek.
Zegt meneer: "Als hij te duur is, mag je het gewoon zeggen hoor"...


Wat een domme opmerking, heb ik ook wel eens zoiets gehad.
Heb je bv 2 broeken waar je uit moet kiezen, en als je dan degene neemt die een stuk minder duur is dan staan ze je soms aan te kijken vannuh '(
 
Geen koekblikkers....
Bij de Safe zag ik een labeltje om een motor hangen met ongeveer (heb geen fotografisch geheugen) de volgende waarschuwing:

Pas op nieuwe banden!

de eerste 100 km voorzichtig rijden



Geniaal })

:+ daarna wel onvoorzichtig rijden? ;)

[me]Shimmy vindt het overigens wel netjes dat er zo'n waarschuwing op staat[/me]
 
Geen koekblikkers....
Bij de Safe zag ik een labeltje om een motor hangen met ongeveer (heb geen fotografisch geheugen) de volgende waarschuwing:

Pas op nieuwe banden!

de eerste 100 km voorzichtig rijden



Geniaal })

:+ daarna wel onvoorzichtig rijden? ;)

[me]Shimmy vindt het overigens wel netjes dat er zo'n waarschuwing op staat[/me]

Haha, niet onder de 200 rijden!
;)
 
Geen koekblikker maar wel heeeel raar.

Ik ging kleren kopen met mijn zus, en ik had een broek van Diesel. De broek was 160 euro. Hij zag er gaaf uit, dus ik proberen. Toen ik em in de spiegel zag, viel hij eigenlijk wel mee. En zeker voor een 160 euro broek, wil ik dat hij wel echt goed is!

Mijn zus vond ook dat ik een vreemd figuur had erin, dus maar niet doen. We hadden in die winkel al voor 200 euro gekocht.

Komt er een man aan, die daar werkt, tegen de 40. "Deze niet?" vraagt hij?
: Nee, zegt mijn zus, zijn figuur ziet er een beetje vreemd uit in die broek.
Zegt meneer: "Als hij te duur is, mag je het gewoon zeggen hoor"...


Wat een slechte verkoper die vent!!! :(
Ik kan niet tegen zulke verkopers!!
Nooit meer wat daar gaan kopen!!!
 
't seizoen is zeker een eind voorbij voor de meeste ??
Al bijna een week geen reacties meer -O-

Ofwel ... tijd voor een *schopje*


Schop.jpg
 
Waarom?

Misschien krijg je in de winter wel de leukste reacties omdat dan alleen de echte motorrijders blijven rijden?

Oeps. Trap ik mensen op hun staart?

Peter.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga benzine afrekenen bij de kassa.
man achter kassa: "Zo das een mooie motor"
ik: "Dank U wel, pomp 4 en een pakkie brandaris graag"
man achter kassa: "Hoe hard gaat ie?"
ik (kijkend naar mijn motor): "Volgens mij staat ie nu stil" :?

man achter kassa begreep hem niet, jullie wel? })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan