Welke supersport (1000CC)??

Welke?

  • GSX-R1000

    Stemmen: 10 17,2%
  • R1

    Stemmen: 10 17,2%
  • V-twin

    Stemmen: 33 56,9%
  • anders??

    Stemmen: 5 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    58
full


RSV natuurlijk!!!!
Heb er nu 40000 probleemloze kilometers mee gereden en wil nog steeds niets anders.
:] *O* :]
 
Maar is die van jou te koop? of moet ik dat gewoon anders zien?? :)

Nee, die van mij gaat echt niet weg!!
Bied je gewoon als tukkers onder mekaar een proefrit aan, weet je hoe zo'n ding rijd en stuurt.....pas op, kan verslavend zijn.....
 
Grappig en vreemd dat er alleen (bijna) V-Twins aanbevolen worden... :Y

zijn de 4 cyl: zoals R1 of Gixxers out of the running :?
 
Ik ben 1,93 en heb een '99 RSV Mille gehad en die zat goed met mijn lengte, ik heb nu een 2004 R1 en die zit ook prima, heb alleen last van mijn knieën na lange ritten.

Succes met je beslissing :W
 
Grappig en vreemd dat er alleen (bijna) V-Twins aanbevolen worden... :Y

zijn de 4 cyl: zoals R1 of Gixxers out of the running :?
Hier posten blijkbaar alleen mensen met verstand. 8-)

V-twin gestemd. :Y
Sp1/2 en RSV te lief, wel sneller, maar het karakter van een TL1000R is van harte aanbevolen. :}
 
geen spijt van de overstap van twin naar 4 cyl??

het punt is dat ik altijd op een V4 heb gereden en deze zowel veel vermogen onderin als een sterk topvermogen heeft. Bij twins vind ik dat ze zo lekker onderin trekken maar bovenin net iets minder spannend zijn als een 4 in lijn. Dus vrij lineare vermogensopbouw.

4 in lijn heeft weer meer dat verassende effect bovenin. Maar onderin kunnen sommige veels te tam zijn met name die 600cc'tjes
Dus vandaar dat een 4 in lijn sportfiets pas interresant voor me worden als ze een cyl. inhoud hebben van 1000cc.
 
Ja kan ook 200 km halen met een tank, maar meestal kom ik zo rond de 170 a 180 km dan begint mijn lampje te branden.

Maar 1 op ..... hoeveel is dat dan 1:16/18?? of nog minder....

Jeremy Clarkson heeft tijdens een test van een Ferrari het volgende gezegd:
Ik ga toch ook niet aan je buurman vragen hoeveel liter melk hij per dag gebruikt.....

Maar TerrorMax ga voor een VTR-SP1/2 blijft een mooie (supersport) motor om te zien en betrouwbaar.
RSV mille gaat ook niet kapot maar als: de onderdelen voorziening is een regelrechte ramp. (uit eerste hand van een eigenaar/dealer)

Iig een dikke 2-cilinder boven een 4-cilinder.....trouwens je hebt toch al 2 van die 'dingen'?(ik bedoel 4-cilinders hierboven die je op een hoop kunnen knikkeren)

En over de mijne....ff diep ademen: blijft apart...... ;)
 
Laatst bewerkt:
Grappig en vreemd dat er alleen (bijna) V-Twins aanbevolen worden... :Y

zijn de 4 cyl: zoals R1 of Gixxers out of the running :?
Ben zelf 1.95m en rijd op een CBR1000RR en dat gaat best :Y . Hiervoor een CBR900RR gehad, en ging ook goed
 
Denk idd dat de Fireblades iets fijner zitten voor wat langere mensen. Ik ben niet zo lang, maar zit er erg comfortabel op. 2004 CBR1000RR kun je tegenwoordig ook voor leuk geld kopen btw.
 
Ik ben zelf 1.87 en ik vond de zit op de 954rr meteen fijn zitten ,net ofdat ik er al jaren op gereden had. Maar dat is natuurlijk Honda hé. :}

De R1 ,GSX1000R ,ZX10R vind ik allemaal iets 'te' sportief zitten (veel gewicht op je polsen) en dat is voor lange afstanden niet prettig. :N
 
Grappig en vreemd dat er alleen (bijna) V-Twins aanbevolen worden... :Y

zijn de 4 cyl: zoals R1 of Gixxers out of the running :?

nee hoor, maar de twin boys vliegen er meestal meteen bovenop als dit soot dingen gevragd worden.
Zal wel iets met compensatie te maken hebben voor die 2 cilinders die ze missen :P



Maar een 4 in lijn is natuurlijk wel iets compleet anders dan die v-max van je, maar anders is niet automatisch slechter.Probeer gewoon wat proefriyjes te maken, je mag al op die twin, er staat geloof ik nog een R1 voor 4000 euro te koop op het forum, mag je vast ook wel ff op proefrijden.
 
nee hoor, maar de twin boys vliegen er meestal meteen bovenop als dit soot dingen gevragd worden.
Zal wel iets met compensatie te maken hebben voor die 2 cilinders die ze missen :P



Maar een 4 in lijn is natuurlijk wel iets compleet anders dan die v-max van je, maar anders is niet automatisch slechter.Probeer gewoon wat proefriyjes te maken,

pcies daarom wil wel graag een motor waarvan het blok minstens net zo spannend is dan die van de Max :Y
 
And what about the Gixxer 1000 ???

Veel lovende testverlagen gelezen. Loopt deze echt een stuk harder dan de oude generatie R1? En hoe zit het bv met de betrouwbaarheid/kinderziektes zithouding etc...???
 
pcies daarom wil wel graag een motor waarvan het blok minstens net zo spannend is dan die van de Max :Y
Een Gixxer 1.000 vierpitter is alleen maar leuk op hoge snelheden. '(
Vandaar ik al zei 2 pitter, niet omdat het een bepaald geloof is. ;)
Genieten op alle snelheden, en dat (TLR)blok onder je voelen werken is een machtig gevoel. :} 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan