welke verzekering hebben jullie?

ANWB All-risk + Plusdekking 709 euro per jaar

Da's best veel voor all-risk :Y

Ik betaal 340 per jaar voor mijn Honda cb900 uit 2003. Eigen risico = €0,- . Alleen heb ik 12 schade-vrije jaren.... Dat verzekeren doe ik dan uiteraard via mijn verzekeringsagent die alles regelt.

Gemakshalve ga ik er even van uit dat de motor uit je avatar degene is die verzekerd is voor dat bedrag!
 
Ik heb polis direct .....heb 7 schadevrije jaren.
Ik rij zxr 750 en betaald 3.45euro per maand......

Tja vind het wel een lachertje
Alles wordt snel en correct afgehandeld
 
Ik ben nu verzekerd bij unive, maar ga als ik 1 schadevrij jaar heb naar het knmv over.
 
Het heeft geen zin om naar de bedragen te kijken die men hier roept,
het is altijd afhankelijk van een heleboel zaken, zoals regio, bm-trede, leeftdij etc.
je kan het beste zelf overal offertes opvragen, of vergelijken:
VERGELIJK.NL, prijs, product en winkels vergelijken

let ook ff op de voorwaarden, zoals slot, alarm enzo. daar zit nogal verschil in.
de ene verzekering wil dat je scm-alarm hebt, anderen weer niet, of de grens is anders.

ik ben bij winterthur terecht gekomen, die hebben een soort van halve wa casco, kost ongeveer hetzelfde als wa beperkt, maar dan tot 2500 euri all risk verzekerd.
dat kwam voor mij goed uit.

suc6!
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt allemaal, het is me wel duidelijk, het wordt volgens mij de KNMV, mede voor de lage premie en de hulp onderweg die ze bieden, hoef ik geen apart ANWB en WW abonnement aan te schaffen!
Bedankt allemaal voor de tips!
 
KNMV, was al gratis lid via rijschool dus korting op verzekering. In mijn geval was KNMV de goedkoopste van de 'bekende' verzekeringsmaatschappijen. Zelfs centraalbeheer waar ik iets van 10% korting krijg via werkgever was duurder.

En in juli ga ik de VRO-1 doen dus dan gaat er weer 10% van de KNMV prijs af
 
KNMV Classic verzekering.

- Rij toch niet constant op de motor omdat ik niet de mogelijkheid heb om 'm bij mijn studentenhuis te stallen, dus hij staat bij ons pap en mam. KM blijft daardoor wel onder de 10.000
- Motor kon bij KNMV niet anders als classic
- Geen verplicht eerste voertuig nodig.
- 8 euro per maand.
- Geen moeite 25kW op uitdraai.
 
KNMV.

Prima verzekering, alleen uitbetalen duurt op het moment erg lang, grrrr

Maar voor de rest uitstekende verzekering, netjes te woord gestaan, na m'n naam te zeggen wisten ze gelijk waar het over ging.

25 jaar, Rotterdam, All risk, R6 2003, € 600,00 per jaar (ofzo)
 
Laatst bewerkt:
Da's best veel voor all-risk :Y

Ik betaal 340 per jaar voor mijn Honda cb900 uit 2003. Eigen risico = €0,- . Alleen heb ik 12 schade-vrije jaren.... Dat verzekeren doe ik dan uiteraard via mijn verzekeringsagent die alles regelt.

Gemakshalve ga ik er even van uit dat de motor uit je avatar degene is die verzekerd is voor dat bedrag!
Ik heb 0 schadevrije jaren.. En val in de risicogroep omdat ik 20 jaar ben. Bij KNMV zou ik uitkomen op 1200 euro per jaar.. Dus wat is dan veel? ;)
 
MAG, was voor mij het goedkoopst en op alarm-verplichting (maar die wilde ik toch al) na weinig gezeur (R1200GS 2007, all-risk)
 
Voor zowel mijn vriendin als mijzelf heb ik een offerte aangevraagd bij polis4u....die waren het goedkoopst. Daarmee ben ik naar Polis Direct gegaan en die zijn 10% onder de offerte van polis4u gaan zitten.
 
Univé...hadden voor mij de gunstigste verhouding tussen prijs en voorwaarden.
Volgens mij vergeten mensen nog wel es naar de voorwaarden te kijken doordat men gefixeerd is op de prijs.
 
Da's de reden dat ik snel naar de MAG overstapte ... toen ik de voorwaarden van mijn vorige verzekeraar eens goed las :) Achteraf mazzel dat er niets met die motor gebeurd is ;)
Nu ook weer voor mijn nieuwe motor rondgebeld en gelezen. Is zéker een goed idee!
 
Ik heb de mijne verzekerd bij UniGarant, aangezien ik daar mijn brommer ook heb verzekerd, en alleen zij namen die schadevrije jaren over. Daarnaast verzekerd Unigarant op basis van vermogen van de fiets, en 25 kw is niet veel ;)

18 jaar, 2 schadevrijejaren, Kawasaki ZXR400, WA Casco, 180 per jaar
 
Mail gewoon ff naar BIKERPOLIS.NL ik heb daar écht een superlage offerte gekregen, ze zijn daar altijd 10% of meer goedkoper dan elders dus dat is altijd goed (ben mij scheelde het zelfs bijna 50%!!)

enne....het zijn nog aardige gasten ook! :Y
 
Volgens mij vergeten mensen nog wel es naar de voorwaarden te kijken doordat men gefixeerd is op de prijs.
:^
Met name als je een diefstalverzekering neemt schelen de voorwaarden enorm. Bij Winterthur stelden ze geen enkele voorwaarde, ondanks mijn woonplaats, maar ik heb dan ook geen diefstalgevoelige bike. Ze stellen wel weer een leeftijdsgrens en werken alleen via tussenpersonen, zoals bikerpolis.nl .
 
Laatst bewerkt:
KNMV, ongeveer 130 euro p/maand voor 2 motoren.

Een Triumph Speed Four '05 all-risk en een Kawasaki ER-5 '04 WA. Geloof dat de Triumph goed is voor 120 euro van de 130. Ben 21 zonder no-claim dus vandaar dat ik een beetje krom moet liggen '( .
 
Ben verzekerd bij IAK ALL-risk met een nieuwe motor, die is best duur...

Maar daar mocht de motor op de naam van m'n pa en dat scheelt.
Tevens bouw ik zelf eigen schade vrije jaren op.

Ben zelf 23 met (nu dan) 1 schade vrij jaar.
M'n pa is er 50+ met max schade vrije jaren.

dus dat scheelt veel, heel veel per jaar.

PS
Volgens mij vergeten mensen nog wel es naar de voorwaarden te kijken doordat men gefixeerd is op de prijs.
Helemaal mee eens, de voorwaarden zijn minstens met zo (mischien nog wel meer) van belang.
Ik ontdenkte pas dat mijn verzekering hulp verzekerd was bij pech in het buitenland, hulp wel, maar niet vergoed.
Ook vond ik bij m'n auto verzekering uit dat er verschil was tussen pech onderweg en uitvallen onderweg.

LET DUS GOED OP
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan