Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Ik ben volgens mij nu door iemand hier als autistist neergezet. Het vorige forum was echt veel leuker. Autist omdat je de nieuwe software niet gebruiksvriendelijk vindt(n)(n):cry:?
 
Dat is ook wat overdreven. Maar anders bekeken (open vraag). Als je vandaag nieuw op motor-forum kwam, zonder kennis te hebben van hoe het vlak voor het weekend uitzag, zou je het dan geen kans geven?
 
Dat is ook wat overdreven. Maar anders bekeken (open vraag). Als je vandaag nieuw op motor-forum kwam, zonder kennis te hebben van hoe het vlak voor het weekend uitzag, zou je het dan geen kans geven?
Als het zoals nu langer dan een half uur duurt voordat ik er mee uit de voeten kan wel ja,.. En ik zit inmiddels al heel wat jaren op verschillende fora. Deze is ineens de minst aantrekkelijke geworden. (Ik kwam het meest op MF)
 
Ik ben volgens mij nu door iemand hier als autistist neergezet. Het vorige forum was echt veel leuker. Autist omdat je de nieuwe software niet gebruiksvriendelijk vindt(n)(n):cry:?


Ik denk omdat je het geen kans geeft, er zit gigantisch veel tijd en moeite in om een compleet forum op nieuwe software te laten draaien, hier wordt al heel lang aan gewerkt.
Als er dan op dag 1 al mensen beginnen te roepen dat het niks is komt dat een beetje autistisch over.

Het heeft gewoon even tijd nodig om te wennen en om de software te optimaliseren, zo is er vandaag al een nieuwe functie bijgekomen waar je al je favoriete topics kan zien, zo snel gaat het, gun het even wat tijd en je kan er prima mee uit de voeten. 😉
 
Het gaat (mij althans) om het woord Autist.
Ik heb veel software gemaakt en ik vind de kritiek behoorlijk meevallen en beter: kritiek wordt razend snel opgepakt en geimplementeerd.
Voorbeeld: lijst gevolgde items (vroegere favorieten).

Well done ontwerpers en admins!
 
Ik heb eerder al aangegeven dat ik de nieuwe layout er gelikt vind uitzien. Ik liep ook wel tegen problemen aan zoals dat er geen optie was zoals in het oude motor-forum bij My React. Inmiddels zijn er aanpassingen gedaan waarmee ik uit de voeten kan.

Echt mijn grote complimenten voor deze enorme flexibiliteit (y)(y)(y)
 
Ik zat denk ik in het verkeerde topic te reageren....
Hier maar eens proberen dan :p

In de oude versie startte ik altijd met het openen van 'actieve onderwerpen' waarbij ik via een filter de voor mij niet interessante topics had uitgezet (bijv. alle regionale en 'off-topic' topics.) Is die filtermogelijkheid nog ergens aanwezig?

Als ik nu op 'Nieuw...' klik zie ik veel te veel o_O
 
Even schrikken toen ik vanmiddag even kwam 'buurten'. Maar ik moet zeggen dat ik het er goed uit vind zien! *O*
 
oude smilies komen nog allemaal ? die nieuwe zien er niet uit (kots gezicht :R )-O-
 
Ik ben volgens mij nu door iemand hier als autistist neergezet. Het vorige forum was echt veel leuker. Autist omdat je de nieuwe software niet gebruiksvriendelijk vindt(n)(n):cry:?
Zelfde ervaring hier! Ben omschreven als een dinosauriërs die vervangbaar is door een nieuwe lichting gebruikers die het wel allemaal zullen snappen en waarderen.
 
Ik zat denk ik in het verkeerde topic te reageren....
Hier maar eens proberen dan :p

In de oude versie startte ik altijd met het openen van 'actieve onderwerpen' waarbij ik via een filter de voor mij niet interessante topics had uitgezet (bijv. alle regionale en 'off-topic' topics.) Is die filtermogelijkheid nog ergens aanwezig?

Als ik nu op 'Nieuw...' klik zie ik veel te veel o_O
Ik denk dat je hier een goed punt hebt voor nog een uitbreiding op het nieuwe stukje menu. Een filtertje op alle nieuwe posts maar alleen de subforums die je volgt.

Nu nog uitvogelen wat @Duderuud daar van denkt. O-)
 
Zelfde ervaring hier! Ben omschreven als een dinosauriërs die vervangbaar is door een nieuwe lichting gebruikers die het wel allemaal zullen snappen en waarderen.

Ik heb diverse reacties gelezen van je en daar zit weinig positiefs aan.

Ik kan me goed voorstellen dat de een makkelijker en sneller went dan een ander, maar om meteen vanaf de eerste dag te roepen dat het niks is en het geen kans te geven vind ik nogal kortzichtig.

De crew is er al een lange tijd erg druk mee bezig geweest en nu nog steeds om de foutjes die boven komen drijven en wensen aan te passen en is het dan echt teveel moeite om even geduld te hebben om even de boel te verkennen, af te wachten wat er in de tussentijd nog toegevoegd/aangepast wordt en dan pas je conclusie te trekken? Om meteen na even kort gekeken te hebben en meteen het oordeel klaar te hebben vind ik een beetje ondankbaar als je het mij vraagt...

(deze reactie is overigens niet persoonlijk aan jou hoor, er zijn meerdere gebruikers die minder positief en enthousiast zijn geweest ;) )
 
Ik denk dat je hier een goed punt hebt voor nog een uitbreiding op het nieuwe stukje menu. Een filtertje op alle nieuwe posts maar alleen de subforums die je volgt.

Nu nog uitvogelen wat @Duderuud daar van denkt. O-)
Er is een filter add-on. Vraag staat uit of dat filter die specifieke mogelijkheid heeft. Zo ja, dan moet dat wel lukken.
 
Als er dan op dag 1 al mensen beginnen te roepen dat het niks is komt dat een beetje autistisch over.

Ik heb een zoon met autisme. Moeite hebben met veranderingen is 1 van de vele kenmerken van autisme. Om nu bij 1 kenmerk iemand te bestempelen als (een beetje) autistisch gaat mij te ver. Ten eerste doe je geen recht aan de persoon die dit uit (iemand die moeite heeft met 1 specifieke verandering, hier het MFforum, is niet per definitie autistisch), ten tweede zijn er genoeg niet-autisten die moeite hebben met veranderingen en ten derde zijn er autisten die geen/minder moeite hebben met veranderingen.

Pas dus op voor generaliseren.
 
Ik heb diverse reacties gelezen van je en daar zit weinig positiefs aan.

Ik kan me goed voorstellen dat de een makkelijker en sneller went dan een ander, maar om meteen vanaf de eerste dag te roepen dat het niks is en het geen kans te geven vind ik nogal kortzichtig.

De crew is er al een lange tijd erg druk mee bezig geweest en nu nog steeds om de foutjes die boven komen drijven en wensen aan te passen en is het dan echt teveel moeite om even geduld te hebben om even de boel te verkennen, af te wachten wat er in de tussentijd nog toegevoegd/aangepast wordt en dan pas je conclusie te trekken? Om meteen na even kort gekeken te hebben en meteen het oordeel klaar te hebben vind ik een beetje ondankbaar als je het mij vraagt...

(deze reactie is overigens niet persoonlijk aan jou hoor, er zijn meerdere gebruikers die minder positief en enthousiast zijn geweest ;) )

@Jansovic
Daar wil ik wat punten aan toevoegen.
  • We moesten gewoon andere software gebruiken, de oude was echt véél te onveilig (naast nog een hoop andere beperkingen. En deze software is veruit het beste wat er in de markt te krijgen is. Dus we konden simpelweg niet anders.
  • Wat @Joep ook al aangeeft, we luisteren naar klachten en/of wensen. Deze software is veel flexibeler dan de oude, er is dus veel mogelijk. Veel kan direct aangepast worden, andere dingen moeten misschien gebouwd worden en duurt daarom wat langer. Maar geef ons de tijd om alle meldingen te verzamelen en daar actie op te ondernemen. Het kan echter ook gebeuren dat we iets niet gaan uitvoeren, het blijft een afweging van vraag, gemak en technische of financiële haalbaarheid. Uiteindelijk is het onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. We streven echter naar zoveel mogelijk :)
  • Veel opties zijn er wel maar werken anders of zitten op een andere plek verstopt. Gun jezelf wat tijd om rond te klikken en uit te proberen. Ook hebben veel MF'ers elkaar geholpen met uitleggen hoe je iets kan bereiken (mijn dank!).
 
Er is een filter add-on. Vraag staat uit of dat filter die specifieke mogelijkheid heeft. Zo ja, dan moet dat wel lukken.
Dat zou top zijn! Grote voordeel ervan is dat je ook de nieuwe topics gelijk ziet komen, maar dan alleen in de rubrieken doe jou wel iets interesseren:giggle:

P.S. Als ik het goed begrepen heb zou je Zot er ook een plezier mee doen :)
 
@Jansovic
Daar wil ik wat punten aan toevoegen.
  • We moesten gewoon andere software gebruiken, de oude was echt véél te onveilig (naast nog een hoop andere beperkingen. En deze software is veruit het beste wat er in de markt te krijgen is. Dus we konden simpelweg niet anders.
Ik zit zoeken, maar welke software is dit? Veel voorbij zien komen, maar deze nog niet.
 
@Jansovic
Daar wil ik wat punten aan toevoegen.
  • We moesten gewoon andere software gebruiken, de oude was echt véél te onveilig (naast nog een hoop andere beperkingen. En deze software is veruit het beste wat er in de markt te krijgen is. Dus we konden simpelweg niet anders.
  • Wat @Joep ook al aangeeft, we luisteren naar klachten en/of wensen. Deze software is veel flexibeler dan de oude, er is dus veel mogelijk. Veel kan direct aangepast worden, andere dingen moeten misschien gebouwd worden en duurt daarom wat langer. Maar geef ons de tijd om alle meldingen te verzamelen en daar actie op te ondernemen. Het kan echter ook gebeuren dat we iets niet gaan uitvoeren, het blijft een afweging van vraag, gemak en technische of financiële haalbaarheid. Uiteindelijk is het onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. We streven echter naar zoveel mogelijk :)
  • Veel opties zijn er wel maar werken anders of zitten op een andere plek verstopt. Gun jezelf wat tijd om rond te klikken en uit te proberen. Ook hebben veel MF'ers elkaar geholpen met uitleggen hoe je iets kan bereiken (mijn dank!).


Zelfs ik begin het te snappen, en dat zegt wat. 1 ding, het werkt wel!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan