Welkom op het nieuwe Motor-Forum!

Je kunt bij het overzicht van topics ook klikken op het aangegeven tijdstip van de laatste reactie.
Of als je een keertje bij het begin van een topic uitkomt heb je pijltje naar rechts voor direct naar het einde.
Als er nog nieuwe reacties zijn staat daar ook een linkje naartoe.
 
Huh, ik nu ook niet meer... op dezelfde laptop als waarmee ik 'm heb geplaatst. :?
Houweffer, er staat bij meer dan 4 likes een duimpje met naam1, naam2, naam3 en 2 andere

Mist een lettertje.

voorbeeld
 
Huh, ik nu ook niet meer... op dezelfde laptop als waarmee ik 'm heb geplaatst. :?
Houweffer, er staat bij meer dan 4 likes een duimpje met naam1, naam2, naam3 en 2 andere

Mist een lettertje.

voorbeeld
MF is teruggekeerd naar een eerdere back up van vandaag. Meermaals zelfs.
Ik had hier kort geleden een bericht geplaatst, dat na het verdwijnen van foto's, nu ook berichten verdwijnen.

Je zal maar net een LV hebben gemeld, of een TRG puntje gescoord hebben :/
 
Huh, ik nu ook niet meer... op dezelfde laptop als waarmee ik 'm heb geplaatst. :?
Houweffer, er staat bij meer dan 4 likes een duimpje met naam1, naam2, naam3 en 2 andere

Mist een lettertje.

voorbeeld
Gefixt.

En excuses voor de database problemen, ik hoop dat die nu voorbij zijn.
 
Ondanks alle moeite van Duderuud et al... Nu het nieuwe forum (soms) weer net zo traag is als het oude en er ook weer regelmatig problemen optreden ben ik er geloof ik wel uit. Ik was enthousiast toen "we" overgingen (want ik houd van spelen met nieuwe dingen), maar nu enkele maanden verder zijn er weliswaar veel features bijgekomen, maar weinig daarvan doen ter zake. Likes, uitgebreide tekst markup opties, embedded filmpjes, mentions, drag-and-drop attachments, persoonlijke paginas, follows en weet ik het, allemaal leuk, maar gebruiken doe ik het zelden. De likes zijn nog het beste. Maar er is ook een hoop verloren gegaan. De overzichtelijkheid is sterk teruggelopen en het forum is uiteindelijk veel chaotischer en verwarrender geworden, en dat haalt eigenlijk toch al die franje onderuit.

Responsive werking op de mobiel is wel cool, maar browsen op de mobiel is toch al een crime dus dat voegt voor mij weinig toe.

Ik vind 't jammer, het forum is er voor mij als toch-best-wel-veelgebruiker uiteindelijk niet leuker op geworden. Nou is het voor mij eigenlijk bijna 100% een sociale hangplek, en ik hoop dat het anders is voor techneuten, zakelijke gebruikers, moderators, multimedia-posters en andere soorten gebruikers.

... was gewoon een betere server voor het oude forum toch geen optie?
 
Kan je de traagheid wetenschappelijk aantonen? Ik merk er niet zo veel van namelijk. Wel is het duidelijk dat er de afgelopen dagen wat storingen zijn geweest, maar die waren er op het oude MF ook. Ik was juist best kritisch aan het begin over het nieuwe forum, maar kan er inmiddels goed mee uit de voeten.
 
@Duderuud , niet alle berichten van vanavond zijn terug.

Verder ik vind het nieuwe MF helemaal niet zo slecht.
Alleen jammer dat ik mijn foto's die ik verloren ben niet meer terug zie.
Voor de rewt is het werken met het nieuwe MF nu een blindelingse aangelegenheid geworden, net als op het oude MF, eens je weet hoe alles werkt waar jij iets aan hebt, denk je er niet meer bij na.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je de traagheid wetenschappelijk aantonen?
Nee, maar ik had er op het oude forum ook niet zo veel last van. Het is gewoon soms sluggish en soms niet, net als zo veel websites. Deze nieuwe ging eerst altijd lekker snel maar nu moet ik ook soms seconden wachten en soms niet, net als op het oude forum. Punt is dat het voor mij geen doorslag meer geeft naar voorkeur voor de nieuwe versie.

Ik was juist best kritisch aan het begin over het nieuwe forum, maar kan er inmiddels goed mee uit de voeten.
Ik kan ook prima met dit nieuwe forum uit de voeten, ik ben wel ingewikkelder software gewend. Maar "er prima uit de voeten mee kunnen" en "past als een oude schoen" is wel een verschil.
 
Ook ik zie opeens reclame:

1543964371262.png


Niet altijd overigens, blijkt na even testen. Als ik refresh komt er soms wel en soms geen reclame. (Lijkt ruwweg 50/50.) Wel altijd dezelfde reclame, dat dan weer wel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan