West-Friesland 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey iedereeen!!!!!

ten eerste ga ik me even een beetje schamen want ik heb hier eigelijk té lang niet meer gepost :+
Ben dus lekker op vakantie geweest en verder heeel veel gewerkt en heb nogal een depri periode achter de rug ( *zucht* vrouwen... :( ) waardoor ik niet echt behoefte aan íéts had...
Maargoed, ik heb nu mijn financiele toekomst berekend en met mijn studielening en werk bij elkaar hou ik EINDELIJK wat over om aan mijn rijlessen te beginnen!!! Nu eerst nog even m'n boeken en lesgeld betalen en hopelijk ergens volgende maand een goede rijschool opzoeken :] Weet iemand er eentje aan te raden in wf???

Groetjes Jasper.
 
hey iedereeen!!!!!
Owowowow...

Voortaan even waarschuwen dat je zo luidruchtig praat op de vroege morgen... :+ :+
Maargoed, ik heb nu mijn financiele toekomst berekend en met mijn studielening en werk bij elkaar hou ik EINDELIJK wat over om aan mijn rijlessen te beginnen!!! Nu eerst nog even m'n boeken en lesgeld betalen en hopelijk ergens volgende maand een goede rijschool opzoeken :] Weet iemand er eentje aan te raden in wf???
Veel succes...

Goede rijschool gezocht in West-Friesland
 
Goedemorgen mensen, ik ga ff lekker een midweekje Centerparcsen :) De weersvoorspellingen zijn niet echt geweldig, maar ja, daarom gaan we ook daar naartoe he *D Volgende week heb ik dan een afspraak met mijn ex-werkgever om te horen wat hij te bieden heeft en daarna zal ik een beslissing moeten nemen. Ik ben er nu nog steeds niet uit. Tot vrijdag en rijdt voorzichtig allemaal he :]
 
hey iedereeen!!!!!

ten eerste ga ik me even een beetje schamen want ik heb hier eigelijk té lang niet meer gepost :+
Ben dus lekker op vakantie geweest en verder heeel veel gewerkt en heb nogal een depri periode achter de rug ( *zucht* vrouwen... :( ) waardoor ik niet echt behoefte aan íéts had...
Maargoed, ik heb nu mijn financiele toekomst berekend en met mijn studielening en werk bij elkaar hou ik EINDELIJK wat over om aan mijn rijlessen te beginnen!!! Nu eerst nog even m'n boeken en lesgeld betalen en hopelijk ergens volgende maand een goede rijschool opzoeken :] Weet iemand er eentje aan te raden in wf???


Groetjes Jasper.

Rijschool Schipper in Wognum.
Dit is een 2 mans bedrijfje, die bekend willen worden door veel mensen in 1 keer te laten slagen!
Niet zo`n commerciel bedrijf die alleen maar aan je wilt verdienen!
 
Owowowow...

Voortaan even waarschuwen dat je zo luidruchtig praat op de vroege morgen... :+ :+Veel succes...

Goede rijschool gezocht in West-Friesland

Hoi ik was de topicstartster van bovenstaande link en heb uiteindelijk de keus laten vallen op Schreijer in Hoorn zoals je misschien hebt gelezen. Nu ik een aantal lessen heb gehad kan ik je vertellen dat het me heel goed bevalt. Relaxte vent en hij geeft heel goed les. [spammodus]Je lest op een Suzuki GS500, helm, kleding zijn aanwezig. Je moet alleen zelf voor een paar goede stevige schoenen zorgen. Ruud rijdt achter je aan op de motor en je les nooit met meer dat 2 personen tegelijk [/spammodus]


Suc6
 
Geeft Stitch's vader ook motorrijles? of alleen auto :? (anders is de keus natuurlijk snel gemaakt :+ )
 
begin steeds meer lol in die bandit te krijgen, gister avond ff 3 rondjes rotonde met me steppies aan de grond gereden :P :+ (binnenkort maar eens ff kneesliders kopen O-) )
 
begin steeds meer lol in die bandit te krijgen, gister avond ff 3 rondjes rotonde met me steppies aan de grond gereden :P :+ (binnenkort maar eens ff kneesliders kopen O-) )
Houd je nog wel steppies over? Ze zijn wel handig, enzo...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan