Westlandse motorrijders deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Nepthys. Ik zal zo wel ff een plaatje er bij plakken. Dan is het wat makkelijker voor jouw :P


Lijkt me wel een strak plan ff een ritje als het mooi weer is. Vandaag wel ff met het koekblik op pad geweest, Maar hij is nu mooi wit van de pekel. Even de Afrika Gangers van Go For Africa uitgezwaaid en oude herinneringen op wezen halen van mijn Reisje.
 
Ach, de ene rijd een Fazer, de andere een Kawa.. Appeltje eitje :+ !

@ Nephthys: aan t oefenen voor een wintersport vakantie? Vroeger eens snowboardles gehad in Den Hoorn, op zo'n lopende band.. was niet echt een daverend succes, wintersport is niet mijn ding :+ !

@ Jaco: Geniet ervan :Y ! Zou dr echt meenemen naar de Motorbeurs, misschien overtuigd dat dr om zelf dr motorrijbewijs te gaan halen *O* ! :+

Ja ik ben wel van plan om even te gaan kijken, lijkt me wel leuk. Reed vandaag voor het eerst met haar over de snelweg en bij 140 krijg ik een seintje dat ze harder wou maar bij 170 hield ik op, bij de na bespreking van de rit zei ze dat ze het nog vond mee vallen. Dus dat word een begrensde fiets met een killswitch die af gaat boven de 140 :+
 
Mogguh!! :W

Hier ook een Westlander, maar moet wel toegeven dat ik na 25 jaar in het westland wonen nu al ruim vier jaar de randjes van het westland opzoek :+

Meld me hier ook maar.. Sinds november heb ik mijn rijbewijs, en als het weer het ook maar een klein beetje toelaat ben ik altijd op mijn motor te vinden!
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!! :W

Hier ook een Westlander, maar moet wel toegeven dat ik na 25 jaar in het westland wonen nu al ruim vier jaar de randjes van het westland opzoek :+

Meld me hier ook maar.. Sinds november heb ik mijn rijbewijs, en als het weer het ook maar een klein beetje toelaat ben ik altijd op mijn motor te vinden!
Leuk :) ik ben vandaag op de motor naar het werk geweest maar dat was ook nie alles met die kou en die pekel :N
 
Mogguh!! :W

Hier ook een Westlander, maar moet wel toegeven dat ik na 25 jaar in het westland wonen nu al ruim vier jaar de randjes van het westland opzoek :+

Meld me hier ook maar.. Sinds november heb ik mijn rijbewijs, en als het weer het ook maar een klein beetje toelaat ben ik altijd op mijn motor te vinden!
Als je zelf de randjes van het Westland niet op zoekt, zoeken de randjes jou wel op... Als Den Haag zn gang kan blijven gaan ten minste :r

Niettemin: welkom!
 
Als je zelf de randjes van het Westland niet op zoekt, zoeken de randjes jou wel op... Als Den Haag zn gang kan blijven gaan ten minste :r

Niettemin: welkom!

Ik heb een tijdje tegen kijkduin aan gewoond, gelukkig woon in nu in midden-delfland! (achtertuin ligt tegen De Lier aan).

Den Haag zal niet zo snel mijn kant op komen dus :X
 
Mogguh!! :W

Hier ook een Westlander, maar moet wel toegeven dat ik na 25 jaar in het westland wonen nu al ruim vier jaar de randjes van het westland opzoek :+

Meld me hier ook maar.. Sinds november heb ik mijn rijbewijs, en als het weer het ook maar een klein beetje toelaat ben ik altijd op mijn motor te vinden!


:r geen westlander -O- -O-

Nee hoor wees welkom en schipluiden is ook goed *O*
Als je een foto post dan zet ik je ook in de OP
 
Mogguh!! :W

Hier ook een Westlander, maar moet wel toegeven dat ik na 25 jaar in het westland wonen nu al ruim vier jaar de randjes van het westland opzoek :+

Meld me hier ook maar.. Sinds november heb ik mijn rijbewijs, en als het weer het ook maar een klein beetje toelaat ben ik altijd op mijn motor te vinden!
welkom!

Het wordt nog eens druk hier :o
 
Binnenkort weer een nieuwe achterband erop. Na 16.000 km is me michelin Pilot Road III echt op, vindt het zelf een zeer nette kilometerstand.

Iemand nog een aanrader voor een mooie bandencombi? Mij werd een BT 23 aangeraden, aangezien die er voor onder zit, maar als hier nog geniale suggesties vandaag komen kijk ik ook daar nog naar.
 
Mogguh!! :W

Hier ook een Westlander, maar moet wel toegeven dat ik na 25 jaar in het westland wonen nu al ruim vier jaar de randjes van het westland opzoek :+

Meld me hier ook maar.. Sinds november heb ik mijn rijbewijs, en als het weer het ook maar een klein beetje toelaat ben ik altijd op mijn motor te vinden!


Welkom :W
 
Binnenkort weer een nieuwe achterband erop. Na 16.000 km is me michelin Pilot Road III echt op, vindt het zelf een zeer nette kilometerstand.

Iemand nog een aanrader voor een mooie bandencombi? Mij werd een BT 23 aangeraden, aangezien die er voor onder zit, maar als hier nog geniale suggesties vandaag komen kijk ik ook daar nog naar.


Ik vond de BT23 zelf een fijne band. Let wel: het is geen echte sportband maar dat had je er ook niet onder dus dat zal je dan waarschijnlijk niet zoeken. Wat ik zelf buitengewoon plezierig vind aan banden als de BT23 is dat ze rustig aan gaan waarschuwen als het te hard gaat en niet ineens weg zijn zoals vele echte sport-banden. Het is natuurlijk volledig persoonlijk maar een band als de BT 23 geeft mij meer zelfvertrouwen dan een echte klever zoals bv. de Dunlop Sportmax ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan