Wheelie grootpraat :)

Wij moeten es een keertje samen gaan spelen Dennis...en foto\'s maken :) Als ik weer een fiets heb \ '( Of ik moet ff bij Safe een ZX12R voor een proefrit meenemen :) :9 })
 
een Kawa?
Ben je op het achterwiel rijden zat Max? :?
 
Zeker niet...maar met een ZX12R...oeeh...power...ik heb namelijk al es een proefrit gemaakt op dat ding...toen ik mn R1 nog had...en dat ding kreeg ik met 140 nog op zn achterwiel...dus wheelyen wil best hoor... :)
 
jij bent meer een type voor een Xer,
ruige look, godze stunten man :) haha
 
een Kawa?
Ben je op het achterwiel rijden zat Max? :?
Max\' eerste wheelie machientje: KAWA zzr 600
Max\' tweede wheelie machientje: KAWA zzr 600
Max\' derde wheelie machientje: KAWA ZX-7R
Max\' vierde wheelie machientje: KAWA ZX-9R
Max\' vijfde wheelie machientje: Yamaha R1...
(toch?)

Dus max kan wel een wheelie met een Kawa hoor... :)
Ik niet, maar Max wel....
 
Laatst bewerkt:
Max\' eerste wheelie machientje: KAWA zzr 600
Max\' tweede wheelie machientje: KAWA zzr 600
Max\' derde wheelie machientje: KAWA ZX-7R
Max\' vierde wheelie machientje: KAWA ZX-9R
Max\' vijfde wheelie machientje: Yamaha R1...
(toch?)

Dus max kan wel een wheelie met een Kawa hoor... :)
Ik niet, maar Max wel....

Je komt heel goed in de buurt GroteMuis...je vergeet 1 R1...heb ondertussen 2 R1\'s gehad...eerst een rood/witte, die ik heb ingeruild voor de blauwe :P
 
Nou Dennis, als jij dat echt bent dan hoor jij ook wel bij de die-hards![/qoute]

Twijfel je aan mij wheelykunsten Ruud?
Dat is niet nodig hoor.
De volgende Motor-forum meeting zal ik er bij zijn.
De afgelopen weken heeft mijn motor uit elkaar gelegen en geen tijd gehad om hem in elkaar te zetten maar mijn liefje staat weer op twee wielen.

heb nog een leuke gevonden in het fotoalbum...
misc.php
 
Laatst bewerkt:
Heb vanmiddag even een uurtje zitten proberen, ennuh ik krijg \'m nu ook lekker op het achterwiel, het is alleen nog even oefenen om het gas erop te houden zodat ik nog een stuk langer door kan rijden op 1 wiel :)

Nu nog uitzoeken hoe ik \'m al rijdend op z\'n achterwiel krijg, het moet lukken, maar met 250cc gaat het iets lastiger dan met een 600cc :)

nadeeltje is wel als je te hard aan je gas trekt, en je voorwiel aardig hoog komt, ook je stuur meteen naar rechts trekt ;)

Verder bijna nog op me bek gegleden, m\'n achterwiel schoof in een bocht naar rechts ineens naar links door wat bladeren of olie ofzo... (niet tijdens een wheelie gelukkig hehe)
 
jongens... jullie kunnen helemaal niet wheelie-en.... lees maar


De Volkskrant: (10-12-2002, artikel over protestactie illegale dragracers op coolsingel)
\"Om de haverklap deed ergens iemand een wheelie - in stilstand het
achterwiel van een motor zo hard mogelijk laten ronddraaien - of een burn
out - dezelfde truc maar dan met een auto\"

:+
 
Laatst bewerkt:
jongens... jullie kunnen allemaal geen wheelie.... lees maar


De Volkskrant: (10-12-2002, artikel over protestactie illegale dragracers op coolsingel)
\"Om de haverklap deed ergens iemand een wheelie - in stilstand het
achterwiel van een motor zo hard mogelijk laten ronddraaien - of een burn
out - dezelfde truc maar dan met een auto\"

:+

Hahahha wie heeft dat stukkie geschreven ?
Kwam zeker zelf verslag doen door er met de fiets heen te fietsen om te kijken ?

Vraag me af wat ze dan een echte wheelie noemen, een stoppie? En is een burnout bij een motor dan misschien een stoppie zoals wij stoppie kennen :?

Wat een vaaghoofd. Eis rectificatie!
 
jongens... jullie kunnen allemaal geen wheelie.... lees maar


De Volkskrant: (10-12-2002, artikel over protestactie illegale dragracers op coolsingel)
\"Om de haverklap deed ergens iemand een wheelie - in stilstand het
achterwiel van een motor zo hard mogelijk laten ronddraaien - of een burn
out - dezelfde truc maar dan met een auto\"

:+

Hoezo stom? |( |( |( Achterlijke journalisten, :j
Martin.
 
Gisteren nog een dude een wheelie zien maken bij het verkeerslicht. Hij passeerde de wachtende auto\'s en knalde op z\'n achterwiel het kruispunt over :}
 
Gisteren nog een dude een wheelie zien maken bij het verkeerslicht. Hij passeerde de wachtende auto\'s en knalde op z\'n achterwiel het kruispunt over :}

Je hebt het fout, volgens de verslaggever is dat dus een stoppie ofzo. Of een burnout voor een motor, want dat is voor een auto weer anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan