Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wheelie met 125 cc hoe..

koop een mega groot zaagblad...
schoef deze op je achterwiel en knoop er je ketting omheen...
misschien dat je dan geluk hebt dat je een egt motorrijder wordtt...
(owneej haal je de 120 niet meer_
 
Nou ik zou het eigenlijk toch nog best wel leuk vinden als me 125 van de grond zou willen komen. Agjah dan pak ik de crosser wel ff . en jah bochjes zijn natuurlijk ook super .
 

Fourche

En ik zou er niet zo zeker van zijn dat elke motor het kan op de manier die jij net omschreef Op een 600cc is dat al moeilijk (als je het nog niet kan)... Je maakt meer kans met de koppeling.

wrm weelie, maakt je dat een motorrijder?




koop een mega groot zaagblad...
schoef deze op je achterwiel en knoop er je ketting omheen...
misschien dat je dan geluk hebt dat je een egt motorrijder wordtt...
(owneej haal je de 120 niet meer_




Laat die gozer lekker, alstie dat leuk vindt Gezeik over echte motorrijder zijn en bochtjes altijd als je over turbo's of wheelies begint
 
Laatst bewerkt:


k, zal het zo ff proberen...
kan ff duren.
 
vriend van me krijgt zelfs een rs50 de lucht in zonder koppeling te slopen en met moeite te gebruiken.
Ligt allemaal aan de techniek, en ik heb het niet over 2 meter en dan weer snoeihard in de voorvork..een mooie gecontroleerde wheelie zonder power.
gewoon vlug je balanspunt vinden en dan kost het je geen moeite.
 
Flink toeren maken (minimaal boven de 8000) zodat je bij het optrekken even flink je koppeling ruikt. Let op; direct na het laten schieten van je koppeling is het de bedoeling dat je met beide voeten even flink kracht moet zetten op het asfalt c.q. kinderkopjes en op die manier een opwaartse beweging maakt met de motor. (Uiteraard afhankelijk van het soort ondergrond waar je je op bevind).

Mul zand raad ik overigens af .

Flinke wheelie gé-gá-randeerd !!
 

waarom komt deze ZO ONGELOOFELIJKE DOMME wheelie tip overal voorbij joh.
Goeie wheelie's zet je in met de koppeling, ofdat het nou een 50cc of 1400cc is.
Vorige zomer op een rs125 testritje gereden De koppeling op de juiste wijze gebruiken en het ding stond hup mooi hoog in de lucht, zorg wel dat je een beetje "power"over houd om zacht te landen.
 
wrm een wheelie ? leer eerst ff rijden ofzow ?
en als je dan toch begint met wheelies w8 ff op een die je een power wheelie mee kan maken een 250 idd ofzow.

te dik vermorgen is $$ als t stuk gaat en hiermee loop je een hoop te stuntele om niets. t is leuk om voor je vriendjes truukjes uit te voeren maar oefen eerst wat op je fiets om het balans punt te vinden en om het punt te vinden dat je achterover kiepert... scheelt een hoop cash
 
ik wheelyde ook altijd toen ik 25kw reed, als het ding niet vooruit te branden is zul je plezier toch ergens vandaan moeten halen

Leer je de motor tenminste beheersen

Net als bij een off-road met crossbanden je voetsteunen al slidend tegen de grond aan leggen in de bocht
dan schrik je ook niet meer als je achterwiel onverwacht wegglijd, want je weet dan tenminste wat je moet doen


gewoon in de 1e of 2e versnelling op balanspunt rondtoeren
maar had dan ook een off-road, dan ist wat makkelijker dan met zo'n 2takt pruttelding



en ik vervang liever wat eerder mn koppelingsplaten dan dat ik mn complete versnellingsbak sloop met een snuk aan de gashendel
ook nog eens beter voor je ketting en tanwielen..
 
Laatst bewerkt:
is het niet slecht voor je balhoofd, alle lagers gaan toch kopot als je neerkomt van een wheelie. en wat dacht je van je voorvork als je teveel klapt krijgt die ook een opdonder.