Je hebt gelijk hoor, maar willen we niet allemaal stiekem tog een weelie kunnen maken ?? (no offence)
is te doen zonder koppeling!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wat echt niet goed is voor je blok)
je moet gebruik maken van de terugkaatsing van je voorfourche,
je trekt hard op in eerste (je fourche strekt zich uit) tot je ongeveer aan de helft van je max toerental +/- 5000k. je lost bruut je gas ( fourche zal terug helemaal zakken) en opt tmoment dat de fourche op zn diepste moment zit en terug naar boven komt VOLGAS, en natuurlijk wat aan je stuur trekken... je wiel komt mss niet zo hoog maar van de grond komen zal hij wel (na een beetje oefening natuurlijk)
succes
(zo lukt het wel met elke brommer/moto...)
wrm weelie, maakt je dat een motorrijder?
hee motor-muis heb jij niet opgelet bij je motor rijlessen dan!??
anders zou je toch wel weten hoe je een wheelie moet doen!!
hoe kom jij aan je rijbewijs dan
zelfs mijn moeder heeft het gehad bij bijzondere verrichtingen:
stoppies, wheelies, burnouts, kneedowns, noem maar op!
anders kun je jezelf toch geen echte motorrijder noemen hè!
koop een mega groot zaagblad...
schoef deze op je achterwiel en knoop er je ketting omheen...
misschien dat je dan geluk hebt dat je een egt motorrijder wordtt...
(owneej haal je de 120 niet meer_
je trekt hard op in eerste (je fourche strekt zich uit) tot je ongeveer aan de helft van je max toerental +/- 5000k. je lost bruut je gas ( fourche zal terug helemaal zakken) en opt tmoment dat de fourche op zn diepste moment zit en terug naar boven komt VOLGAS, en natuurlijk wat aan je stuur trekken...
als `t met een dikke GPR (fasmem duo!) kan, kan het met een mito zeker...
die die brute film!
http/video.google.com/videoplay?docid=-2954638242403001531&q=wheelie
http/video.google.com/videoplay?docid=6705723544069511263&q=wheelie
is te doen zonder koppeling!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wat echt niet goed is voor je blok)
je moet gebruik maken van de terugkaatsing van je voorfourche,
je trekt hard op in eerste (je fourche strekt zich uit) tot je ongeveer aan de helft van je max toerental +/- 5000k. je lost bruut je gas ( fourche zal terug helemaal zakken) en opt tmoment dat de fourche op zn diepste moment zit en terug naar boven komt VOLGAS, en natuurlijk wat aan je stuur trekken... je wiel komt mss niet zo hoog maar van de grond komen zal hij wel (na een beetje oefening natuurlijk)
succes
(zo lukt het wel met elke brommer/moto...)
...
en ik vervang liever wat eerder mn koppelingsplaten dan dat ik mn complete versnellingsbak sloop met een snuk aan de gashendel
ook nog eens beter voor je ketting en tanwielen..
Zoek op YouTube maar eens naar filmpjes van de VTR250. Verschillende filmpjes gevonden waar ze met dat ding wheeliën, heeft standaard 24kW.Trouwens kun je met een (andere) 25kw motor wel een weelie maken