Wheelyday 28 mei!

Ms. Stuntie

MF veteraan
22 aug 2002
2.116
0
Arnhem
Jaaa, het is weer zover: Wheelyday in Tholen! *O*

Als het een beetje tegen zit is dit de laatste wheelyday op de speelmansplaten omdat de gemeente plannen heeft om er te gaan bouwen... Dus, ik hoop dat het een dag wordt waar we nog even op kunnen teren!

wheelyday%20poster%20web.jpg


Er is ook nog plaats voor standhouders, dus mocht je interesse hebben om met een kraampje of stand te komen staan, mail dan even naar info@avz-stuntriding.com!
 
Laatst bewerkt:
Jaaa, het is weer zover: Wheelyday in Tholen! *O*

Als het een beetje tegen zit is dit de laatste wheelyday op de speelmansplaten omdat de gemeente plannen heeft om er te gaan bouwen... Dus, ik hoop dat het een dag wordt waar we nog even op kunnen teren!

[afbeelding]

Er is ook nog plaats voor standhouders, dus mocht je interesse hebben om met een kraampje of stand te komen staan, mail dan even naar info@avz-stuntriding.com!


Daar zat ik al op te wachten :Y Had al van Arian gehoord dat de Wheelyday weer zou worden georganiseerd :]

Ga er weer bij proberen te zijn.
 
laatste x speelmansplaten mmmm , moeten we maar tijd voor maken he
 
Gaat weer super worden.
We hebben afgelopen weekend meegedaan aan Belgian Stuntwars en bijna alle deelnemers gaven aan dat ze ook op wheelyday meedoen aan de stuntcompetitie dus een groter aantal deelnemers dan ooit.
Wil je ook meedoen mail dan even naar info@avz-stuntriding.com en ik stuur je een inschrijfformulier.

Heb je een amerikaanse auto stel em dan tentoon bij de american car meeting. Je hoeft geen inschrijfgeld te betalen, sterker nog je krijgt gratis entree.
ook hiervoor kun je mailen naar info@avz-stuntriding.com

En voor de zeeuwen is er natuurlijk een hele grote reden om te komen want we hebben dit jaar een optreden van Surrenderrrrr

Tot 28mei
 
Wie :?

Maareh, misschien kan ik wel wat MF-ers strikken om te gaan kijken :Y Heb er die ochtend misschien nog wel een paar over de vloer, afhankelijk van de dag voorafgaand :+

Das de Zeeuwse Normaal...

Die zingen over mosselen enzo...
 
Wie :?

Maareh, misschien kan ik wel wat MF-ers strikken om te gaan kijken :Y Heb er die ochtend misschien nog wel een paar over de vloer, afhankelijk van de dag voorafgaand :+

:N Ik rij lekker vanaf BoZ, kan ik uitslapen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan