Wheelyday 28 mei!

Jaaa, het is weer zover: Wheelyday in Tholen! *O*

Als het een beetje tegen zit is dit de laatste wheelyday op de speelmansplaten omdat de gemeente plannen heeft om er te gaan bouwen... Dus, ik hoop dat het een dag wordt waar we nog even op kunnen teren!

[afbeelding]

Er is ook nog plaats voor standhouders, dus mocht je interesse hebben om met een kraampje of stand te komen staan, mail dan even naar info@avz-stuntriding.com!
waarom dan volgend jaar niet in terneuzen ;)
wij hebben hier een mooie vlakte,met een mooi stuk weg,langer en breder dan waar die mannen vandaag gestund hebben.
 
Hey miss stuntie..............lekker ge-rock and roll'd :+

full
 
Leuk dagje gehad vandaag daar in Tholen.
Niveau was echt weer een heel stukkie hoger dan voorgaande jaren.

Arian ik blijf echt met bewondering naar jou gestunt kijken.
Howie echt geweldig jouw commentaar.
Alex, WOW wat zet je je stoppie's hoog weg man!!!
John, ik laat je naam staan ;) super showtje!!
Stephanie RULES !!!
 
Laatst bewerkt:
Het was goed vol te houden vandaag op de Speelmansplaten. Naar mijn idee werd het neerdwarrelende water pas na 16:00 uur een probleem voor de deelnemers.

Ondanks mijn slechte planning (ik woon op 10Km afstand, maar moest s'ochtends nog uit Noord Holland komen........dus wat later) ben ik blij dat ik er geweest ben.

Nu maar hopen dat er iets van een vervangende locatie geregeld kan worden voor de volgende edities.






(geen MF stickers gezien trouwens, behalve die van mezelf)
 
Laatst bewerkt:
vandaag ook naar de Wheelydag geweest
2 jaar geleden voor de 1e keer geweest , vorig jaar kon ik niet maar dit jaar wel weer gegaan en het was echt TOPPIE *O*
super leuk dat Howie de speaker was deze dag , mag het wat mij betreft de volgende keer weer doen :Y
ik heb genoten van alle stunts ! WAUW !

AVZ - THNXS dat we onze helmen bij julie mochten leggen !
Arjen , leuk je weer ff gezien/gesproken te hebben , al was het maar eventjes
 
Stephanie moet maar me doen PUNT UIT!

Zie jullie vanmiddag, ben pas in Tholen zo rond de 2de ronde's helaas.

Ik bedoelde MyLinn, dat meisej op de CB500! Ik vond haar helemaal super, net als Stephanie! You go girls!!! *O*

Als het een beetje tegen zit is dit de laatste wheelyday op de speelmansplaten omdat de gemeente plannen heeft om er te gaan bouwen...

;(




Mijn foto's staan hier ;)

Super, zitten zeker een aantal mooie plaatjes tussen!!

Hey miss stuntie..............lekker ge-rock and roll'd :+

[afbeelding]

Ja, Super!!! Surrender Rules! Het bier moet ik zo nog maar eens even uit mijn haar gaan wassen!

Oh ja, en er waren ook nog motoren :]

:]

Mooie plaatjes!!! :D



Verder, iedereen super bedankt, ik heb een heerlijke dag gehad! Na Surrender hebben we nog even 2 bandjes opgestookt en toen was het echt (waarschijnlijk) de allerlaatste Wheelyday... En het was er eentje die mij nog lang bij zal blijven! Echt top dat jullie met zoveel zijn komen kijken!!! :}

En Arian, TOP!!! *O* *O*
 
was echt vet, ondanks de korte practice tijd! heb er niet onder geleden zullen we maar zeggen *D


heej ik zie mijn chickie ook op die foto's :W

ben benieuwd of iemand foto's heeft van mijn stoppies?
 
MyLinn popte em goed omhoog hoor, die meid gaan we nog van horen!

Stephanie zie ik straks ook gewoon op de motor, en met een trainer/vriend als John moet dat helemaal goedkomen.

Zowiezo verdienen de meiden een groot applaus, toch lef om daar voor al die mensen even te rijden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan