Wheelyday 28 mei!

Heey zou graag ook weer bij willen zijn. Was er vorige jaar ook bij. Dus zodoende alleen kan niet echt veel mensen vinden die mee willen. B| Dus nog even kijken. :Y

Hier misschien nog wat gezellige mensen die gaan?

hey maybabe

ik ga er ook heen *D

ik weet niet of ik gezellig genoeg ben :W :W
 
Laatst bewerkt:
Hier ff Ms. Stuntie op Arian zijn login...

Het weer in Tholen was vandaag prima! Lekker getrained... We hebben zelfs een heuze wheelyende dame hier! :}
We zijn haar alleen nog even aan het overhalen om morgen ook mee te rijden, maar na wat biertjes vanavond moet dat lukken ;)
Ik heb er zin in!!! Tot morgen!!!
 
jep was ik *D

ongeveer om een uur of half 2

Sorry :j

Ben toch maar niet meer gegaan. Volgend jaar beter! Tis ook niet echt weer om over naar huis te schrijven. :N Desondanks hoop dat degene die wel zijn geweest een leuke dag hebben gehad! Zie de foto s hier wel verschijnen. *O*
 
ik ben wel geweest, maar dan wel in mijn koekblikkie.
Was wel effe lagguh. al die stunters. krijg je meteen zelf ook zin om weer te gaan oefenen

Het weer was wel ok. af en toe een druppeltje was alles
 
baalt
vanochtend wou ik mn bike pakken en met t de tuin in stappen verstapte ik me
en ik voelde iets in mn nek knappen
zit nu met n vaste nek thuis kan niet naar rechts kijken '(
dus kon ook niet langs komen daar
;(
 
Was idd errug vet de wheelyday! :Y
Heb wel wat foto's gemaakt, maar mn vers gekocht penlites waren al binnen no time op, :(
Kutcam.

t Weer viel ook wel mee alleen ging dat gemiezer me op t laatst wel n beetje irriteren. Maar desondanks voor herhaling vatbaar!
 
Was idd errug vet de wheelyday! :Y
Heb wel wat foto's gemaakt, maar mn vers gekocht penlites waren al binnen no time op, :(
Kutcam.

t Weer viel ook wel mee alleen ging dat gemiezer me op t laatst wel n beetje irriteren. Maar desondanks voor herhaling vatbaar!

Als het een beetje tegen zit is dit de laatste wheelyday op de speelmansplaten omdat de gemeente plannen heeft om er te gaan bouwen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan