White Power / WP Schokbrekers

Enduro250z

Rookie
1 dec 2021
2
0
Hi I am searching for vintage White Power/WP shock absorbers from 1977 to early 1990’s. Any condition considered, also parts and springs. Piggybacks or remote reservoirs. Below is a photo showing example of 1977-1984 type but 84 and later a pretty similar. If you may have something but not sure what they are, then I am good at identification and could provide more photos too. These shocks were made in Netherlands and popular in sidecarcross so I would imaging there maybe many old shocks stashed in peoples garages or at used bike part wrecking yards? Let me know if you got some you don’t want.

Also looking for any sort of parts info or manual for these older WP twinshocks. One source told me non existed for pre 85 twinshock WP, but I thought its worth a try because I do have some info for pre 85 monoshocks.
Thanks
I have translated the above to Dutch

Hallo, ik ben op zoek naar vintage White Power / WP-schokdempers van 1977 tot begin 1990. Elke staat beschouwd, ook onderdelen en veren. Piggybacks of afgelegen reservoirs. Hieronder is een foto met een voorbeeld van het type 1977-1984 maar 84 en later een vrij gelijkaardige. Als je misschien iets hebt, maar niet zeker weet wat het is, dan ben ik goed in identificatie en kan ik ook meer foto's verstrekken. Deze schokbrekers zijn gemaakt in Nederland en populair in zijspancross, dus ik zou me voorstellen dat er misschien veel oude schokbrekers zijn opgeborgen in garages van mensen of op sloopwerven voor gebruikte motoronderdelen? Laat het me weten als je iets hebt dat je niet wilt.

Ook op zoek naar informatie over onderdelen of handleidingen voor deze oudere WP-twinshocks. Een bron vertelde me dat er geen pre 85 twinshock WP bestond, maar ik dacht dat het het proberen waard was omdat ik wel wat informatie heb over pre 85 monoshocks.

Bedankt

Ik heb bovenstaande vertaald naar het Nederlands

y4mk8SROUk870RjJpJB6DwRQZ8oBMO85s0UXa67UFbfv4atnsfs-0HfGs3HC_dU5okodBu4SvSsvjbDlpW40NePX1DhslWRSYliwLQ23GGADhb2UXQDXZdJurA6KEM7M4-huIhG_mGGhAlA-fBUZN8AX8CU67CUJyHuNlUQq6JyplA
 
Terug
Bovenaan Onderaan