Wie ben ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zaad

MF veteraan
24 jun 2005
12.528
0
omgeving Deventer
Ik wil niet verkeerd overkomen en weet niet of ik hier goed ben voor deze melding:

Na echt maanden / jaren bezoek ik weer eens het MF en ben tot mijn grootste verbazing ook direct ingelogd, onder de account van ene... ZAAD.
Geen idee wie dat is, ook niet meer wie ik ben :$ (welk account ik heb :+ ), maar ik heb zeker geen Honda CBR en organiseer ook geen BBQ en heb nog nooit zo´n mooie dame met rollende borsten als Avatar ingesteld (wel grappig trouwens).

GEEN IDEE hoe dit mogelijk is: ben ECHT geen hacker of zo.

Is er iets loos met de account administratie of user autorisatie, of cookies of zo?
Of is een oude login van mij aan iemand anders gegeven of zo?
Of is dit gevolg malware / fishing / spyware?
 
Zal met je sessie/ip adres te maken hebben denk ik!
Ben je verhuisd of van internet provider veranderd?
 
als er verder geen vreemde berichten op naam van deze account staan:
account vergeten, nieuwe aanmaken en die avatar meenemen !! ;:-p
 
Laatst bewerkt:
Wil wel graag van een Mod lezen wat ik het beste kan doen, bijv. cookies verwijderen of zo?
Ik kan wel even zoeken in oude bestanden welke account ik ooit heb aangemaakt.
Maar... HOE kan dit, moet hierover nog iets worden uitgezocht, kan iemand hier iets van leren - voordat de boel ongedaan wordt gemaakt.
En... wat vindt de ECHTE Zaad hier van?
 
Wil wel graag van een Mod lezen wat ik het beste kan doen, bijv. cookies verwijderen of zo?
Ik kan wel even zoeken in oude bestanden welke account ik ooit heb aangemaakt.
Maar... HOE kan dit, moet hierover nog iets worden uitgezocht, kan iemand hier iets van leren - voordat de boel ongedaan wordt gemaakt.
En... wat vindt de ECHTE Zaad hier van?


Ben jij een van deze toevallig?

Hamba Tuti
WollieWonka


Soms gebeurt het inderdaad dat een IPsessie overgezet wordt door verhuizing of via het werk oid. :)

Weet je nog met welk emailadres je je geregistreerd hebt? Kun je me dat even sturen?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan nog steeds WEL met een link die ik had opgeslagen automatisch inloggen als ZAAD, maar daarna kan ik er niets meer mee: moet me opnieuw inloggen.

En idd... THIS is me! Thanx Mean-mod ;-)
 
En zaad moet uitloggen en alle IPsessies sluiten. :)
Dan is het meestal opgelost.

Dit noem jij problemen oplossen?
:') :j :j :j

Kom op man, dit is toch gewoon het probleem negeren, of niet?
Je bent ten slotte moderator, dit moet toch opgelost worden, of niet?

Sowieso kan je vanuit een rechtvaardig oogpunt, praesumptio innocentiae, nu toch ook niemand meer bannen? Schuld is in ieder geval moeilijk te bewijzen als dit soort situaties zich voordoen, ofniet?
 
Dit noem jij problemen oplossen?
:') :j :j :j

Kom op man, dit is toch gewoon het probleem negeren, of niet?
Je bent ten slotte moderator, dit moet toch opgelost worden, of niet?

Sowieso kan je vanuit een rechtvaardig oogpunt, praesumptio innocentiae, nu toch ook niemand meer bannen? Schuld is in ieder geval moeilijk te bewijzen als dit soort situaties zich voordoen, ofniet?


Juist, ik ben moderator en geen administrator, die veel meer verstand hebben hier van.
Maar aangezien ik nog wel online ben probeer ik deze persoon wel te helpen.

Vaak als je ergens ingelogd hebt en vergeten bent uit te loggen kan dit gebeuren, bij een verhuizing, bij een netwerk op het werk enz.
Dit is uiterst zelden maar gebeurt wel.

Verder vind ik dat je een erg grote bek hebt en weinig aan dit topic hebt bijgedragen. :)
Als je het beter weet, vooral even solliciteren als admin.


Edit: Hmm, ik zie al dat het niet de eerste keer is dat je een mod aanvalt. Ga vooral zo door. :)
 
Laatst bewerkt:
Dit noem jij problemen oplossen?
:') :j :j :j

Kom op man, dit is toch gewoon het probleem negeren, of niet?
Je bent ten slotte moderator, dit moet toch opgelost worden, of niet?

Sowieso kan je vanuit een rechtvaardig oogpunt, praesumptio innocentiae, nu toch ook niemand meer bannen? Schuld is in ieder geval moeilijk te bewijzen als dit soort situaties zich voordoen, ofniet?

Jankert _O-

Maar je hebt op mij ook al eens zo gereageerd nadat ik een volkomen normale vraag stelde, we kunnen dus gerust zijn dat t niet aan ons ligt :j
 
Jankert _O-

Maar je hebt op mij ook al eens zo gereageerd nadat ik een volkomen normale vraag stelde, we kunnen dus gerust zijn dat t niet aan ons ligt :j

"ons" '( '( '( :') :') :')


Terug naar de orde.
Wanneer wordt dit probleem opgelost, het is namelijk al veel langer bezig en heeft volgens mij al tot problemen geleid, of niet?
 

Ons als in de moderators. Was dat nou zo moeilijk?




Terug naar de orde.
Wanneer wordt dit probleem opgelost, het is namelijk al veel langer bezig en heeft volgens mij al tot problemen geleid, of niet?

Dat was van een heel andere orde en is al lang opgelost.
Het probleem IS opgelost. Uitloggen, alle IPsessies sluiten. Klaar.
Als iemand vergeet uit te loggen , op het werk MF't of krijgt een IPadres van de provider toegekend kan dit dus voorkomen.

Hoe vaak moet ik het nu nog uitleggen?


Als je het nog niet begrijpt of er zelf erg veel last van hebt moet je even de admins mailen. Staat in de FAQ.
 
"ons" '( '( '( :') :') :')


Terug naar de orde.
Wanneer wordt dit probleem opgelost, het is namelijk al veel langer bezig en heeft volgens mij al tot problemen geleid, of niet?

Jij bent zo iemand die de brandweer gaat aanwijzen waar ze hun straal moeten richten als ze aan t blussen zijn ?

Probleem is in dit geval veroorzaakt door gebruikers onderling danwel provider, heeft niets met M-F te maken :)

Ziet het maar als opstaan achter je computer zonder dat je uitgelogd bent maar alleen de browser hebt afgesloten. Als een ander er dan achter gaat zitten en dezelfde browser gebruikt en M-F opstart...tja...dan ben je ingelogd als die ander.
 
Dit noem jij problemen oplossen?
:') :j :j :j

Kom op man, dit is toch gewoon het probleem negeren, of niet?
Je bent ten slotte moderator, dit moet toch opgelost worden, of niet?

Sowieso kan je vanuit een rechtvaardig oogpunt, praesumptio innocentiae, nu toch ook niemand meer bannen? Schuld is in ieder geval moeilijk te bewijzen als dit soort situaties zich voordoen, ofniet?


Standaard helpdesk antwoord, en in zo'n 80% van de gevallen de juiste methode
om het probleem op te lossen :p


@Triumphati: die andere avatar is toch leuker hoor :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan