wie dacht nog meer lekker te gaan rijden vandaag?

Ik baalde juist dat ik niet kon rijden toen ik de zon zag schijnen. Motor staat bij de garage met een lekke voorrem. '(

gelukkig begon het te regenen later op de middag :+
Ik was anders ook wel gegaan, gewoon regenpakje erover en karren maar.
 
ik ben ook een mooiweerrijder, ik rijd het liefst met mooi weer :+

Die dagen dat het wel regent sneeuwt of vriest rijd ik omdat het moet,
het dichtstbijzijnde treinstation is half uurtje met de bus, en de auto kan ik niet echt parkeren waar ik werk en ik moet over 3 beruchte filewegen (a7,a8,a10).


LOL. Tijd om te verhuizen _O- of een andere baan te zoeken dus :Y

Stap door de weeks in de auto omdat ik een leaseblik van de baas heb gekregen. Voor mij is het ook gewoon aansluiten van Utrecht naar Den Haag. Tja dat uurtje heen en dat uurtje terug is zonde van de tijd. Ik zou met de moto kunnen gaan maar ik betaal geen 20 eurie per dag aan brandstof omdat ik dan geniet om door de fiele heen te rijden. Nee hoor ik hou het lekker tot het weekend
 
Vanochtend om half 10 bedje uit...bakkie koffie met een worstenbroodje....vervolgens met goede moed volle sjas richting zeeland!.......Komen we aan daar, begint het met regenen!! :( :(

Tot de conclusie gekomen dat we toch wel nat zouden worden, dus gewoon lekker heel de dag getourd!
 
Dames en heren toch! We zijn toch niet van suiker? Een beetje regen... ok, dan maar een beetje minder plat door de bochten. Maar onthoud één ding: met een goed textielpak worden wij minder nat dan de koekblikkers terwijl ze over de parkeerplaats lopen... })
 
Verzopen vanmiddag :o En dan ook nog ergens op een dijkje je motor willen neerzetten, in het grind stappen -> wegglijden en je motor uit je handen laten pleuren :(
 
dacht vandaag lekker met de motor te gaan rijden.
ff naar ijselstein naar arie molenaar,eenmaal weer op de motor te zitten ging het al snel regen!
is het eindelijk weekend en goede weer voorspellingen,gaat het alsnog regen.
wie dacht nog meer om vandaag lekker te gaan rijden?

Hier had je kunnen zien dat het in deze regio om ongeveer 13.00 ook zou gaan regenen.
En dat klopte exact.
Buienradar.nl - Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden
 
LOL. Tijd om te verhuizen _O- of een andere baan te zoeken dus :Y

Stap door de weeks in de auto omdat ik een leaseblik van de baas heb gekregen. Voor mij is het ook gewoon aansluiten van Utrecht naar Den Haag. Tja dat uurtje heen en dat uurtje terug is zonde van de tijd. Ik zou met de moto kunnen gaan maar ik betaal geen 20 eurie per dag aan brandstof omdat ik dan geniet om door de fiele heen te rijden. Nee hoor ik hou het lekker tot het weekend
nah, de motor heeft er juist voor gezorgd dat ik zo prachtig kon gaan wonen, en toch in de randstad kon blijven werken
dus het is een zeer bewuste keuze. ;)

in de winter een klein beetje afzien, want ik heb wel wat spannende momenten gehad hier op die dijkjes met de sneeuw, maar in de zomer elke dag dubbele fun om naar het werk te gaan.
Siny11.gif


maareh...leaseautootje is ook niet vervelend, lekker toch, radiootje aan, kacheltje aan, heerlijk.
af en toe als je je verveelt beetje motorrijders laten schrikken })
 
Lekker zonnetje toen ik vanmorgen opstond. Een uur voor ik naar m'n werk moest begon het te regenen, en een half uurtje nadat ik op het werk was aangekomen scheen de zon weer. Ben in de tussentijd precies nat geregend. De auto stond voor, en file heb ik toch nooit last van, dus ik had net zo goed de auto kunnen pakken, maar de motor is veel leuker, regen of niet. En je moet maar zo denken, het meeste valt ernaast.
 
Edje had in Twente geen last van de regen. was om half 1 wakker (had gewerkt tot half 5) pak aan en 2 uur op de motor gezeten en genieten van het weer zonder een drup regen te zien.
vandaag helaas niet: weer werken.
 
Edje had in Twente geen last van de regen. was om half 1 wakker (had gewerkt tot half 5) pak aan en 2 uur op de motor gezeten en genieten van het weer zonder een drup regen te zien.
vandaag helaas niet: weer werken.
dan geniet ik wel voor je :+

ik ben rijden :W :W
 
jA! Zonnetje schijnt hier lekker in de polder. Over een uur kun je me vinden op weg naar alkmaar. Lekker effe zondagsrijders ontwijken vandaag ;-)
 
jA! Zonnetje schijnt hier lekker in de polder. Over een uur kun je me vinden op weg naar alkmaar. Lekker effe zondagsrijders ontwijken vandaag ;-)

Hier is het ook lekker! De zon schijnt in ieder geval, ik weet niet hoe warm het is maar als het even warm is als gisteren dan is het heerlijk rijden! :Y
 
me motor heeft zijn kappen er weer opzitten. Nieuwe achterlichten erin en ze staat te trappelen.
 
Het was net nog lekker zonning in het Westen maar sinds een half uurtje is het helemaal dichtgetrokken :( Volgens de buienradar blijft het wel droog :)
 
Hopelijk blijft even droog, buienradar beloofde dat gister ook maar dat kwam niet uit. :(
Anders maar een kort rondje terwijl het regend, want dat moet ik ook nog beetje leren als beginnend motor rijder. :P
 
Net even heerlijk gereden! Het is niet ontzettend warm en het waait ook een beetje, maar het was prima te doen! :Y

Wel leuk om te zien dat elke motorrijder die je nu tegenkomt, automatisch even een wedstrijdje wilt doen! _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan