Wie gaat er dit jaar op motorvakantie?

waarheen

  • nederland

    Stemmen: 3 2,9%
  • belgie

    Stemmen: 10 9,7%
  • duitsland

    Stemmen: 10 9,7%
  • frankrijk

    Stemmen: 27 26,2%
  • alpen

    Stemmen: 15 14,6%
  • italie

    Stemmen: 16 15,5%
  • scandinavie

    Stemmen: 4 3,9%
  • overig

    Stemmen: 18 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    103
Frank en ik gaan dit jaar op de motor naar Zuid Frankrijk. Via binnendoorweggetjes (3x woordwaarde) belanden we in Valance :} en na een week of zo gaan we dan nog zuidelijker: Castellane :9~ om daar ook weer een tijdje te blijven.

We zijn van plan 21 dagen op de motor te gaan zitten, dus mijn wielrennersbroekje gaat zeker mee! :) :o
 
eindelijk dan toch echt met de motor op vakantie
2 weken naar oostenrijk met zn 12ven, bijna allemaal mffers. We zitten in huisjes, ene week tegen italiaanse grens, 2de week wat noordelijker.
 
@Plastic Power: Wat een rotschop geef jij dit topic zeg :)

Wel een leuk topic.

Dit jaar in het voorjaar met een clubje naar de Ardennen (Hemelvaart). Lang weekeindje touren.

In juli 2 weken met mijn vrouw richting Oost Europa op de motor. Waar exact heen weten we nog niet. Slowenie? Tsjechie?

In Augustus nog een week met een paar maten kilometers vreten. Op zoek naar mooi weer. Niet te mooi want dan is je pak te warm ;)

Alles met de tent achterop natuurlijk.
 
dit staat er voor mijn vriendin en mij voorlopig op het programma voor motorvakanties dit jaar:
- 5 dagen Normandië in juni (met de MC)
- 10 dagen Schotland in Augustus (lekker muggen vreten)
- verlengd weekendje aan de belgische kust met uitstapjes naar Vlaamse Ardennen en/of Frans Vlaanderen (al naargelang de "goesting")
- en verder nog om de paar weekends de Ardennen in.

Staat eerder op het lange-termijn-programma (hoogstwaarschijnlijk niet voor dit jaar dus):
- Bourgogne
- Eifel
- Noorwegen
- Corsica
 
Mijn Zwager (zzr 1100) en ik (Aprillia RSv mille R) gaan samen op de motor naar Tsjechie en mijn vrouw en zijn vriendin (= mijn zusje) gaan in de auto die kant op. Na overleg besloten dat ik op de VFR 750 van mijn vrouw gaa en niet op de Mille omdat mijn vrouw daar dan ook eens lekker achterop kan of zelf eens even kan rijden. De mille zit nogal beroert achterop. Na 2 weekjes weer naar huis.
 
Ik ga dit jaar (voor het eerst, sinds december mijn rijbewijs) in mei een paar dagen ardennen en als het bevalt gaan we naar tsjechie voor 2 weken.
Samen met een vriend hij een magna en ik een intruder.

Kan niet wachten.
 
Telt een drie of vierdaagse tocht ook ?
dan ga ik ook op "motor vakantie" dit jaar, ook 2 weken naar Frankrijk maar dat zal met de vierwieler worden
 
Ik ga samen met Koosie en zijn zwager een aantal dagen naar Frankrijk.
Motoren achterop de trailer en er relaxed naar toe(vakantiehuisje) en van daar uit ritjes maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan