Wie gaat er naar de motorbeurs en wanneer?

Zouden ze nou ook tijdens die motorbeursdagen extra controles gaan houden (die mensen in het blauw) rond en in Utrecht :?
 
Ik kom zaterdag samen met mijn broertje
ik op mijn Suzuki GS500E Slingshot \'91 met neon verlichting aan de achterzijde een stuurkuipje met extra verstralerkers :D
mijn broertje op een Suzuki GN400 met zijspanneke genaamd sharky in Benson& Hedges Fomule1 look ( die van een jaar of 2 eleden metdie haaietanden vandaar ook sharky )
en waarschijnlijk mijn vader ook op zijn Honda Gl1500 + Zelfbouw zijspan

PS : ik neem een geleende Canon PowershotA10 met 128 Mb Flashcardje mee :D )
 
Zondag.
Donderdag en vrijdag gewoon werken. Zaterdag van alles te doen en dus zondag ben ik op de beurs.
 
Donderdag of Vrijdag moet tot 14:00 uur werken

Dacht dat hij alleen op die 2 dagen tot 21:00 uur geopend was... :)
 
Zaterdag met \'t koekblik (ik weet het)

[me]Moosman kruipt vast onder een steen[/me]

aaaaaaaaaaaaarch, hier wordt je toch gek van.... Verander al de bovenstaande Moosmannen in BZN.. Moosman gaat niet eens mee.... (moet werken)

[me]bzn zit nogal vaak achter de pc van moosman[/me]

[edit]
Bij deze bevestigd.. Zaterdag vroeg met het koekblik en laatste stukkie met de trein.. Twee jaar geleden ook met het koekblik geweest (zondag) en tijden in de file gestaan...
Tip: pak de eerste de beste afrit utrecht en rij verder met de stratengids. Als je uit het Oosten komt leiden ze je tot aan Utrecht West in een file naar de afslag..
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga samen met een vriendin op vrijdagavond na onze motorrijles!! Valt er daar een beetje te
parkeren eigenlijk met \'t koekblik?? :?
 
De bedoeling is dat ik met een kameraad op vrijdag ga.

[nutteloze info]
Wegens de winterstop kom ik helaas met mijn koekblik :(
[/nutteloze info]
 
Terug
Bovenaan Onderaan