Wie gaat Nakano vervangen???

Misschien halen ze Alex hoffman wel weer terug.
Of jacque :]
en Sete Gibernau en Alex Barros zijn nog vrij.

Barros back in the Motogp :} :}
 
volgens racesport.nl

word tamada het!!!!!!

logisch ook van kawa,

die heeft al jaren ervaring hoe een echte motor (lees honda) zou moeten aanvoelen

Groetjes Hans
 
Wordt alleen bij honda weggeschopt omdat hij met een goede motor niet kan omgaan :)
Wel logisch dat ze hem dan bij kawa willen?
 
volgens racesport.nl

word tamada het!!!!!!

logisch ook van kawa,

die heeft al jaren ervaring hoe een slechte motor (lees honda) zou moeten aanvoelen

Groetjes Hans

Van mij mag die het proberen Tamada heeft wel een mooie stijl,maar ja was op het laatst ook zo,n kuddedier( op een honda)ben benieuwd of het waar is, en dan mag die laten zien wat die op een echt brute motor kan
*D *D *D
 
ik hoorde in de wandelgangen dat rossi zijn contract bij jammerhout heeft laten vallen en dat hij nu eindelijk eens op de mooiste motor uit de GP wil rijden omdat deze op het podium thuishoort. nakano is een goede rijder, maar heeft het niet in zich kampioen te worden.
 
Kawasaki had zelf graag Hirosi Aoyama ingelijft,maar die heeft toegezegd ook in 2007 op de Red Bull KTM 250 te rijden,hoewel het nog niet van de baan is btw. ;)
 
tamada valt in het rijtje Okada,Haga en Abe, nooit iets bereikt op het hoogste nivo en dat zal ook nooit gebeuren.
 
Blijft een raadsel waarom Tamada naar Michelin overstapte...
Om kans te maken op de titel :]
In de wintertesten was hij echt supersnel, hij reed in de winter 2004/2005 sneller op Sepang dan dat 'ie beide jaren 2005/2006 gedaan heeft denk ik _O-
 
ik hoorde in de wandelgangen dat rossi zijn contract bij jammerhout heeft laten vallen en dat hij nu eindelijk eens op de mooiste motor uit de GP wil rijden omdat deze op het podium thuishoort. nakano is een goede rijder, maar heeft het niet in zich kampioen te worden.

Dat kan je van alle deelnemers van het MotoGP veld zeggen zolang Rossi meedoet. Het is dat Rossi een aantal keer pech heeft gehad, anders was het weer een redelijk saai seizoen geworden.
 
Dan stel ik voor dat Rossi op de Kawa gaat rijden en vanuit de pits als laatste vertrekt.
Zou het dan weer spannend worden???? *D
 
Heb daar gelijk even gekeken en daar wordt gesproken over een mogelijke overgang van Hiroshi Aoyama van de 250 cc naar het Kawasaki moto gp team. *D
Daar kan ik mij ook helemaal in vinden.
Anthony West kreeg de KTM niet in de top 10.
En Aoyama reed dit seizoen al 7 keer naar het podium.
Laat maar komen................

Ninjawil

Toen West nog op de KTM reed hadden ze nog heel wat problemen met die motor. Het was dan ook een wonder dat ie in 2005 op de 2e plaats eindigde in de GP van Donington. West heeft KTM ook verlaten omdat ie geen zin had in weer zo'n seizoen. Denk dat ie daar nu wel spijt van heeft overigens :Y
 
Een 250-er zou een mogelijkheid kunnen zijn. Nieuw bloed is altijd positief, en als het er een is die mee kon doen voor de bovenste plaatsen, zou hij op de 800cc ook wel iets moeten kunnen. De overstap schijnt immers minder groot te zijn.
Maar ik zou ook zeggen: Tamada. Heeft ervaring, is Japanner (hoewel er niet al te veel Japanners zitten bij Kawa, aangezien het voornamelijk een Duitse aangelegenheid lijkt te zijn. Maar goed, een Japanner op die bike komt wel goed over bij het echte thuisfront), en aangenomen dat er op Bridgestones wordt gereden, kan hij er echt mee stunten.
 
Er zijn naar mijn mening beperkte mogelijkheden. Kawasaki heeft in het laatste persbericht aangegeven dat men een ERVAREN rijder zoekt als teamgenoot van Randy: http://www.crash.net/news_view~t~Kawasaki--Nakano-replacement-needs-experience-~cid~6~id~139154.htm

Vooralsnog zijn er nog maar een beperkt aantal serieuze kandidaten: Alex Barros en Sete Gibernau. Overigens kan men natuurlijk ook nog kiezen voor een aantal alternatieven, zoals Olivier Jaque. Al denk ik dat zijn wildcards met droog weer niet indrukwekkend waren. (M.u.v. China 2005 -> fantastische natte race.)

Omdat men niet al te veel budget te besteden heeft aan een rijder, zal Sete waarschijnlijk afvallen.

En toch,...
...denk ik dat Eckl/Kawasaki nog altijd de deur op een kiertje heeft staan voor Shinya. Er is nog niets zeker, doch ik zou niet vreemd opkijken indien Nakano toch besluit om te blijven. Zeker, indien Konica-Minolta een andere rijder gaat nemen (momenteel de enige resterende Honda-optie voor Nakano.)

Het zou erg sneu zijn indien Nakano (op een Honda) in 2007 ingehaald zou worden door snellere gifgroene Kawa's bestuurd door bijvoorbeeld Sete, Barros of Olivier... ;-)
 
Ja dat groen staat Nakano veel beter dan die saaie Honda kleuren.

Wil het is geen schoonheidswedstrijd ,het is een SNELHEIDSWEDSTRIJD :Y :Y :Y

Nakano heeft jarenlang het 110% op een motor geprobeerd die maar 90% is

zelfs ik als honda fan heb respect voor deze topcoureur gekregen
en gun hem dan ook de honda van tamada

en tamada, die 90% coureur laat die het maar eens op de groene veldvulling proberen ,misschien dattie dhr eckl eens kan vertellen hoe een echte motor stuurt

jankernau moet gewoon met pensioen :r :r :r

enne Haga en Abe zijn zeker smaakmakers

wie herrinnert zich nog het debuut van snotneus Abe op suzuka japan
toen ie een aantal ronden K.Schwantz rijles gaf
om nadat zijn bandjes waren overleden ,spectaculair de grindbak in te vliegen

groetjes hans (ik gun kawa het beste , dus ik blijf bij Tamada)
 
enne Haga en Abe zijn zeker smaakmakers

wie herrinnert zich nog het debuut van snotneus Abe op suzuka japan
toen ie een aantal ronden K.Schwantz rijles gaf
om nadat zijn bandjes waren overleden ,spectaculair de grindbak in te vliegen

groetjes hans (ik gun kawa het beste , dus ik blijf bij Tamada)

Dat was ook de enige race dat Abe iets heeft laten zien.
Zorg jij nou maar dat je dat bouwpaket deze winter af krijg. :)
Mijn kawa is al bijna klaar voor het nieuwe raceseizoen.

Ninjawil
 
Terug
Bovenaan Onderaan