Wie gaat Nakano vervangen???

Dat was ook de enige race dat Abe iets heeft laten zien.
Zorg jij nou maar dat je dat bouwpaket deze winter af krijg. :)
Mijn kawa is al bijna klaar voor het nieuwe raceseizoen.

Ninjawil
Abe heeft ook wel eens een GP500cc gewonnen hoor ;) ,en niet omdat de rest uit viel.
 
oke,oke, maar abe is geen winnaar.
Met abe was je verzekerd van een gevecht om de 10de plaats.
Af en toe een uitschieter, dat had Okada ook.
Tamada kon alleen maar winnen in Japan.
Tuurlijk kunnen deze jongens wel rijden maar de absolute wereldtop is het niet.
Kijk nou naar Bayliss.
Bij de Superbikes is hij de ongenaakbare winnaar.
In de motogp kon hij(uitzonderingen daargelaten) ook geen potten breken.

Ben ervan overtuigd dat alle rijders in de Superbike's minder zijn dat de rijders in de Motogp.

Ninjawil
 
Laten we nou maar gewoon wachten tot de eerste trainingen :Y :Y


:] :] :]

Hoop dat de Kawa's iedere race voor dat rijdende fototoestel eindigt }) })

:+
 
Ja dat groen staat Nakano veel beter dan die saaie Honda kleuren.

Zeg Kawasaki-fans, vertel mij eens waarom jullie zo voor dit slechte merk zijn?

Als er iemand geen potten breekt is het Kawasaki. Weet je waar hun staan in de constructeurskampioenschap? Een na laatse!! Na Ilmor!

Jullie prijzen een merk omhoog dat in de GP niets doet...
 
Zeg Kawasaki-fans, vertel mij eens waarom jullie zo voor dit slechte merk zijn?

Als er iemand geen potten breekt is het Kawasaki. Weet je waar hun staan in de constructeurskampioenschap? Een na laatse!! Na Ilmor!

Jullie prijzen een merk omhoog dat in de GP niets doet...

Hee Bas nog nooit op een Kawa gereden zeker,zou het niet doen ook, als ik jou was ,hou je zelf maar bij die Wijkverpleegsters merken waar iedereen op kan rijden(bedoel eigenlijk vooruitkomen)je mag je zelf wel een schouderklopje geven je bent ook al zo,n kuddedier
:9~ :9~
Maar je volgt het omhooggeprezen merk toch best wel,wist het niet eens van de constructeurkampioenschap ,bedankt hoef ik het niet op te zoeken vraag het volgende keer gewoon aan jou :9~ :9~ :9~ :9~ :W
 
honda rijders hebben geen motor met "karakter" nodig

we hebben zelf al meer dan genoeg !!!!!!!!!!!!!!!

groetjes hans
 
honda rijders hebben geen motor met "karakter" nodig

we hebben zelf al meer dan genoeg !!!!!!!!!!!!!!!

groetjes hans


Hee Hans je onderschrift valt me nu pas op,lach me rot man je komt toch toevallig niet bij me uit de buurt,die dachten er eerst ook zo over als jou maar ze weten nu wel beter
:9~ :9~ :9~ :9~
 
Hans moet op het circuit het gebrek aan talent compenseren met pk's.
Veel pk's. Eerst met een Cberretje 600. Volgend jaar maar met een blade.
En al die moeite om een kwartliterje voor te blijven O-)

Ach, rare jongens die Hondarijders ;)

Ninjawil

full
 
En of dit pijn zal doen bij de Hondamannen.
En komende zondag nog meer pijn want die wereldtitel in de Koningsklasse kunnen ze weer op hun buik schrijven. :X
Ach, stel je voor dat je van de 18 motoren die iedere wedstrijd starten, van jou merk er zeven rondrijden das zeker 40% en dan nog geen kampioen kunnen worden. :Y
Als fabriek gooi je er nog een aantal miljoenen tegenaan en wederom lukt het niet.

En dan rijden je duurbetaalde fabriekscoureurs elkaar van de baan af. *O* *O*
Ik vind die Dani na afgelopen race gelijk een stuk sympatieker. O-)

Wanneer ik niet groen zou eten, ademen en schijten zou ik overwegen om een Yamaha te kopen.

Ninjawil

full
 
Hee Bas nog nooit op een Kawa gereden zeker,zou het niet doen ook, als ik jou was ,hou je zelf maar bij die Wijkverpleegsters merken waar iedereen op kan rijden(bedoel eigenlijk vooruitkomen)je mag je zelf wel een schouderklopje geven je bent ook al zo,n kuddedier
:9~ :9~
Maar je volgt het omhooggeprezen merk toch best wel,wist het niet eens van de constructeurkampioenschap ,bedankt hoef ik het niet op te zoeken vraag het volgende keer gewoon aan jou :9~ :9~ :9~ :9~ :W

Heavey, wat ben jij een ongelofelijk zielig figuur. :)
Dit was een serieuze vraag. Ik snap niet waarom je fan bent van een slecht merk (slecht in de GP). Alleen omdat je zelf op de motor rijdt?
En als dit zo is, voel jezelf dan niet zo persoonlijk aangevallen.
 
Heavey, wat ben jij een ongelofelijk zielig figuur. :)
Dit was een serieuze vraag. Ik snap niet waarom je fan bent van een slecht merk (slecht in de GP). Alleen omdat je zelf op de motor rijdt?
En als dit zo is, voel jezelf dan niet zo persoonlijk aangevallen.


Ben echt niet zielig Bas,denk dat je het meer bij je eigen moet zoeken,waarom rijd ik op een slecht merk,als je de naam niet weet van dit merk moet je maar gewoon Kawasaki invullen en jij rijdt zeker op een goed merk neem ik aan en rij jij mee in de GP dan,ik in ieder geval niet en is ook geen maatstaf voor mij
En ik en mijn vrienden van dat slechte merk hebben er toch heel veel plezier in om op dat slechte merk te blijven rijden

*D *D *D *D :W
 
Heavey, wat ben jij een ongelofelijk zielig figuur. :)
Dit was een serieuze vraag. Ik snap niet waarom je fan bent van een slecht merk (slecht in de GP). Alleen omdat je zelf op de motor rijdt?
En als dit zo is, voel jezelf dan niet zo persoonlijk aangevallen.

Net zoals er mensen zijn die Ducati in hun hart dragen, zijn er ook gepassioneerde Kawa-fans. Aangezien Kawasaki de kleinste Japanse fabrikant is, met een evenzo klein budget is zijn hun resultaten in de MotoGP opmerkelijk. Ik ben een echte MotoGP fan, en hou ervan zo veel mogelijk merken te zien strijden op hoog niveau. Indien het gifgroen op het MotoGP circus zou ontbreken dan zou dat echt zonde zijn. Iedereen die MotoGP een beetje volgt weet dat Kawasaki (Nakano) veelvuldig voorin te vinden is (bij qualificaties en races). Philip Island race gezien? Indien er geen regen/pitstop was gekomen dan was Nakano waarschijnlijk in de top 3 gekomen. Veel pech gehad dit seizoen, helaas...

Dat de motor iets minder is dan de Honda's enz. is duidelijk, doch Nakano kon er opmerkelijke resultaten mee boeken. En dat 'iets minder' is het verschil tussen top 3 en top 10. Suzuki heeft het bijvoorbeeld vaak nog veel moeilijker (Nakano werd 2e in Assen en VEEL pech gedurende het seizoen).

En toch wil ik ook Suzuki erbij hebben, evenals Ducati en Yamaha (Rossi is veelal de enige die goed kan presteren op een Yamaha!)

'Slecht merk' slaat werkelijk nergens op...
MotoGP is de TOP, met TOP-motoren die op extreem hoog niveau strijden...
 
Net zoals er mensen zijn die Ducati in hun hart dragen, zijn er ook gepassioneerde Kawa-fans. Aangezien Kawasaki de kleinste Japanse fabrikant is, met een evenzo klein budget is zijn hun resultaten in de MotoGP opmerkelijk. Ik ben een echte MotoGP fan, en hou ervan zo veel mogelijk merken te zien strijden op hoog niveau. Indien het gifgroen op het MotoGP circus zou ontbreken dan zou dat echt zonde zijn. Iedereen die MotoGP een beetje volgt weet dat Kawasaki (Nakano) veelvuldig voorin te vinden is (bij qualificaties en races). Philip Island race gezien? Indien er geen regen/pitstop was gekomen dan was Nakano waarschijnlijk in de top 3 gekomen. Veel pech gehad dit seizoen, helaas...

Dat de motor iets minder is dan de Honda's enz. is duidelijk, doch Nakano kon er opmerkelijke resultaten mee boeken. En dat 'iets minder' is het verschil tussen top 3 en top 10. Suzuki heeft het bijvoorbeeld vaak nog veel moeilijker (Nakano werd 2e in Assen en VEEL pech gedurende het seizoen).

En toch wil ik ook Suzuki erbij hebben, evenals Ducati en Yamaha (Rossi is veelal de enige die goed kan presteren op een Yamaha!)

'Slecht merk' slaat werkelijk nergens op...
MotoGP is de TOP, met TOP-motoren die op extreem hoog niveau strijden...

:}

Dít is een echt antwoord. Neem er een voorbeeld aan Heavey!
Goed, dat is duidelijk. Nakano is inderdaad een goede coureur, daarom ben ik blij dat hij naar Honda gaat. En Kawasaki is vergeleken met de rest "slecht". Natuurlijk rijden ze mee op top-niveau, leuk voor ze, maar zo kijk ik niet. Dan kun je net zo goed zeggen dat Ellison en Cardoso goede coureurs zijn, alleen omdat ze meerijden.

Maar bedankt voor je volwassen antwoord. :)
 
:}

Dít is een echt antwoord. Neem er een voorbeeld aan Heavey!
Goed, dat is duidelijk. Nakano is inderdaad een goede coureur, daarom ben ik blij dat hij naar Honda gaat. En Kawasaki is vergeleken met de rest "slecht". Natuurlijk rijden ze mee op top-niveau, leuk voor ze, maar zo kijk ik niet. Dan kun je net zo goed zeggen dat Ellison en Cardoso goede coureurs zijn, alleen omdat ze meerijden.

Maar bedankt voor je volwassen antwoord. :)

_O- _O-

Hier is iemand op z'n teentjes getrapt :+ :+
 
geen ruzie maken jongens. ;)
Wij zijn allemaal racer's. Sommigen onder ons zijn gewoonweg nog niet zo ver. })
Een Kawa is een motorfiets voor gevorderden. De Honda is zo makkelijk te berijden dat het een ideale lesmotor cq beginnersmotor is.
Na verloop van tijd komt bij de Hondarijders ook heus het verstand en stappen ze over naar een ander merk. Kijk maar naar Valent
Ook ik heb ooit een Honda gehad. Was zo stom om mijn Kawa weg te doen voor een 125pk "sterke" fireblade.
Dit liep echt uit op een debacle. De blade gaf mij niet de uitdaging die de Zxr mij wel gaf.
De blade leek wel een electromotortje. Iedereen reed op dat ding. Rood wit blauw, had ik hem ergens neergezet bij een motorzaak wist ik bij terugkomst niet meer welke roodwitblauwe blade ik moest hebben :? :? :? :?
Er stonden er zoveel.
Toch maar liever een "zware"in de motorpers afgekraakte en ondergewaardeerd ZX7R.

Lekker rauw, lekker groen en wat een voldoening gaf het wanneer je op het circuit de "lichte" snelle blade achter je liet. :9~ :9~ :9~
Nog leuker is het om een stukgatie achter je te houden op het circuit O-)

Lett the good times roll :P :P

Ninjawil

full
 
Dunlop kloot al een tijdje af, kan mij herinneren dat Luca Cadalora er al niet mee rond kon. :?

En ik kan mij herinneren dat Simon Crafar met Dunlops GP's won, maar met Michelin niks klaar speelde.

En over dat merken gescheld: kom op jongens, dat stadium zijn we toch al lang ontrgroeid? Ik rij ope een Yamaha, maar het zal mij echt een rotzorg zijn ook al worden ze elke race laatste. Alsof dat iets zegt over mijn motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan