Wie gaat Nakano vervangen???

Nou ja, het was wel de reden dat Luca halverwege het seizoen de brui er aan gaf.
Dus vond het opvallend nu ik er over las. :W

Vandaar ook de :? smiley.
 
Je hebt helemaal gelijk ocampa.
Maar "wij" blijven natuurlijk altijd jongetjes met volwassen speelgoed.

Ninjawil
 
loop toch geen ruzie te zoeken man om die merken :Z

En of dit pijn zal doen bij de Hondamannen.
En komende zondag nog meer pijn want die wereldtitel in de Koningsklasse kunnen ze weer op hun buik schrijven. :X
Ach, stel je voor dat je van de 18 motoren die iedere wedstrijd starten, van jou merk er zeven rondrijden das zeker 40% en dan nog geen kampioen kunnen worden. :Y
Als fabriek gooi je er nog een aantal miljoenen tegenaan en wederom lukt het niet.

En dan rijden je duurbetaalde fabriekscoureurs elkaar van de baan af. *O* *O*
Ik vind die Dani na afgelopen race gelijk een stuk sympatieker. O-)

Wanneer ik niet groen zou eten, ademen en schijten zou ik overwegen om een Yamaha te kopen.

Ninjawil

(Afbeelding)
ook duur betaalde fabrieks rijders maken fouten... hele domme fouten
maar het zijn ook maar mensen. ( al vraag ik me dat wel eens af O-) )
en of honda zondag de titel op hun buik kunnen schrijven zien we vanzelf wel.
ik heb wel vertrouwen in rossi maar het is en blijft een mechanische sport en ze rijden met 20 rijders... dus er kan gewoon nog van alles gebeuren.

ik heb in elk geval veel zin in zondag en zit al flink in de zenuwen *O*
 
En ik kan mij herinneren dat Simon Crafar met Dunlops GP's won, maar met Michelin niks klaar speelde.
Sorry, maar je overdrijft, kon mij al niet veel van Simon herinneren. _O-

Simon Crafar is a motorcycle racer from New Zealand. He was bon in Waiouru on the 15th January 1969. He won Malaysia's Sueprbike championship in 1991. In 1993 he was racing for Harris in the 500cc World Championship before joining Suzuki for 250ccs for the latter part of the season. He did not enjoy this, feeling that he is too large for the bikes [1].

For 1994 he joined countryman Aaron Slight in Honda's factory World Superbike team, although they raced under different liveries. The bike gradually became more competitive, and Simon was strong in late 1995, coming 2nd in race 1 at Assen. He then spent 2 years with Kawasaki. In 1997 he took 2 2nd places and 5 3rds.

He rode a WCM Yamaha in 500s for 1998, winning at Donington (the last win for Dunlop in a dry race, and the only non Honda Donington win in 6 years) and finishing 7th in the standings. He remained with the team for the early part of 1999, scoring points 5 times, also taking 10th on an MuZ at Donington. In total he has contested 32 500cc races, taking 3 podium finishes.

He returned to World Superbike for 2000 as a substitute rider for Aaron Slight for 2 rounds. In 2002 he raced in British Superbike for Yamaha, coming 8th overall and peaking with 2 3rd places.
loop toch geen ruzie te zoeken man om die merken :Z
Dat is toch niet aan mijn adres? Want ik constateer alleen maar iets. :)
 
Sorry, maar je overdrijft, kon mij al niet veel van Simon herinneren. _O-

Omdat jij je niks van hem kan herinneren zit ik te overdrijven? _O-

Feit is dat hij op Dunlop enorm goed reed en het jaar erna toen z'n team op Michelin overstapte hij er niks mer van bakte, en zelfs de 500 heeft verlaten.
 
Omdat jij je niks van hem kan herinneren zit ik te overdrijven? _O-

Feit is dat hij op Dunlop enorm goed reed en het jaar erna toen z'n team op Michelin overstapte hij er niks mer van bakte, en zelfs de 500 heeft verlaten.
Hij heeft het goed gedaan, maar jij schrijft over al die overwinningen..
En die zie ik niet in de (door jou genoemde GPoverwinningen) statistieken.
Hij was één van de betere rijders, maar net onder de absolute top. :Y
 
En over dat merken gescheld: kom op jongens, dat stadium zijn we toch al lang ontrgroeid? Ik rij ope een Yamaha, maar het zal mij echt een rotzorg zijn ook al worden ze elke race laatste. Alsof dat iets zegt over mijn motor.

:^

En omdat jouw fiets (int algemeen) inderdaad niets zegt over de prestaties in de GP, snap ik niet helemaal waarom je voor een merk bent alleen omdat je er zelf op rijdt.

In motor magazine won dacht ik de Suzuki tegenover een paar andere merken. Terwijl Suzuki in de GP de mindere fiets is.
 
Bas op wat voor motor rij je zelf,en onderbouw het eens waarom die motor en dat merk speciaal,waarom ik Kawa rijd heb ik ook uitgelegd,laat eens horen *D *D
Ik vind dit een Volwassen vraag dusse
 
Bas op wat voor motor rij je zelf,en onderbouw het eens waarom die motor en dat merk speciaal,waarom ik Kawa rijd heb ik ook uitgelegd,laat eens horen *D *D
Ik vind dit een Volwassen vraag dusse

Hahah.

Ik rijd zelf (nog) geen motor. En jij begreep mijn vraag ook niet helemaal toen je uit legde waarom je Kawa reed. Waarom je het rijdt is omdat jij dat de beste vind, waarom je voor Kawa bent in de GP is een tweede.
Ik zal ook nooit voor een merk zijn, omdat de rijder degene is die de winst pakt, niet de motor. Zo'n beetje de Rossi-mentaliteit.
 
ach je mag mijn merkje best afzeiken

ik zie er niets meer dan kattekwaad in ,en een geintje moet toch ook kunnen???

ik was ooit een fanatiek KAWA rijder, maar door mijn capaciteiten (lees temprament)heb ik alle kawa's afgezworen ,omdat ik met elke kawa tot nu toe brokken heb gemaakt

dit kan nooit aan mij liggen ,ik ben een goed coureur ,dus t ligt an de motor

dit blijkt ik ben nu bezig aan mijn 4e hondaatje en nooit hebben ze me laten vallen, voorspelbaar he (ff afkloppen)

moraal van dit verhaal ???

vat niet alles te serieus op
gezelligheid staat voorop , waar je ook op rijd ,maakt mij geen donder uit
we hebben allemaal dezelfde passie (in mijn geval obsessie)

groetjes hans

nu weer ff on topic

TAMADA word het

2007 yeah shinja rules !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gnif gnif
 
nu weer ff on topic

TAMADA word het

2007 yeah shinja rules !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gnif gnif

Ik ben ook geneigd om te denken dat Nakano de nieuwe rijder van Konica Minolta wordt en Tamada de 1e rijder van Kawasaki. Waarom? Gibernau zal te veel budget opeisen als salaris, en Kawasaki twijfelt dan aan de meerwaarde van deze (toch zeer goede!) rijder, terwijl Konica de voorkeur heeft voor een Japanse rijder. Tevens is Gibernau soms geneigd om zijn eigen tekortkomingen te wijten aan het materiaal, hetgeen geen goede zaak zou zijn voor de opbouw/ontwikkeling van de motor. Ook heeft hij reeds bij Honda en Ducati gereden, hetgeen Kawasaki als last resort zou kunnen afschilderen.

Zou een leuke switch zijn (Nakano-Tamada) en ik onderschat Makoto ZEKER niet! Wellicht past zijn rijstijl meer bij een Kawa, en Shinya's stijl meer op een Honda! :] :X

Maar liefst zie ik Nakano gewoon op een groene machine blijven.... :9

Al met al wordt het weer smullen in 2007, en hopelijk met veeeeeel verassingen in het verschiet! :} O-)

We'll see... 8-)
 
Haha mannen ik neem dit niet al te serieus,zie het meer als een spelletje van over en weer,en als ik alle niet Kawa mindend motorrijders tegen kom drink ik daar net zo makkelijk een biertje mee als mensen die Kawa Fan zijn.
En in mijn optiek is Kawa niet de beste motor,maar de motor die mij aanspreekt,vind ze apart en mooi :9~ :9~
 
Nee! Alsjeblieft geen Tamada ;( ;( ;(
Heb geen vertrouwen in die man.
Met Tamada en de Pineut rijdt Kawa zeker achteraan volgend jaar. -O-
Waarom zou Kawa een afgeschreven en weggestuurde "oude" rijder in dienst nemen :?

Ik denk toch eerder dat ze een talent uit de 250cc zullen aantrekken.
Hoop dat het Aoyama wordt. :} :} :}
Alex di Angelis verklaarde ook te zijn benaderd door een Motogp team.
Dat kan natuurlijk kawa zijn.
Of ik daar nu blij mee ben :?

De Angelis en de Puniet in een team?

Het CRASH TEAM.

Ninjawil
 
heb trouwens wel ergens gehoord dat max biaggi voor het superbike team van kawa komt te rijden.maar misschien omdat nakano nu stopt dat dat ook wel een oplossing zou kunnen worden.de roddels blijven dat biaggi ergens volgend jaar op rijdt. :? O-) :?
 
Nee! Alsjeblieft geen Tamada ;( ;( ;(
Heb geen vertrouwen in die man.
Met Tamada en de Pineut rijdt Kawa zeker achteraan volgend jaar. -O-
Waarom zou Kawa een afgeschreven en weggestuurde "oude" rijder in dienst nemen :?

Ik denk toch eerder dat ze een talent uit de 250cc zullen aantrekken.
Hoop dat het Aoyama wordt. :} :} :}
Alex di Angelis verklaarde ook te zijn benaderd door een Motogp team.
Dat kan natuurlijk kawa zijn.
Of ik daar nu blij mee ben :?

De Angelis en de Puniet in een team?

Het CRASH TEAM.

Ninjawil

Dat is nu precies wat Kawasaki-Eckl heeft aangegeven NIET te gaan doen: met nog een jonge rijder in zee gaan. Ze willen dus gaan voor ERVARING -> zie link EN mijn eerdere reacties:

http://www.crash.net/news_view~t~Kawasaki--Nakano-replacement-needs-experience-~cid~6~id~139154.htm

Enne, ik zou een rijder als De Puniet niet afschrijven, sommige rijders hebben zware lessen nodig voordat ze tot bloei komen, zeker als ze op een minder gebruikersvriendelijke motor rijden!

Feit is dat wij niet weten met welke rijders Kawasaki-Eckl in zee zal gaan en dat wij al HELEMAAL niet weten wat voor een 800cc monster Kawasaki uit de groene hoed gaat toveren.

In ieder geval zal 2007 een jaar vol verassingen worden. Ik gok (en hoop) dat de merken/teams verbazend dicht bij elkaar zullen zitten....


AMEN O-)
 
Haha mannen ik neem dit niet al te serieus,zie het meer als een spelletje van over en weer,en als ik alle niet Kawa mindend motorrijders tegen kom drink ik daar net zo makkelijk een biertje mee als mensen die Kawa Fan zijn.
En in mijn optiek is Kawa niet de beste motor,maar de motor die mij aanspreekt,vind ze apart en mooi :9~ :9~

Ik wil ook zeker best een Kawa rijden hoor. Ik keek ook alleen puur naar de GP ;)

Ik vind Kawa's hele mooie motoren. Zeker de 2004 modellen met die uberlekkere kont. Als ik een eerste motor neem, zal het ook waarschijnlijk een zxr400 worden :)
 
Ik wil ook zeker best een Kawa rijden hoor. Ik keek ook alleen puur naar de GP ;)

Ik vind Kawa's hele mooie motoren. Zeker de 2004 modellen met die uberlekkere kont. Als ik een eerste motor neem, zal het ook waarschijnlijk een zxr400 worden :)

Ehhh....je wil toch niet zeggen dat je...dat je nog geeneens een motor hebt? :X
Ach ja, ooit moet men toch beginnen:

Wat dacht je van zoiets: Eindelijk: een Green Mean ZX7R

Al denk ik dat je op een zxr400 beter kunt beginnen, dan rij je later een stuk zelfverzekerder en met....met meer ervaring
:+
 
Nee! Alsjeblieft geen Tamada ;( ;( ;(
Heb geen vertrouwen in die man.
Met Tamada en de Pineut rijdt Kawa zeker achteraan volgend jaar. -O-
Waarom zou Kawa een afgeschreven en weggestuurde "oude" rijder in dienst nemen :?

Ik denk toch eerder dat ze een talent uit de 250cc zullen aantrekken.
Hoop dat het Aoyama wordt. :} :} :}
Alex di Angelis verklaarde ook te zijn benaderd door een Motogp team.
Dat kan natuurlijk kawa zijn.
Of ik daar nu blij mee ben :?

De Angelis en de Puniet in een team?

Het CRASH TEAM.

Ninjawil
geen vertrouwen meer in tamada?
ik denk dat tamada het beter zal doen dan nakano.
tamada heeft gewoon bridgestones nodig om echt te kunnen presteren :}
 
Vind Tamada ook best een goede rijder en z,n stijl mag er zeker wezen,misschien als die op een Kawa rijd het weer helemaal ziet zitten,vergis je niet volgend jaar allemaal 800 cc dus is nu niet te vetgelijken met de 1000 cc Moto Gp machines,en dat de Kawa nog niet gespot is hoeft ook nog niets te betekenen,
Denk zelf dat Kawa met een goede Motor komt :9~ :9~
 
Nou dat zou ik eerst wel eens willen zien.
Tamada kwam een aantal jaar geleden met veel poeha in de motogp.
Kan me herinneren dat hij de eerste race dat hij meedeet nog iemand een tikje gaf met de motor.
Verder heeft de beste man nooit iets gepresteerd.
Ja, zijn thuis grand prix een keer gewonnen.
Mag het op de beste en snelste motor van de hele Motogp.

Tamada kreeg het voor elkaar om met dezelfde motor waarop Rossi wereldkampioen werd als 15 de te eindigen.
Achter motorfietsen die stuk voor stuk minder zijn.

Nee, Tamada had het beste materiaal maar presteerde slecht.
Logisch toch dat ik denk dat hij met een mindere motor, ondanks de bridgestone's, helemaal achteraan zal eindigen.

Ik hoop zo dat het geen Tamada wordt. O-)

Ninjawil
 
Weet je ,je kan wel op de beste en snelste Motor zitten,maar als die Motor jou niet""Past"" zal het nooit wat worden,wat mij betreft hoeft het geen Tamada te worden maar het ventje kan toch aardig in de pijp blazen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan