Wie groet je wel en wie niet?

ik groet mijn kleine buurjongetje van 3 jr die vaak op de hoek vd straat ons uit staat te zwaaien,wacht maar jochie jouw tijd komt wel *O*

Ook zwaai ik naar mannen die op straat lopen of fietsen of wildplassen of bouwvakkers

Voor de rest zwaai ik naar veel motorrijders,behalve motor agenten want ik hou niet van agenten.
 
Ook zwaai ik naar mannen die op straat lopen of fietsen of wildplassen of bouwvakkers
*O* Naughty Granny *O*

:]
2btxsh.jpg
:]
 
Laatst bewerkt:
Geen scooters, geen politieagenten en absoluut geen driewielers (muv zijspannen) :r

Harleys/choppers groet ik wel en het hardst zwaai ik naar oldtimers
 
Motoragenten is niks mis mee. Zijn motorrijders in hart en nieren.
En 95% groet ook gewoon terug, heb zelf prima ervaringen met ze.
 
Motoragenten is niks mis mee. Zijn motorrijders in hart en nieren.
En 95% groet ook gewoon terug, heb zelf prima ervaringen met ze.

Mwa jouw mening ik heb gewoon de pest aan politie in het algemeen.
Ik had er 1 in mijn schoon familie en dat zegt genoeg.
 
Ik toeter wel eens op wandelaars en zwaai dan naar de andere kant, daar waar niemand loopt.. altijd leuk...
 
Als ik op de Honda rijd zwaai ik naar iedereen (behalve naar de GoldWing-rijders: die hebben geen terugzwaai-knopje). Op de BMW zwaai ik naar niemand, er zwaait immers toch niemand terug. Best wel lekker om niet steeds te hoeven zwaaien!
 
Laatst bewerkt:
Mwa jouw mening ik heb gewoon de pest aan politie in het algemeen.
Ik had er 1 in mijn schoon familie en dat zegt genoeg.

Om nou alle motoragenten over een kam te scheren met je schoonfamilie.
Kunnen die motoragenten toch niets aan doen.
_O-
 
Groet voornamelijk naar iedereen, behalve quads. Motor agenten ook gewoon, die groeten ook sltijd terug.
Diegene die niet terugzwaaien? Lekker boeie
 
We gaan een leuke tijd tegemoet. :W Ik kan weer groeten, totdat de mooi weer rijders onze wegen weer onveilig maken. Ik verontschuldig me alvast naar de doorrijders* voor het niet beantwoorden van hun groet als het weer lente is. Ik kan aan jullie namelijk niet zien of je een doorrijder bent of zo'n arrogante seizoensrijder, die mij te min vindt om naar te zwaaien.

*) Beste mooi weer rijder: dat woord heeft niks met snelheid te maken. :N
 
Laatst bewerkt:
We gaan een leuke tijd tegemoet. :W Ik kan weer groeten, totdat de mooi weer rijders onze wegen weer onveilig maken. Ik verontschuldig me alvast naar de doorrijders* voor het niet beantwoorden van hun groet als het weer lente is. Ik kan aan jullie namelijk niet zien of je een doorrijder bent of zo'n arrogante seizoensrijder, die mij te min vindt om naar te zwaaien.

*) Beste mooi weer rijder: dat woord heeft niks met snelheid te maken. :N
Geeft niet hoor, ook in de winter zwaai ik niet naar scooters.
Ef67rxf.gif
;)
 
@ Gt scooter

Dat is dus precies de reden dat ik gestopt ben met :W
al die popies die zichzelf beter vinden dan een ander :X
ik rijd nu misschien 4 k p/j en dat vind ik prima
en misschien wel met veeeeel meer plezier dan jou
Als t te fris word lekker in de koekert heerlijk :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Gt scooter

Dat is dus precies de reden dat ik gestopt ben met :W
al die popies die zichzelf beter vinden dan een ander :X
ik rijd nu misschien 4 k p/j en dat vind ik prima
en misschien wel met veeeeel meer plezier dan jou
Als t te fris word lekker in de koekert heerlijk :Y

Dat zijn gewoon de armoedzaaiers die onder het mom van bikkelhard doorrijden in de winter eigenlijk gewoon de auto moeten laten staan voor moeders de vrouw. :)
 
Dat zijn gewoon de armoedzaaiers die onder het mom van bikkelhard doorrijden in de winter eigenlijk gewoon de auto moeten laten staan voor moeders de vrouw. :)

het is nu veel lekkerder op de motor, in de zomer is het veels te warm om te rijden :P
 
We gaan een leuke tijd tegemoet. :W Ik kan weer groeten, totdat de mooi weer rijders onze wegen weer onveilig maken. Ik verontschuldig me alvast naar de doorrijders* voor het niet beantwoorden van hun groet als het weer lente is. Ik kan aan jullie namelijk niet zien of je een doorrijder bent of zo'n arrogante seizoensrijder, die mij te min vindt om naar te zwaaien.

*) Beste mooi weer rijder: dat woord heeft niks met snelheid te maken. :N


Moet jij niet naar het scooter forum :') :W
 
Ik vind de winterwoonwerkrijders ook geen echte motorrijders.
Die rijden motor om op tijd op het werk te komen.
Motorrijders die in de winter voor de lol rijden, dat zijn de echte. 8-)
 
Dat zijn gewoon de armoedzaaiers die onder het mom van bikkelhard doorrijden in de winter eigenlijk gewoon de auto moeten laten staan voor moeders de vrouw. :)

moeders de vrouw kan en mag gelukkig niet rijden.
Mijn auto rijdt goedkoper... veel goedkoper dan mijn motor.

ow, ik hap nu. :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan