Wie groet je wel en wie niet?

Ik groet, t/m 5 december, alleen nog maar naar Sint en zwarte Piet :W
 
Laatst bewerkt:
Ik groet, t/m 5 december, alleen nog maar naar Sint en zwarte Piet :W
246meep.jpg
 
je neemt aan/veronderstelt he ;) , het ging over motorfiets agenten.

Nou : Ik had er 1 in mijn schoon familie en dat zegt genoeg.

Dat geeft op zijn minst de indruk dat er iets anders bedoeld werd. :?

Gaat vast een heel dramatisch verhaal worden over een echtscheiding. Is geen "algemene motorpraat" :N

Het is vrijdagavond, dus kan het wel. _O-
 
Laatst bewerkt:
je neemt aan/veronderstelt he ;) , het ging over motorfiets agenten.

Ik neem aan/veronderstel omdat de schrijver daar ruimte voor laat. Als dat niet is gewenst dan maar duidelijker zijn en geen open eindjes laten. :)

Ik heb nergens in de topic titel of OP de door jou genoemde onderwerpen zien staan. Ik neem aan/veronderstel dat het off-topic gaan verwarrend heeft gewerkt, ook voor jou.
 
Alles beter als zwaaien naar een scoot

Pietje :W

Die travo in z n jurk :N :N


[quote2] Het imago van de Silverwing bij sportmotor-rijders is nog het noemen waard. Sommigen worden nog liever geflitst dan dat ze achter mij worden gezien. Hun groet is ook apart: stoïcijns negeren komt voor, maar ook een zwaaihand die ineens de spiegel gaat verstellen. Deze amusante taferelen doen zich meestal voor bij droog weer in combinatie met temperaturen van 16 tot 23 graden Celsius. [/quote2]

Voorlopig doet zich dit dus niet voor. :W
 
Daarom zwaai ik (behalve naar Piet :W ) nergens naar, ken die lui niet :N
 
Mijn eerste motorfiets, een Kawa Z650 reed ik 36 jaar terug. Toen reden heel weinig motoren en groette iedere motorrijder een andere, en dat doe ik nu nog. Old habbits die hard zeker of zoiets.... :-)
 
Ik groet nooit (meer).

Hier in Zwitserland word er gewoon nooit naar Scooters gegroet,
dus makkie ik hoef ook nooit te groeten (soms vergissen ze zich nog wel eens en zie hand snel naar spiegel, helm of wat ze nog snel kunnen verzinnen gaan). :)
 
Ik groet altijd alle motorrijders. Als brommers/scooters/quads mij groeten groet ik altijd terug. En natuurlijk zwaaien naar kleine kinderen die zwaaien
 
Wel:
Andere bestuurders van cat. A tweewielers
Kinderen

Niet:
Koekblikkers (of ik moet ze kennen)
Trikes

Helemaal niet:
Scooters en brommers
Die idiote piaggio mp3
 
Terug
Bovenaan Onderaan