Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal zo eens op m'n gemak gaan lezen....
Leuk verhaal in Motor, leest lekker vlot weg en geeft ook een goed beeld van die motor denk ik
Misschien een nieuwe hobby erbij; auteur in een motorblad...
Het blad Motor is wat dat betreft een superblad (in mijn ogen)
wat kost ie eigenlijk,
wat kost ie eigenlijk,
... in Duitsland in ieder geval een paar duizend euro geodkoper
Ik heb overigens een 8 minuten lang durend filmpje gezien van deze fiets op de Nurnburgring (??). Ben het linkje even kwijt
Tsja, als je de 1200S met die andere motoren gaat vergelijken, is dan die prijs echt zo super hoog????dat is veel geld € 17.500,- het is meer een sport-toer dan een supersportfiets, beetje te vergelijken met een Yamaha 1300, Kawasaki ZZR 1200, geen R1, ZX10, 1000 Suzuki, mijn idee, wel meer comfort, maar minder gericht op snelheid...
gr Gizmootje
Vergeleken met de ZZR1200 die kost 13650 euro zo uit me hoofd. Als je dan voor de standaard K1200s gaat die 17500 kost is een verschil van 4000 euro. Nou ben ik zo'n jan lul die nog graag de prijzen wel eens om wil rekenen naar de gulden, en dan is het verschil toch zo'n 9000 gulden. Soms als je het omrekent ziet het er toch wel eens anders uit. Ik vindt 9000 gulden toch nog steeds een hoop geld.
Het verschil met de FJR1300 is iets kleiner, maar toch nog steeds zo'n 5000 gulden.Wil niet zeggen dat de BMW dat niet waardt is maar toch.
Ik vond 'm prima sturen tijdens mijn proefrit (ging niet al te snel als groep, maar toch). Het is natuurlijk geen extreme hypersports-fiets, en zelfs geen GS boxer. Waar wordt-ie mee vergeleken dan om tot die conclusie te komen?Heb een paar testen gelezen. Verhaal is dan een beetje rechtdoorfiets en moeilijk in bochten. Zou jammer zijn want fiets erg mooi maar vind nou juist die bochten zo leuk. Wat is waar van dat rechtlijnige karakter?
Bijvoorbeeld een R1100S of de RS als we het over BMW hebben, of een Blackbird.Ik vond 'm prima sturen tijdens mijn proefrit (ging niet al te snel als groep, maar toch). Het is natuurlijk geen extreme hypersports-fiets, en zelfs geen GS boxer. Waar wordt-ie mee vergeleken dan om tot die conclusie te komen?
Ben ik nou 1 van de weinigen die de uitlaat die op dat ding zit echt mega groot vind?
Mee eens! Vind die schoorsteen ook net wat te heftig. Kijken hoe lang het duurt voordat je andere wel mooie uitlaten voor deze beemer hebt.............
Mmmmm zie hier een prijs voor de FJ1300A van €16999 dus dat scheelt nog maar 500 euro..Vergeleken met de ZZR1200 die kost 13650 euro zo uit me hoofd. Als je dan voor de standaard K1200s gaat die 17500 kost is een verschil van 4000 euro. Nou ben ik zo'n jan lul die nog graag de prijzen wel eens om wil rekenen naar de gulden, en dan is het verschil toch zo'n 9000 gulden. Soms als je het omrekent ziet het er toch wel eens anders uit. Ik vindt 9000 gulden toch nog steeds een hoop geld.
Het verschil met de FJR1300 is iets kleiner, maar toch nog steeds zo'n 5000 gulden.Wil niet zeggen dat de BMW dat niet waardt is maar toch.