Wie heeft ervaring met Devil SB2 demper?

Dacht dat de Devil in de laatste moto73 niet zo goed uit de test kwam....vermogens verlies !!!!
 
Dacht dat de Devil in de laatste moto73 niet zo goed uit de test kwam....vermogens verlies !!!!
Ja, met zo'n OB erin. |( Daar is dat ding niet voor bedoeld.
Heb andere testen gelezen waarin ie wel open gemeten werd, en daar kwam ie als een van de besten uit.

En verder, ik bedoel;

45452


45453


Need i say more?

[me]ZX Brabo geniet met volle teugen van z'n SB2.[/me]
 
kan iemand mij vertellen wat dat pijpje in de demper van deze SB2 is? toch geen DB-killer? en kan dit pijpje er uit, zodat je zo'n mooi groot gat ziet :?

ID_115_3.jpg


oh. en zoals je op deze foto ziet moeten de voetsteuntjes er echt af! wat lelijk zo :(
 
kan iemand mij vertellen wat dat pijpje in de demper van deze SB2 is? toch geen DB-killer? en kan dit pijpje er uit, zodat je zo'n mooi groot gat ziet :?

(Afbeelding)

oh. en zoals je op deze foto ziet moeten de voetsteuntjes er echt af! wat lelijk zo :(
Het is gewoon een holle pijp.
Er zit geen dB-killer in.

De diameter van de holle pijp is gewoon kleiner als de 'mond'.
Daardoor lijkt het of er wat in zit maar das niet het geval.
Zo heb ik het gezien op de beurs.
 
Het is gewoon een holle pijp.
Er zit geen dB-killer in.

De diameter van de holle pijp is gewoon kleiner als de 'mond'.
Daardoor lijkt het of er wat in zit maar das niet het geval.
Zo heb ik het gezien op de beurs.
Kennisje van me heeft ook een SB2 met zo'n vastgelast buisje aan het einde binnen in. Is dus geen losse DB-killer, maar door Devil vastgelast (anders te weinig tegendruk ofzo :? ) Het buisje is net aan het eind van de binnenbuis vastgelast en dus is het te verwijderen met een dremel. Heb even een schetsje gemaakt ter "verduidelijking", en idd, ik heb niet zo veel tekentalent... ;)

72507


Ik weet echter niet wat het met het vermogen doet. Op top zal ie wat beter zijn, maar in midden en laag wellicht wat minder.
En het geluid zal zijn zoals het hoort te zijn;

GE WEL DIG :9~
 
Kennisje van me heeft ook een SB2 met zo'n vastgelast buisje aan het einde binnen in. Is dus geen losse DB-killer, maar door Devil vastgelast (anders te weinig tegendruk ofzo :? ) Het buisje is net aan het eind van de binnenbuis vastgelast en dus is het te verwijderen met een dremel. Heb even een schetsje gemaakt ter "verduidelijking", en idd, ik heb niet zo veel tekentalent... ;)

(Afbeelding)

Ik weet echter niet wat het met het vermogen doet. Op top zal ie wat beter zijn, maar in midden en laag wellicht wat minder.
En het geluid zal zijn zoals het hoort te zijn;

GE WEL DIG :9~
Ik heb die Devil uitlaten bij Holland motorsport zien hangen en heb ze goed bekeken maar dat buisje waar jij het over hebt en getekend hebt zat er niet in.

ID_133_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die Devil uitlaten bij Holland motorsport zien hangen en heb ze goed bekeken maar dat buisje waar jij het over hebt en getekend hebt zat er niet in.

(Afbeelding)
Is idd niet bij alle modellen.
Mijn SB2 van enkele posts hierboven heeft dus niet dat rare kleine buisje er in, zoals ook die in jouw post dat niet heeft.
Sommige andere wel.
Je hebt er ook met losse DB-killers ( :r ) maar die bedoel ik dus niet. :)
 
Is idd niet bij alle modellen.
Mijn SB2 van enkele posts hierboven heeft dus niet dat rare kleine buisje er in, zoals ook die in jouw post dat niet heeft.
Sommige andere wel.
Je hebt er ook met losse DB-killers ( :r ) maar die bedoel ik dus niet. :)

En dit is dus vreemd. een SB2 is een SB2 lijkt me. of zouden de amerikaanse modellen zo'n raar pijpje hebben? (foto van mij is een amerikaanse fiets)

komt jou uitlaat zo uit de fabriek (nieuw) of heb jij hem 2ehands gekocht. misschien is dat pijpje verwijderd door de vorige eigenaar?
 
En dit is dus vreemd. een SB2 is een SB2 lijkt me. of zouden de amerikaanse modellen zo'n raar pijpje hebben? (foto van mij is een amerikaanse fiets)

komt jou uitlaat zo uit de fabriek (nieuw) of heb jij hem 2ehands gekocht. misschien is dat pijpje verwijderd door de vorige eigenaar?
Nieuw bij Holland Motorsport gekocht. Die met dat kleine buisje ook. Allebei SB2.
Zijn in hetzelfde jaar gekocht ook.
Wij begrepen het ook niet zo goed... :?
Hoewel ik het al op meerdere Devils heb gezien toch een piccie van de betreffende SB2.

72553
 
Zit ik net ff zo'n hoge Devil te bestuderen........aan de onderkant van het steuntje zit nog een plaatje bevestigd aan de demper :r

ID_92_2.jpg


Echt jammer.

Zou je deze weg kunnen laten :?
Of krijg je dan te veel trillingen :?
 
Zit ik net ff zo'n hoge Devil te bestuderen........aan de onderkant van het steuntje zit nog een plaatje bevestigd aan de demper :r

(Afbeelding)

Echt jammer.

Zou je deze weg kunnen laten :?
Of krijg je dan te veel trillingen :?

ik denk meer dat die dat zelf heeft gedaan..want dat oog zit aan je stepje zeg maar...en dus zal die wel dat plaatje aan zijn uitlaat zelf hebben gemaakt...ik vind dat niet echt mooi.je moet gewoon dat oog van je stepje afzagen dat is veel mooier!heb ik ook gedaan.
 
Zit ik net ff zo'n hoge Devil te bestuderen........aan de onderkant van het steuntje zit nog een plaatje bevestigd aan de demper :r

(Afbeelding)

Echt jammer.

Zou je deze weg kunnen laten :?
Of krijg je dan te veel trillingen :?

vreemd. bij mijn R6 loopt die pijp ook achter die duo-stepjes langs, maar daar zit ie er niet aan vast. je kunt dus ook (zoals ik) zonder duo-stepjes rijden en er zit dus niet zo'n vreemde extra bevestiging aan de uitlaat :r

ik denk dat dit dus custom-made is. kijk anders eens op www.devilbikes.com of je nog andere kawa's kan ontdekken met deze vage montage.

edit: vreemd zeg. ik heb net zelf even gekeken en je ziet inderdaad bij meerdere kawasaki ZX-6'en en ZX-9's die vreemde extra bevestiging aan het duo-stepje. zouden die kawa's geen stevige montage hebben aan het kontje? dat ze hem maar aan het stepje hangen :X
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen, ik ben vandaag even wezen kijken naar een devil uitlaat maar ik weet dat er een verschil zit in de uitmonding van de uitlaat. Er is een type zoals die hier onder maar is dit de ovo of de sb2? zelf denk ik de sb2

55370


Dit is de andere, waarvan ik denk dat het de ovo is.

ID_133_3.jpg


Wie weet het? Ik ga van de week nog even langs holland motorsport om te kijken of hun een uitlaat hebben hangen om te bekijken
 
Laatst bewerkt:
dit was m'n vorige bike! En als ik jou was zou ik héél snel die devil d'r onder gooien! je weet echt niet wat je meemaakt 8-) !!!

stond een keertje naast een t-cat met laser hotcam......
WELKE t-cat met hotcam tis dat ik m gezien had want horen deed ik hem niet!! :9

ook lekker die backfire af en toe als ie goed heet is ;)

Bijlage: thundercat.jpg
 
MMmmmmmoooi, die wil ik ook hebben voor op mijn motor. Maar heb jij nou een grote uitmonding of de andere?
 
Terug
Bovenaan Onderaan