Gaat het om het draad van de nippel of van de klauw zelf?
Een nieuw nippeltje kost geen moer, maar normaliter zal het de klauwe zelf zijn
Wel vreemd op een jonge motor, gebeurt niet zo snel.
Nieuwe draad tappen is moeilijk, het moet vloeistofdicht blijven.
Als je voor een redelijke prijs een andere gebruikte klauw kan krijgen zou ik dat maar doen....
De nippel dicht niet door de schroefdraad maar door een conische zitting op het einde (dat klein pinnetje).
Bel anders even naar Ruud van Postma Motoren in de Leidse Buurt.
Waarschijnlijk weet hij wel 'n oplossing.
Groet,Fred.
Klopt, schroefdraad is van zichzelf al nooit luchtdicht.
Maar als jij wil proberen een grotere nippel te vinden, de draad uit te boren, groter te tappen en die zitting heel te houden...
Nou ja, succes!
of je vraagt de nippels van dat vrouwtje dat op die foto staat
met haar nippels wil ik hem ook wel ff helpen
bij postma ben ik nog wel geweest met mijn triumph.
hij kan mooie verhalen vertellen maar ik vind het een bluffer en tamelijk prijzig.
hij kan echter wel veel maar ik zou er wel bij blijven staan om te kijken hoe hij het doet, ik weet dat ze bij een vriend van me een tap hebben gebroken om draad te snijden in de uitlaatpoort van zijn bonneville, dan heb je het wel over een tap van 30, jawel DERTIG!! MM, dus naar mijn idee zijn ze daar wat lomp.
even bijblijven voor het beste resultaat.
ik zou persoonlijk gaan naar ottenhof in amsterdam, die trapt je alleen de tent uit als je met japans komt.
of naar mijn persoonlijke motorboer Dirk Hoogland in kwadijk
die wil ik ook wel ff doldraaien!!!!!!!!!!!!!!!!met haar nippels wil ik hem ook wel ff helpen