Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Ah! Het weer laat de laatste tijd op de woensdagavond wel een beetje te wensen over helaas. Misschien een zondagritje inderdaad een idee. Ben alleen bang dat het weer vanaf deze week echt helemaal naar herfst-modus gaat...B|
 
Ah! Het weer laat de laatste tijd op de woensdagavond wel een beetje te wensen over helaas. Misschien een zondagritje inderdaad een idee. Ben alleen bang dat het weer vanaf deze week echt helemaal naar herfst-modus gaat...B|

Het is ook zo vroeg donker dat een avond ritje geen zin meer heeft.

Komen gerust nog wel mooie zondagen waarop er te rijden valt. Beetje kou valt op te kleden :)
 
Potjandorie, het is lang gelden dat hier wat is gepost.
Durf het bijna niet te zeggen, maar iedereen veel veilige km's toegewenst.
Maar ik ben alweer aan het dagdromen wat het dit jaar gaat worden, nog meer Nederlandse (dag) ritten, of toch dit jaar het WWW uitje naar Frankrijk?
Wat jullie? wat zijn de plannen?
 
Chalet Notre Retraite is beschikbaar in de week van 9 t/m 16 mei. Hemelvaart valt op donderdag 13 mei. Ik verwacht dat we tegen die tijd wel weer naar Frankrijk mogen.........
Verder ben ik altijd in voor een dag-, avond of weekend rit.
 
Ik hoop het van harte Rik, ik durf er alleen echt geen geld op in te zetten..

Ik ben ondertussen maar even wat onderhoud aan het doen. Link systeem en achteras weer even opnieuw in het vet zetten. Achterrem weer schoon gemaakt. 20210117_210848.jpg
Hierna gaat alles in de acf50 tegen de pekel rotzooi. Al ga ik wel proberen zoveel mogelijk te vermijden.
De schade van vorig jaar vind ik toch wel erg zonde. Her en der een bloemkooltje onder de lak opgelopen..
 
Chalet Notre Retraite is beschikbaar in de week van 9 t/m 16 mei. Hemelvaart valt op donderdag 13 mei. Ik verwacht dat we tegen die tijd wel weer naar Frankrijk mogen.........
Verder ben ik altijd in voor een dag-, avond of weekend rit.
Kijk, dat is de spirit, Hemelvaart wel vroeg dit jaar, dus de Zwitserse hooggebergte zit er niet in omdat de passen nog niet open zijn. (Furkastrasse)
Maar anders in ons wonderschone Nederland, want er is nog best veel te ontdekken.
 
Zeker.
Helaas is er zoveel sneeuw gevallen dat het zwembad onder het gewicht is bezweken. Moet dus eind mei een nieuw zwembad plaatsen.
 
Als we lummel op zn kop zetten en dan een touw om de poulie van de maai aandrijving, hoeven we aan de andere kant alleen een katrol op te hangen en het touw ertussen te spannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan