wie weet er iets van aprillia tuareg rotax 600 cc ???

Nicopetrol

Rookie
11 mei 2017
5
0
amsterdam
Beste motor forum vrienden Ik ben in het bezit gekomen van een aprillia tuareg 600 cc parijs dakar motor bouwjaar 1989 .de motor is als nieuw 2800 km op de teller ! heeft jaren in een donkere warme kelderbox in een flat gestaan .Heb er een voorvork van een aprillia pegaso 1992 ingezet (want die ontbrak) ook ontbraken de plastic zijplaten stuur voorrem cylinder knipper lichten die heb ik na heel veel zoeken in Duitsland weten te vinden . wat ik nu nog zoek is een contact slot, uitlaat demper, en een bedradings schema want ik heb de accu aangesloten en de spanning komt tot aan een stekker naast de accu maar gaat niet verder en ik weet niet of daar een relais of een zekering aan vast zit ..een werkplaats handboek is niet te vinden .dus het project staat even stil helaas .want ik wil er zo graag een keer op rijden die dikke 600 cc een pitter rotax weer tot leven wekken Vandaar ook mijn vraag wie weet er iets van deze motoren en kan me adviseren betreft de bedrading /onderdelen alvast bedankt Nico :)
 
Dankje voor de tip ElCapitan Leerkes heb ik ik ook al gebeld ze hebben ook niets meer van een tuareg daar hoewel ze toch best veel aprillia onderdelen hebben
.Zoek eigenlijk iemand die een tuareg gehad heeft of onderdelen ,
werkplaats manual heeft ..
Het is voor zover ik weet de voorloper van de pegaso ..
hier een filmpje van een (niet de mijne )
 
Laatst bewerkt:
Dankje voor de tip ElCapitan Leerkes heb ik ik ook al gebeld ze hebben ook niets meer van een tuareg daar hoewel ze toch best veel aprillia onderdelen hebben
.Zoek eigenlijk iemand die een tuareg gehad heeft of onderdelen ,
werkplaats manual heeft ..
Het is voor zover ik weet de voorloper van de pegaso ..
hier een filmpje van een (niet de mijne )

heyy

Tuareg 350 / 600 | Onderdelen | Aprilia Parts

mvg gerke
 
Terug
Bovenaan Onderaan