Wie zet er een muziekje op?


Weet jij misschien wanneer het nieuwe album uitkomt!

En idd, Hetfield rules (als hij niet in een afkickcentrum zit :) )

Verder: Fear Factory, Creed, Machinehead, Nirvana, RATM (ratm-cd is ZOOO goed!), maar ook sommige dancenummers, top100 allertijden muziek, etc.

WS Eind november. :) :)
 
System of a Down, Rammstein, Eminem, Metallica, Hardhouse, ...

Beste album aller tijden en wat het altijd goed doet (mijn mening): Dr.Dre - The Chronic :}
 
Eh.. Nee.. Delicate Sound Of Thunder (LIVE).. Met die kerel met al die gloeilampen aan zijn pak...

De eerste keer dat ik die versie hoorde was aan een strand aan de Rode Zee (Egypte), met zonsondergang boven de zee en een waterpijp in mijn bakkes.. (Leve de dienstpicht; was tijdens een uitzending) :}
1e keer dat ik die versie hoorde was tijdens het consert in de kuip '88
 
Als je Kazaa (Lite) had gebruikt had je al binnen enkele minuten met tranen in de oogjes kunnen ziten luisteren. Dat arme konijntje hè! })
Hehehe, is wel ganse familie he! Nooit de tekenfilm gezien? "Watership down" ofzo noemt't. Is nog boek van ook. Boek wordt gelevert met kaart van het (echtbestaande) gebied ook nog.
Ja, ik ben bright eyes fan :)

Eneeeuhh.. kazaa sucks bigtime.. kazaalite effe installed paar weekjes terug.. overal aan maximaal 3K downen ofzo |(
 
Hehehe, is wel ganse familie he!
Shit, wordt die hele familie door die auto platgewalsd??

Nooit de tekenfilm gezien? "Watership down" ofzo noemt't. Is nog boek van ook. Boek wordt gelevert met kaart van het (echtbestaande) gebied ook nog.
Ja, ik ben bright eyes fan :)
Ken de tekenfilm en het boek (Richard Adams toch?), maar heb beide niet gezien/gelezen. Zou eigenlijk in m'n culturele bagage horen, maar goed.

Eneeeuhh.. kazaa sucks bigtime.. kazaalite effe installed paar weekjes terug.. overal aan maximaal 3K downen ofzo |(
Net of dat aan Kazaa ligt. Ik slurp regelmatig met 100K/sec een filmpje binnen.
 
Naast de wat normalere house zet ik op zijn tijd Rammstein op met krakers zoals "Sonne" en "Ich Will". Heerlijke nummers om mee te zingen onder de douche ;) .

En uiteraard ontbreekt de super schlager van Jantje Smit in Duitsland ook niet in mijn repertoire: "Oma du alter weib, wenn gehst du tot, ich Will dein Geld!" :+
 
Op vrijdag 28 juni 2002 23:14 schreef Bananeman2002 het volgende:Shit, wordt die hele familie door die auto platgewalsd??
Nee, familie wordt van hun plaats in't bos verdreven en moet dan verhuizen naar het onverkende gebied met de risico's van doen.

Net of dat aan Kazaa ligt. Ik slurp regelmatig met 100K/sec een filmpje binnen.

Daar twijfel ik niet aan, maar er zitten zoveel mensen op met echt slechte verbinding dat je moet zoeken naar de snelle mensen. Daar heb ik geen zin in, ga'k wel ergens requesten.. werkt (meestal) ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan