mag ik eerlijk zijn kris?
ga voor een goeie wilbers/wp /hyperpro/2nd hand ohlins die nog mooi is en goed werkt
waarom?
kan je dat geld lekker in andere spullen steken wat je overhoud
als occasionele circuitrijder zal je het niet merken tenzij je echt voor de snelle rondetijden gaat volgens mij
voor de openbare weg is het overkill,net als de gemiddelde ohlins bling bling en brembo monospulle
met die k*twegen krijg je het toch niet goed voor ieder wegtype,des te sportiever je gaat.
verschil tussen mijn gewone mille en R was wel dat ik met de ohlins de vering beter naar wens heb kunne laten afstellen zodat ik mij d'r lekker en vertrouwd op voelde, bij de 1098 moet 't nog gebeuren
als je looks wil zoals ik
en foutloos rijgedrag wil moet je 'r voor gaan naturlijk maar dan betaal je 'r voor...
klote aan die topspullen is dat ze ook echt goed afgesteld moeten staan voor je der echt goed mee kan rondgaan
de betere sportvering voldoet meer dan goed voor occasioneel circuit en sportieve ritten, kijk maar es naar die knakkers op circuit die rondgaan op 'n ouwe r6 of kawa met de std. vering upgraded met een goeie shock en goeie veren en een setup.