Winter meeting Choppertourrijders

wat zullen we gaan doen 20 december

  • .

    Stemmen: 0 0,0%
  • .

    Stemmen: 4 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Biker Beertje

MF veteraan
19 jul 2003
9.274
4
In Gelderland
Sorry, de meeting is afgeblazen.
er kon toch bijna niemand, met de paar mensen die wel konden gaan we dichterbij wat eten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ja, JA! Ik heb zin! Natuurlijk heb ik zin! Rije rije rije!
Ok... Nu ik weer wat gekalmeerd ben: als we met een hele groep gaan rijden moet je misschien wel rekening houden met het weer. De binnenwegen zijn vaak glad en een stuk gevaarlijker. Als er gewoon ergens een gezellige avond/middag/dag georganiseerd wordt (videootje?) dan is dat natuurlijk ook goed.
 
We gaan toch helemaal niet rijden :?

Ja kweenie eigenlijk, ben wel vrij met de kerst en oud/nieuw..ik laat het wel weten zodra er definitieve plannen zijn..

Wie kon er eigenlijk niet zonder de rest van de choppertourders ?? O-)
 
Op zich zou ik wel kunnen tussen Kerst en Oud en Nieuw daar dat bedrijf waar ik werk in die periode altijd gesloten is (collectieve bedrijfssluiting).

Maar geef mij maar liever een ritje :] in het voorjaar met iedereen er weer gewoon bij.

DarthDave die de choppertours meerijdt op zijn Vulcan-look-alike-chopper, er staat namelijk "Kawasaki" op ;) .
 
We gaan toch helemaal niet rijden :?

Ja kweenie eigenlijk, ben wel vrij met de kerst en oud/nieuw..ik laat het wel weten zodra er definitieve plannen zijn..

Wie kon er eigenlijk niet zonder de rest van de choppertourders ?? O-)
:^

De toekomst is hier idd nog wat onzeker, maar als iemand een leuk idee heeft: roep maar... we moeten toch iets doen om deze maanden door te komen..

Alhoewel het vanochtend heerlijk weer was, ondanks het nattige wegdek ( met die K*T bladeren grrr)
 
tuurlijk kwil ook wel mee touren, weer of geen weer.
me bakkie is ook niet zo snel dus jha dan maar wat relaxder rije

gooi me ook maar in MSN

tslagter@home.nl
 
Touren is op zich niet de bedoeling, meer een "gezellig samenzijn". Een centrale plaats lijkt me het makkelijkste, ergens in de buurt van Utrecht of zo :? en dan drankje, hapje :? , babbeltje en eventueel wat leuks, Karten of zo (ik zeg maar iets). Het is niet de bedoeling om mensen buiten te sluiten, maar het lijkt me wel het idee om de mensen bij elkaar te hebben die in de zomer de/een choppertour(s) hebben gereden of mee gaan rijden. Dit is mijn persoonlijke gedachte hierover, ik weet niet hoe anderen hier over denken.
 
Oke ff voor de duidelijkheid:
- het is NIET de bedoeling om een "winterrit" te rijden
- het in de zomer wel een redelijk vast cluppie geworden maar iedereen is welkom
- het is WEL de bedoeling om ergens een beetje centraal af te spreken en dan een gezellige middag / avond te hebben met elkaar (zoals MagnaManiac al voorstelde)
- eventuele opties kunnen dus zijn: karten, bowlen, poolen, cafeetje pakken ergens eten........

Dus alle ideeen zijn welkom :}

En voor diegene die mij ongeduldig vinden O-) , als niemand begint is de winter al voorbij voor we iets kunnen afspreken
 
Laten we het hopen dat de winter weer snel voorbij is :}

[me]Mulder71 is voorstander van winterslaap en traint zich rot om het een keer te halen[/me]
 
Het lijkt me leuk om bij een "binnen" bijeenkomst te zijn....
Omdat ik toch een shopper rijdster wordt... en het me leuk lijkt, gelijk gestemde te leren kennen...

Het lijkt me ook prima om volgend jaar bij een "buiten" bijeenkomst te zijn... Ook weer omdat het me leuk lijkt met het zefde soort motoren te rijden, neemt niet weg dattik ook graag met zo'n grote groep met werkelijk van alles te gaan...
(Als ik het maar bij kan houden...)
Kwil hier nog ff aan toe voegen, dattik vanaf nu bijna elk weekend bezet ben, ik wil dus graag!!! Maar of het lukt... Ik heb gestemd voor de 20ste...

Bij de weg, hier in Veenendaal is een toppie bowlingscentrum en wat leuke cafeetjes... En het ligt natuurlijk behoorlijk centraal.... (kannik kruipen nar huis...)

Oh voor wie wil mag me ook toevoegen, lolacola1@hotmail.com

Grreettzz Lola.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan