naar mate hij warm wordt vermindt het, mar het blijft toch nog een beetje hangen.
En die cilinderkoppakking kan niet defekt zijn, want dat heb ik reeds gecontroleerd als ik hem kocht.
naar mate hij warm wordt vermindt het, mar het blijft toch nog een beetje hangen.
En die cilinderkoppakking kan niet defekt zijn, want dat heb ik reeds gecontroleerd als ik hem kocht.
naar mate hij warm wordt vermindt het, mar het blijft toch nog een beetje hangen.
En die cilinderkoppakking kan niet defekt zijn, want dat heb ik reeds gecontroleerd als ik hem kocht.
Heb ik ook vanaf het begin met mijn Cat gehad, vooral als ik wat vroeger in het jaar (feb/maart) 's ochtends vroeg naar mijn werk ging, volgens mij is het bij een koude start geen gek verschijnsel.Beetje witte rook bij koude start is toch normaal of niet??
Anders zit ik ook met problemen.
Na minuutje of 2 draaien en de choke dicht is het weg.
naar mate hij warm wordt vermindt het, mar het blijft toch nog een beetje hangen.
En die cilinderkoppakking kan niet defekt zijn, want dat heb ik reeds gecontroleerd als ik hem kocht.
Je hebt er zeker de kop vanaf gehaald, anders kun je het echt niet zien
Je moet eens wat zand in je koelvloeistof doen, als deze uit je uitlaat komt weet je dat je koppakking kapot is
Serieus: indicatie voor koppakking:
1) niet meer goed stationair draaien en haperen bij gasgeven
2) witte rook
3) olie krijgt een "melk-achtige" kleur