Wolf Motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ben ik nou gek... of spotte ik een superbiker met de naam "Ferry" op zijn rug vandaag in R'dam bij Bavaria City Racing... if so, lullig dat je Ruben Xaus niet ff een lift gaf toen ie met pech op het Hofplein stond :+

edit:

Komend weekend op Zondag 22 Aug. wordt er een demorace gegeven door 8 coureurs in Rotterdam tijdens de Bavaria City Race.
De dempers gaan eraf en de sponsors krijgen hoge publiciteit.

Ben ik dus toch niet gek :)
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nou gek... of spotte ik een superbiker met de naam "Ferry" op zijn rug vandaag in R'dam bij Bavaria City Racing... if so, lullig dat je Ruben Xaus niet ff een lift gaf toen ie met pech op het Hofplein stond :+

edit:Ben ik dus toch niet gek :)
Ferry zal zelf zijn verhaal wel doen ,maar kicke was het zeker.
Mijn bike klinkt toch wel lekker zonder demper,geweldig was het.

Schat dat er zo'n 392834008 foto's zijn genomen en 382678 filmopnames :+

De eerste http://www.youtube.com/watch?v=oD8KtbXD5bE
 
Laatst bewerkt:
Nu ik DIT filmpje zie neem ik alles terug Ferry, je gaf hem toch een lift haha (ik stond in de bocht van de Coolsingel naar de Blaak dus had het niet gezien *D
 
Nu ik DIT filmpje zie neem ik alles terug Ferry, je gaf hem toch een lift haha (ik stond in de bocht van de Coolsingel naar de Blaak dus had het niet gezien *D
Ik zie het filmpje ook net :) Tuurlijk geef ik een Ruben een lift, maar eerst ff uitroken hahaha
Was super gaaf en het publiek ging helemaal uit hun dak.
Op mn hyves staan ook een paar foto's nu. Komen er nog veel meer aan komende tijd :)
 
toch ff showen !

Valentino Rossi gaat over naar Ducati , kortom ik ook de Yamaha de laan uit gestuurd !

4911200364_61791e1286.jpg


4910597833_1d73fbe0fd.jpg


Dus de Monster Turbo krijgt een broertje !

nog een paar nachtjes slapen want Motoport Assen geeft de 749S een goeie checkup
aangezien de vorige eigenaar wel een redelijke historie bijgehouden maar je weet het maar nooit !

kortom op dit moment staat het schatje er zo bij :

4913903994_2836ecf24a.jpg

4913300599_c873fd2cdb.jpg


de Termignoni mist wat demping _O-
de koppeling is muisstil _O-
en er zit bijna geen carbon op ;)

tja ik zal er maar aan moeten wennen !! :]
 
wat doet die blikjeshouder nu voor je kroonplaat dan??? O-) O-) :+
en dan zit het ding nog een kwart slag verkeerd om ook -O-
 
wat doet die blikjeshouder nu voor je kroonplaat dan??? O-) O-) :+
en dan zit het ding nog een kwart slag verkeerd om ook -O-


tja je lult mooi maar heb jij er mooi niet op zitten !!!!

en altijd lekker cool biertje na 1000 km toeren (in mijn gedachten doe ik dat , de werkelijkheid is 50 km en de rug aan stront)
 
Mooie fiets hoor!

En meteen maar de koppelingsplaten en de nokkenasriem vervangen? :P

als we motoport Assen niet hadden ..... dan had ik die zaken niet vervangen
maar was ik heel snel weer terug geweest (koppeling versleten en riemen hadden al hun beste tijd gehad)

Hulde aan de Motoport Assen !
 
tja je lult mooi maar heb jij er mooi niet op zitten !!!!

en altijd lekker cool biertje na 1000 km toeren (in mijn gedachten doe ik dat , de werkelijkheid is 50 km en de rug aan stront)

Valt wel mee joh,laatst 360 km :] binnen 5 u. zonder een meter snelweg op 1-bakkie Cappu :9








volgende morgen zat het niet comfortabel op "it hûske" :+
 
hahaha ..... en iedereen maar zeggen dat ze geweldig sturen !!!
dat doen ze wel maar ze zitten zo ruk hahaha

(sterker nog , de uitlaat zit zo dicht op de buddy dat je kont mooi verwarmd is..... da's mooi in de winter hahahaha)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan