Broseidon91
Rookie
- 25 jan 2018
- 24
- 0
zal ik dan maar? Dan hebben we het tenminste gehad: Een Hayabusa moet je hebben. Die zijn ideaal voor woon-werkverkeer.
De TransAlp 650 is ook nog een leuke optie, zelfde motor als de Deauville maar wel een stuk lichter omdat er onder andere geen cardan opzit. Is ook nog met een verlaagd zadel te krijgen zodat je niet gelijk de motor hoeft te verlagen wat de geometrie veranderd.Was eerst tussen twijfel om de mille te nemen maar het is de bedoeling om zo hier en daar naar het buitenland te gaan met het vrouwtje dus denk dat zo een motor niet zo handig is dan. Maar idd de europese merken kunnen we ook niet uitsluiten. Wat hebben we nog dan vstroms, african twins, etc( japanners maar europese versies ander dsn de BMWs)
Denk dat ik een allroad zal nemen heb nu een naked en vind hem de max maar handigheid is soms wat minder en denk daarin dat een allroad meer beter is plus heb er veel gezien van collegas dat ze wel genoeg kracht hebben eens je je rechterhand goed naar beneden duwt. Niet zoals SS ofzo maar toch genoeg (150km/u of 200 is toch niet handig in onze wegens) wel ja kijken naar mijn opties door mijn lengte..
Ps; het moeten niet de nieuwste modellen zijn zoals ik al zei heb oude ATs gezien van 96 en ik vind die wel wat hebben en het is om te beginnen met een allroad dan kan ik het verder bekijken en een nieuwere later kopen en degressief afschrijven dan.
Was eerst tussen twijfel om de mille te nemen maar het is de bedoeling om zo hier en daar naar het buitenland te gaan met het vrouwtje dus denk dat zo een motor niet zo handig is dan. Maar idd de europese merken kunnen we ook niet uitsluiten. Wat hebben we nog dan vstroms, african twins, etc( japanners maar europese versies ander dsn de BMWs)
Denk dat ik een allroad zal nemen heb nu een naked en vind hem de max maar handigheid is soms wat minder en denk daarin dat een allroad meer beter is plus heb er veel gezien van collegas dat ze wel genoeg kracht hebben eens je je rechterhand goed naar beneden duwt. Niet zoals SS ofzo maar toch genoeg (150km/u of 200 is toch niet handig in onze wegens) wel ja kijken naar mijn opties door mijn lengte..
Ps; het moeten niet de nieuwste modellen zijn zoals ik al zei heb oude ATs gezien van 96 en ik vind die wel wat hebben en het is om te beginnen met een allroad dan kan ik het verder bekijken en een nieuwere later kopen en degressief afschrijven dan.