Ik ben aan het kijken waar ik voor gaat sparen. Iets anders erbij wordt ff te gek. Dan heb ik er drie staan. Maar m\'n ZZR inruilen voor iets anders.
Zit met dit lijstje in m\'n hoofd:
- Suzuki TL1000S
- Suzuki TL1000R
- Aprilia RSV Mille
- Yamaha R1
- Yamaha R6
De TL1000S vind ik erg mooi, maar net een SV (eigenlijk andersom, maar goed). De TL1000R vind ik de achterkant niet mooi. Plus het gewicht is vrij veel van beide motoren.
De RSV vind ik qua motor erg mooi, alleen de kuip er omheen niet.
Dan heb je de Yamaha\'s nog. Qua uiterlijk mooi. Alleen het is een 4 cilinder... Maar Max heeft me verteld dat zo\'n R1 toch iets anders is dan de andere 4 cilinders...
Dus sparen voor een R1 dan? Ja een Duc 748 of 9xx vind nog mooier, maar dat vind ik helemaal geen fiets waarmee je nog wat woon- / werk mee kan rijden.
Stel ik rijd ongeveer 20.000 km per jaar, het hele jaar door. Is dat te doen met een R1, ook qua onderhoudskosten? Er staan er genoeg te koop tussen de 20.000 en 25.000 gulden. En dan hebben ze tussen de 15.000 en 30.000 km gelopen. De modellen zijn uit \'98, \'99 en met enige regelmaat een 2000 model.
(En zijn er ook oplossingen voor bagage op een R1? Een topkoffer moet ik aan bagage kwijt kunnen, is niet te doen met een rugzak. Het is niet mooi, maar ja )
Zit met dit lijstje in m\'n hoofd:
- Suzuki TL1000S
- Suzuki TL1000R
- Aprilia RSV Mille
- Yamaha R1
- Yamaha R6
De TL1000S vind ik erg mooi, maar net een SV (eigenlijk andersom, maar goed). De TL1000R vind ik de achterkant niet mooi. Plus het gewicht is vrij veel van beide motoren.
De RSV vind ik qua motor erg mooi, alleen de kuip er omheen niet.
Dan heb je de Yamaha\'s nog. Qua uiterlijk mooi. Alleen het is een 4 cilinder... Maar Max heeft me verteld dat zo\'n R1 toch iets anders is dan de andere 4 cilinders...
Dus sparen voor een R1 dan? Ja een Duc 748 of 9xx vind nog mooier, maar dat vind ik helemaal geen fiets waarmee je nog wat woon- / werk mee kan rijden.
Stel ik rijd ongeveer 20.000 km per jaar, het hele jaar door. Is dat te doen met een R1, ook qua onderhoudskosten? Er staan er genoeg te koop tussen de 20.000 en 25.000 gulden. En dan hebben ze tussen de 15.000 en 30.000 km gelopen. De modellen zijn uit \'98, \'99 en met enige regelmaat een 2000 model.
(En zijn er ook oplossingen voor bagage op een R1? Een topkoffer moet ik aan bagage kwijt kunnen, is niet te doen met een rugzak. Het is niet mooi, maar ja )