Dan zou die grapjas dus 10 uur bezig geweest moeten zijn.
Remblokken waren nog goed, wel verse koelvloeistof. Volgens mij waren mijn remmen de enige dingen die nog oke warentwas misschien een stagiair
Misschien nog nieuwe remblokken?
Alle vloeistoffen ververst?
nieuwe kopp.kabel?
Je zei dat ie met het blok bezig was geweest... had die monteur dan ook al naar de ketting gekeken?
Iig niet leuk om voor zulk soort verrassingen komen te staan\
Das ook aardig veel. Nu weet ik wat ik voortaan mag vragen per uur.de kosten van monteur liggen rond de 75/100 gulden per uur.
Dan zou die grapjas dus 10 uur bezig geweest moeten zijn.
Zou eerst de rekening afwachten en niet mee accoord gaan; hij zei immmers een bedrag van 650 euro. En als hij slim was dan had hij moeten bellen indien het bedrag hoger zou uitvallen dan het genoemde bedrag. Maar daar heb je het weer, ze bellen niet en overvallen je met zo\'n hoge rekening. Dat heet dan service van de zaak.
Gewoon de klant overrompelen; dus niet !.
Om toch het gevoel van de rekening te krijgen zou ik eens gaan informeren bij andere zaken hoeveel het daar kost.
Succes ermee, en laat je je niet kisten
Oke geen 10 uur danWaarom 10 uur?
Hij had zelf al zo\'n 650euro uitgerekend en het is 900 euro geworden..
Als het echt 900 Euro is.... pfffff, daar kan je haast een motor voor laten reviseren ( oke ik overdrijf) Maar voor een erg grote beurt vind ik 400 Euro toch wel het max. Dan wat extra\'s er bij, Oke... maar 900 Euro... ik zou toch ff vragen of ik ook mag zoenen....