RR Vliet
Drama Queen
Goedemiddag allemaal,
Rij een TDM 850 en wil daarnaast iets lichters en leukers. Heb op een aantal snelle nakeds gereden maar vind er geen hol aan om 210 in z'n 3 te rijden. Heb daarnaast op een aantal SM's gereden en ik ben om, dit moet erbij komen!
Nu weet ik een betrouwbare wr400f te staan voor een hele schappelijke prijs. De ombouw naar straatmotor wil ik in mijn eigen schuur doen en rustig een paar maanden de tijd voor nemen, kan ik me ondertussen inlezen over het model en al het onderhoud meteen aanpakken. Sleutelen is wat dat betreft meer dan de helft van de hobby.
Nu de hamvraag; is het mogelijk om dit model motor op een Nederlands kenteken te krijgen (mits alles op orde is, o.a. verlichting, spiegels en remmerij) en hoe hoog zijn de RDW keurkosten + BPM afdrachten? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Rij een TDM 850 en wil daarnaast iets lichters en leukers. Heb op een aantal snelle nakeds gereden maar vind er geen hol aan om 210 in z'n 3 te rijden. Heb daarnaast op een aantal SM's gereden en ik ben om, dit moet erbij komen!
Nu weet ik een betrouwbare wr400f te staan voor een hele schappelijke prijs. De ombouw naar straatmotor wil ik in mijn eigen schuur doen en rustig een paar maanden de tijd voor nemen, kan ik me ondertussen inlezen over het model en al het onderhoud meteen aanpakken. Sleutelen is wat dat betreft meer dan de helft van de hobby.
Nu de hamvraag; is het mogelijk om dit model motor op een Nederlands kenteken te krijgen (mits alles op orde is, o.a. verlichting, spiegels en remmerij) en hoe hoog zijn de RDW keurkosten + BPM afdrachten? Ben benieuwd naar jullie ervaringen.