WR400F advies en sleutelvragen

Het is trouwens wel een 98, jammere daaraan is dat er minder achterwielen in kunnen. Wordt nog een hele zoektocht om een naar te vinden. Mochten jullie iets of iemand weten; laat me weten!
Ik heb een achterwiel liggen. Zit er geen in?
 
Jawel, maar ik wil eigenlijk 2 setjes wielen. Een setje grote wielen met een groot achtertandwiel en een kleine voorremschijf en een setje kleine wielen (17 inch) met een klein achtertandwiel en een grote voorremschijf.
 
Ach ja, ik ben ook op zoek naar een set supermoto wielen. Helaas is dat gekkenwerk.
 
Ja, daar ben ik ook al achter. Ik speel met de gedachte om 2e hands naven (of hele wielen) te kopen en er zelf een andere maat velgbed aan te spaken.
 
Nog meer goed nieuws! De motor loopt. Zie ook dit filmpje. Ik kan hem nu ook in 1x aankicken, maar weet nog niet helemaal wanneer ik wel en niet moet chocken of de hotstart knop moet gebruiken, hier ga ik wel een gevoel bij krijgen.

Helaas ben ik onderstaande respectievelijk vooraan, in het midden en achteraan tegengekomen. Ik heb wel een stroomschema in mijn WR400F Manual staan maar daar staan geen toeter, knipper- of remlichten in, mijn stroomschema is dus incompleet. Kunnen jullie me aan een compleet stroomschema helpen of me helpen met het identificeren van de diverse stekkers?

Vooraan
15918815289382814727725679179545.jpg


Middenin
15918816218008017602454354698469.jpg


Achteraan
15918816874835401734577493272832.jpg
 
Je kan een goedkope sm / tracker maken door een 18" velg op je originele voornaaf te spaken.
 
Ja, dat kan. Alleen alle velgbedden van 18 inch zijn 2.15" breed. Is dat een probleem vooraan? Passen daar voorbanden op?
 
Mja oké, die route ga ik niet op. Heb momenteel een 18 inch achter- en 21 inch voor- straatband liggen, ga het eerst daarmee proberen. En die verlichting.. De link van @RG-gamma heeft me geholpen om het een en ander te identificeren maar ik krijg maar 4 volt op 1 van de koplampstekkers. En als ik daar de condensator op aansluit die er op aangesloten zat (?!) dan komt er 49 volt uit. Hoe ga ik daar in hemelsnaam een koplamp op laten branden?

Onderstaand een plaatje van de condensator die voorop mijn motor hangt.
1591901802109.png
 
Die draait toch op wisselspanning? Ik verwacht dat het totaal aan lampen de spanning wel op de goede waarde zet.
 
Ik ben weer wat verder, willen jullie meekijken?

Aan de voorkant heb ik aan de hand van de schema's van CMSNL en aan de hand van foto's van de aansluitstekkers van het relais en de koplamp het een en ander uitgevogeld. Denken jullie dat dit klopt of doe ik iets geks?

foto1tek.jpg


Aan de achterkant heb ik ontdekt dat alleen het achter- en remlicht nu aangesloten zijn. Als ik dit harnas (cmsnl) op de gearceerde stekker aansluit krijg ik ook knippers en kentekenverlichting achter.

foto3tek.jpg
 
Als je de kleuren volgt en het komt overeen dan moet het kloppen.
Condensator is al aangesloten?
 
Heeft iemand toevallig ook werkplaatshandboek gevonden (Wr426 ipv wr400 maar is het zelfde meestal)? Ik heb alleen een manual van 776 pagina’s met alle talen tussendoor.. Knipperlichten, en achterlicht moeten nog gemaakt worden en ook handig voor de oliewissel. Alvast bedankt
 
Ik heb het WPHB fysiek in de schuur liggen. 776 pagina's, 4 talen. Denk wel dat dat degene is die jij zoekt.

Helaas geen wiring diagrams van knipperlichten, toeter, stuurschakelaars, dim- of grootlicht. Ondanks dat hij officieel voor de WR400F is.. @gassen ik heb dus ook geen idee of de kleuren overeen komen -O-
 
Ben inmiddels bij de RDW langs geweest en hij is afgekeurd. Uitlaat maakt te veel lawaai en de verlichting werkte niet. In tegenstelling tot wat me aan de telefoon werd verteld door de technische afdeling moet alles werken, heel irritant.

Weet iemand hoe deze stekkers heten? Ik wil er een paar bestellen zodat ik mijn knipperlichten hier netjes op aan kan sluiten.

1596116155580.png
 
Misschien dat hier wat tussen zit,
Of zoiets,kan je zelf wat maken,je heb dan wel een tang nodig om deze stekkers vast te maken,

 
Laatst bewerkt:
Zit er wel een knipperlicht relais in die motor?,anders moet je dat ook nog versieren.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik versierd! Alleen ik kreeg, na installatie van het relais, geen 12v knippersignaal op de knipperstekkers. Mijn theorie is dat deze magisch verschijnt zodra ik het circuit afmaak met 4 knippers...
 
Heb ik versierd! Alleen ik kreeg, na installatie van het relais, geen 12v knippersignaal op de knipperstekkers. Mijn theorie is dat deze magisch verschijnt zodra ik het circuit afmaak met 4 knippers...
Je krijgt pas voltage als het relais bekrachtigt word,zonder dat geen geknipper. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan