WSB, het grote "Hoe was het?"

Op zondag 07 september 2003 22:37 schreef Joris het volgende:
Races waren allemaal zeer de moeite waard, alleen de highsider van Jurgen was een gigantische domper '

Highsider???....zat bovenaan in de strubben en had mooi zicht op de 1e bocht...dat noem ik geen highsider...meer een "nu rij ik dwars door vermeulen heen om er langs te komen...shit ik ga op mn bek".....gewoon een stomme actie... |(

Alleen Da Ninja nog zien zitten achter de hoofdtribune...verder niemand en ook geen stickers....

Windhoos (die grote zwarte) was wel heftig om te zien.....kleine stofhoosjes gaven leuke "zie mn petje wegvliegen"acties....
 
Ik vond de terugweg de doorstroom van motoren ook super. Alle wegen waren goed in tweeen gesplitst. Heb niet een keer stil hoeven staan en wachten.
Zag rev, 6gear en superbiker volgens mij nog lopen nog lopen bij GT-bocht, kan kloppen?


Dat kan misschien wel kloppen, we liepen met z`n 5e dan..
We zaten namelijk tussen de GT-bocht en de Ramshoek in. *D
 
PaulR1, heb je ook nog een foto van die burnout van Hodgson met die baco er bij? Dat was ik namelijk! 8-) Ik heb alleen foto's van de burnout zelf :P

(Afbeelding)


Deze????

full
 
Frankie moet nodig poepen volgens mij :P
Op maandag 08 september 2003 11:31 schreef Villie het volgende:
D'r stond langs de A28 nog een flitspaal verstopt achter een strobaal op zondag. Ergens tussen Zwolle en Assen, geen idee waar...
Laten we hopen dat ik die niet gepasseerd ben, want heb nadat ik 1 van m'n logees had weg gebracht nog ff lekker stukje flink aan ut gas gehangen. Die politievolvo 500 meter voor me kwam ineens wel heeeeeel erg snel dichtbij O-)
 
what the fuck wat dat voor tornado eigenlijk tijdens et begin van de tweede sbk manche???
voor de rest superdag gehad,alleen wel errug jammer van jurgen!!!!!
Ik heb dat ding nog op video staan. Zal het wel eens posten in dit topic.
 
dan had je ook wat moeten terugzeggen toen ik je riep :(

oh ja? JA! Achter de hoofdtribune tijdens de eerste superbike race, je liep daar samen met arian en nog iemand ;)
'
Sorry, kheb je niet gehoord '(
Was waarschijnlijk samen met Jon Tober van Maxx Events...
 
Ik ben een vrijdag tot en met een zondag geweest en met 1 woord: GEWELDIG

volgend jaar weer,.... hier een kleine bijdrag aan foto's

full


note: s'ochtendsvroeg in de kouw....baancontrole.... m.a.w. om warm te worden: JUICHEN
 
Laatst bewerkt:
waar kan je trouwens filmpjes uploaden>? ik heb nog 5 filmpjes van die stunt man (en compagnon) elk 4 mb ong.
 
Vrijdagavond heen gereden, met ut blik, omdat ik geen zin had om m'n originele dempers te monteren, en omdat ik uit ervaring weet hoe kl.te het is om met een kater van hier tot jericho zondag 's avonds op de fiets te moeten stappen. Zoals gebruikelijk, was het weer KLASSE. J, G en R: TNX!! Vond het gewoonweg weer supergezellig.
Voor wat betreft Hodgson: :}
Maar die Xaus: wat een waus! Het jaar kan me niet snel genoeg gaan tot de volgende SBK in Assen!
 
[me]Skoezie vond ut toppie...
[/me]


Blijft een geweldig gezicht die vlammen uit de uitlaat van de Petronas

Ik was zaterdag geweest! Was echt heel rustig! kwam natuurlijk door de regen van 's ochtends..

Ik zag nog iemand van de baan schieten en z'n motor stond echt goed in de fik! Weet niet wie het was.

En idd zoals Skoezie zegt, die Petronas, wat een vlammen uit die uitlaat, soms gewoon echt seconden achter elkaar!! :}


edit:

HIER nog een kort filmpje van Lavilla! Ontdekte dat het kleine digi fototoestel ook nog filmpies kon maken. }) (geen utra kwaliteit, maar toch)
 
Laatst bewerkt:
Zo ik ben ook weer voldoende opgeknapt om te MFen. 07:00 het heerlijke geronk van Fuck Het Milieu onder mijn raam. Ik stond al klaar :) bandjes gepompt tas vol met ICE TEA vreten en andere troep ( Ik lijk soms wel een wijf met al die troep) Camera's en lenzen. Off to Breda om Viccie (die nieuwe moderator) Fast Lady en hun broertje Hugo op te halen.
"Dag Ma", en het gas er op naar Assen.......................
Net voor Ermelo op de tanking hoorden we van het ongeluk :( Mijn respect naar de gewonden en nabestaanden.
Fuck zijn GPS gaf een alternatieve route en die dus maar opgedraaid. We waren redelijk laat in Assen en vonden dus een veld vol met ingezaaide motoren. (Wat nou, bollenvelden, motorvelden zijn veel kleurrijker).
Op onze PMR hoorden wij een reclame aanbieding voor bloemkolen :? net na de stunshow. Iemand anders ook nog wat gehoord over bloemkolen???
Hup naar binnen na een Full Cavatysearch :9 .
Waar wij zaten (vraag me niet hoe het de naam was van de plek) Zat dus bijna iedereeen van MF want de helm ging links van mij en de ene handschoen rechts dus das redelijk close.
Gejuigd voor de laatste rijder in de ek 600 geklapt voor de weggesleepte driewieler en gevraags om een wheely van een van de officals op de fiets.
Kort om een leuk daggie toen nog ff garften in de buurt en toen terug naar het zuiden. foto's komen nog wel eens want ik heb mijn fotosoep nog niet :( en de rest is in ontwikkeling.
Oja nog een MF er gespot ik wees en riep MF naar die gozer van zijn nieuwe pak topic. En Lynx die padoc toegang had en die wij mochten gebruiken en niet gedaan hebben :?

Volgend jaar moet er wel ergens een spandoek hangen van "MF Roeleert" en ik weet waar want ons plekkie was constant in beeld alleen zatten wij net achter het doek met GFsport.
 
Terug
Bovenaan Onderaan