WSBK(de prijzen)

de hele dag genieten van de motorsport: onbetaalbaar
:+


helemaal mee eens walraven

vooral als er op je grid door iemand een valse start wordt gemaakt.
dan een ongeval gebeurt en bij de herstart dezelfde persoon dan zijn motor laat afslaan, vlak voor het licht uit gaat. :+ :Y _O- O-)
 
assen blijft leuk..wsbk..gp..ducati club race..maar de prijzen blijven de pan uit rijzen..niet leuk meer..patat met 3€ spa rood 2.35€ broodje beenham 4.50€ nee dit gaat echt nergens meer over..ik vond het op de zaterdag ook verdacht rustig.....
 
o-ja..en die boeren hadden ook nog eens alle waterkranen dicht gedraaid!! tijdens de tt gingen de mensen flesjes vullen...daar konden ze natuurlijk niets aan verdienen..stakkers :( :( ...zoals een oud spreek woord zegt: een boer en een zog,hebben nooit genog......[oud hollands ;) ]
 
o-ja..en die boeren hadden ook nog eens alle waterkranen dicht gedraaid!! tijdens de tt gingen de mensen flesjes vullen...daar konden ze natuurlijk niets aan verdienen..
Als je dat niet deed dan viel je er echt dood bij neer :P , het is allemaal wel duur en er zijn ook mindere dingen, maar ik vind het wel elke keer weer super, gewoon om erbij te zijn en al die mensen enzo!
 
Laatst bewerkt:
helemaal mee eens walraven

vooral als er op je grid door iemand een valse start wordt gemaakt.
dan een ongeval gebeurt en bij de herstart dezelfde persoon dan zijn motor laat afslaan, vlak voor het licht uit gaat. :+ :Y _O- O-)

ik kreeg hem gelukkig nog wel op tijd weer goed
ik zat met mijn voet op het schakelpootje en hij tikte hem net uit zijn vrij _O-
 
o-ja..en die boeren hadden ook nog eens alle waterkranen dicht gedraaid!! tijdens de tt gingen de mensen flesjes vullen...daar konden ze natuurlijk niets aan verdienen..stakkers :( :( ...zoals een oud spreek woord zegt: een boer en een zog,hebben nooit genog......[oud hollands ;) ]
jeetje wat vuil.. heb ook regelmatig mn flesje staan vullen!
 
Heb ik nu ook gedaan hoor, ik had toch niet toevallig de enige kraan die werkte, lijkt me? Beetje flauwe beschuldiging!

edit: Swifty was helaas nog ingelogd als Bladerummer.
(B. was natuurlijk aan het bier)
 
ik kreeg hem gelukkig nog wel op tijd weer goed
ik zat met mijn voet op het schakelpootje en hij tikte hem net uit zijn vrij _O-
ik zag het je rekte je zo mooi uit en ineens klap nigel schiet een halve meter naar voren :+

ik vertelde het je vader en die schoot in de lach , en zei ahh vandaar de slechte start
 
assen blijft leuk..wsbk..gp..ducati club race..maar de prijzen blijven de pan uit rijzen..niet leuk meer..patat met 3€ spa rood 2.35€ broodje beenham 4.50€ nee dit gaat echt nergens meer over..ik vond het op de zaterdag ook verdacht rustig.....
Uiteindelijk kost de Spa rood of whatever + €0,30 extra,want je moet voor het toilet betalen,dus hoe meer je drinkt des te nodiger je moet,idd waren de trainingen rustiger dan voorgaande jaren qua bezoekersaantal :Y ;) :
 
volgens mij heb ik jou van de grid af geschopt met verkeerde kaarten :9 ;)

btw heb je de foto's al op gezocht van marleen manon en ik zelf
neh nog niet, hoop er vanavond aan toe te komen

gister nieuwe laarzen gekocht, moest wel na mn nieuwe pak met handschoenen vorige week woensdag *D *D

daarna met verwerking opdrachten bezig geweest. daar gaat nog veel tijd in zitten '(




uhhh....manon?? :? help ff, kan al die dames niet uit elkaar houden :9 :P


geen goeie kaart? -O-

was me voor de grid al wel aangeboden overigens, maar die stond bij de ingang van de grid en ik stond bij jou mn tijd te verdoen :+
 
Halve liter bier €3 vond ik behoorlijk acceptabel voor een festival moet ik zeggen (maar wat wil je als je Amsterdam gewend bent 8-) )
 
tt €35 euro superbikes €40 euro dat vind ik pas asso!
een echte hollander steekt z,n koelbox vol met broodjes en drinken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan